Bizkaia

Nazioarteko Ekintzailetza Zentroaren proiektuan estrategia aldaketa eskatu du EH Bilduk

“Guztiak egoera berrira moldatu diren bitartean, Aldundiak aurrera jarraitzen du gero eta zalantza gehiago sortzen dituen proiektu batekin”, adierazi du Izaskun Duquek eta gaineratu du aurkeztutako proiektuen inguruko xehetasun guztiak eskatuko dituztela

| 2020-09-17 13:12:00

Gaur goizeko prentsaurrekoan Izaskun Duque EH Bildu Bizkaiko batzarkideak eta Jone Goirizelaia Bilboko udal taldeko bozeramaileak haien kezka agertu dute Bizkaia Dorrearen proiektuak hartu duen norabidearengatik.

Goirizelaiak zein Duquek proiektuak norabide aldaketa bat behar duela azpimarratu dute eta gogoratu dute jada ez dela erakargarria nazioarteko enpresentzat ere ez. “Bostoneko Cambrigde Innovation Center-ak eta Israelgo SOSA Holding-ak idatziz esan zutela ez dutela aukeraketa prozesu honetan jarraitu nahi. Haientzat Aldundiaren proiektu izarra ez da erakargarria izan nahiz eta, aurreko lizitazioarekin alderatuz gero, kudeatzaileek 20 milioi euro gutxiago ordaindu beharko ditu eta 10 milioi euro gehiago jaso”, azpimarratu du Goirizelaiak.

Horretaz gain, EH Bilduk bere sorpresa agertu du proiektuaren arduradunak kargua utzi duelako Impact HUB eta PWC Bilbaoren proiektuen balorazioaren azkeneko txanpan dagoenean. “Azken hau, gainera, nahiz eta esperientziarik ez izan nazioarteko ekintzailetzan gaietan, oso ondo baloratua izan da. Hori dela eta prozesu honetan aurkeztutako proiektuen inguruko xehetasunak guztiak eskatuko ditugu”.

“Pandemiak gure bizitzako arlo guztietan eragina izan du, baita honelako proiektu erraldoietan. Eta guztiak egoera berrira moldatu diren bitartean, Aldundiak aurrera jarraitu du gero eta zalantza gehiago eragiten dituen proiektu honekin” adierazi du Duquek proiektu honen alde egiten den bitartean eskualdeetako Behargintzak eta Garapen Agentziak gero eta egitura txikiagoa dutelako beraien lana egin ahal izateko.

Leioako kanpusera eta aireportura doazen Bizkaibusetan segurtasun eta erosotasun neurriak bermatzea eskatu du EH Bilduk

Garraio publikoa kutsatze-gune bihurtu ez dadin neurriak ahalik eta azkarren hartzea ezinbestekoa da

| 2020-09-08 11:34:00

Azken egunetan emandako egoeraren ondorioz, aireportura eta EHUra doazen Bizkaibuseko lineatan segurtasun eta erosotasun neurriak bermatzea eskatu du EH Bilduk.

Raul Mendez EH Bilduko batzarkideak azaldu duenez, zerbitzu horietan egoera kezkagarriak eman dira kontuan izanda COVID-19ak eragindako egoerarekin. “Oporraldia amaitu ondoren oso irudi kezkagarriak ikusi ditugu aireporturako Bizkaibuseko linean”.

Batzarkideak gogoratu duenez, gaur egun autobusetako metro koadroko edukiera lau pertsonatakoa da. “Egungo egoera soziosanitarioan kezkagarria da erabiltzaile-edukiera horri eustea. Beharrezkoa da neurriak hartzea zerbitzu egoki eta segurua eskaintzeko”.

Gainera, Mendezek azpimarratu duen bezala, neurri horiek ahalik eta azkarren hartu behar dira datorren astean unibertsitateko fakultate guztietan klaseak hasiko dira eta. “Neurriak berandu baino lehen hartu behar dira garraio publikoa kutsatze-gune baten ez bihurtzeko”.

Garraio diputatuari azalpenak eskatu dizkio EH Bilduk

Egoera horren aurrean EH Bilduk Miguel Angel Viar garraio diputatuaren batzorderatzea eskatu du. “Beharrezkoa da diputatuak aireportura eta EHUrako lineen inguruan azalpenak ematea. Egoerak eskatzen du neurri eraginkorrak ahalik eta azkarren hartzea”.

ALBISTEAK

2020-09-08 11:34:00

Gutxieneko 1.080 euroko pentsioak bermatuko ditu EH Bilduk

2020-06-29 14:40:00