Bizkaia

EH Bilduk babesa adierazi die kaleratze arriskuan dauden ABB-ko langileei

Ezkerraldean ezartzen ari den eredu ekonomikoaren aurrean bere kezka azaldu du EH Bilduk

| 2019-06-28 14:08:00

EH Bilduko hainbat kidek bilera egin dute gaur goizean enplegu-erregulazioko espedientea aurkeztu dieten Galindoko ABB-ko langileekin.

Oskar Matutek, Izaskun Duquek eta Exabier Arrietak EH Bilduren babesa adierazi diete langileei eta Ezkerraldean ezartzen ari den eredu ekonomikoaren aurrean kezka erakutsi dute.

“Batzuek Ezkerraldea lojistikara begira dagoen gune bat bihurtu nahi dute. ABBko langileek eta guk hori horrela dela oso argi daukagu. Ez da ahaztu behar eredu ekonomiko hori soldata baxuetan oinarritzen dela”, adierazi du Oskar Matutek.

Izaskun Duque batzarkideak, berriz, lan-espedientearen ondorioen aurrean kezkatua agertu da. “Déjà vu egoera batean gaude. Ezkerraldearen desindustrializazioaren fase berri bat da”, adierazi du Duquek.

BBK Banku Fundazioaren berriztapenean gardentasuna eta aniztasuna bermatzea eskatu du EH Bilduk

BBK Fundazioaren izendapenak egiteko araudia onartu baino lehen egin da eskaera

| 2019-06-20 13:00:00

BBK Banku Fundazioaren berriztapenaren aurrean, EH Bilduk gardentasuna eta aniztasuna bermatzea eskatu du.

“EH Bilduren ustez, BBK Fundazioaren berriztapen horretan ezinbesteko elementuak dira. Alde batetik, gardentasuna patronoak aukeratzeko orduan eta, bestetik, Bizkaian dagoen aniztasuna bermatzea”, adierazi Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak.

Esaterako, BBK Fundazioak, Eudelen bitartez, elkarlanean aritzen den udalei gonbidapena luzatuko diela. EH Bilduren ustez, gonbite hori Bizkaiko udal guztietara zabaldu beharko litzateke eta, horretaz gain, Batzar Nagusietara ere. “Bizkaiko legebiltzarra diren Batzar Nagusiei proposamenik egiten ez uztea ez da ulergarria”, azpimarratu du Urkaregik.

EH Bilduk, gainera, fundazioaren baitan Bizkaian dagoen aniztasuna bermatzea ezinbestekoa dela adierazi du.

“Patronoen izendapenaren inguruko adostasunik zabalena lortu behar da, inor baztertu gabe. Horrek ez du esan nahi ordezkariak alderdi politiko ezberdinekoak izan behar direnik, baizik eta patronoak izango diren eragile politiko ezberdinen adostasun ahalik eta handiena bildu behar dute”, esan du Urkaregik.

ALBISTEAK

2019-06-20 13:00:00

BBK Fundazioaren izendapenak egiteko araudia onartu baino lehen egin da eskaera

Bizkaian dauden gabeziei irtenbidea bilatzea izango da EH Bilduren helburua

2019-06-10 13:30:00

Batzarkide talde berriak akreditazioak aurkeztu ditu gaur Bizkaiko Batzar Nagusietan

EH Bildu bozketan igo da Bizkaian eta bigarren indarra izaten jarraitzen du

2019-05-27 01:20:00

Bea Ilardia: Bizkaia hobetzera gentozela esan genuen eta helburu horrekin lan egingo dugu hurrengo lau urteotan

Ilardia: “EH Bilduren Bizkaian enplegua kalitatezkoa da, gazteek etorkizuna dute eta nagusiak babestuta daude”

2019-05-24 19:50:00

Jone Goirizelaiak azpimarratu du bere hautagaitza osatzen duten kideen sustraiak Bilboko auzoetan daudela. “Jendearekin eta jendearentzat lan egiten dugun pertsonak gara”.