Hauteskundeak | 2024-04-12

Arnaldo Otegi EH Bilduko koordinatzaile nagusia Naiz Irratian elkarrizketatu dute, gaur goizean. Bertan gonbidapena egin genien beste alderdiei mailan egongo den eztabaida egitera eta «Espainiako zabarkeria politikoa hona ez ekartzera». «Kanpainak balio behar du alderdiek bere proposamenen berri emateko», adierazi du.

Azken egunetako inkesten inguruan galdetuta zuhurtzia eskatu du Otegik, «zuhurtzia mantendu behar da inkestekin. Denak bat datoz ezker independentistak hauteskundeak irabaz ditzakeela. Gu zirimiria gara, urruti goazelako goaz poliki, eta lanean jarraitu behar dugu. Dena irekita dago, partida dago», esan du.

Eztabaidetan etengabean agertzen den beste gaia aliantza politikoen ingurukoa eta Otegik argitu duenez, «EH Bildu bada lehen indar politikoa, egon daitezke formulak Gipuzkoan egin zutena ez errepikatzeko, PP ekuaziotik kanpo uzteko. Ezker independentista lehen indarra bada, gauzak aldatuko dira». «Beste lidergo bat, beste gobernantza bat eta beste politika publiko batzuk behar dira, eta horren bermea da EH Bildu lehen indarra izatea», azpimarratu du.