Bizkaia

Umeen Zerbitzuan eta Indarkeria Matxistaren Behatokian hobekuntzak egitea proposatuko du EH Bilduk

Helburu horrekin, hurrenez hurren, mozioa eta Arauz Besteko Proposamena aurkeztuko ditu asteazkeneko Batzar Nagusien Osoko Bilkuran

| 2020-01-21 11:44:00

EH Bilduk bi proposamen zehatz egingo ditu urtarrileko Batzar Nagusien Osoko Bilkuran. Horien helburua da Aldundiaren Umeen Zerbitzua eta Indarkeria Matxistaren Behatokiaren zerbitzua hobetzea.

Alde batetik, Aldundiaren Umeen Zerbitzuak adingabekoen manipulazioan eta instrumentalizioan oinarrituz zaintzarik ez kentzea bilatzen da. Bide horretan, eta lehen urrats bezala, EH Bilduk proposatu du langileei zuzendutako etengabeko prestakuntza espezifikoa eskaintzea, bai indarkeria matxistaren arloan eta umeen sexu abusuan. Jaurlaritzari, berriz, Emakunde eta gaian adituak diren eragileekin batera, BALORA programan dagoen “instrumentalizazioa gurasoen arteko gatazketan” delako itema berraztertzea.

Beste alde batetik, Indarkeria Matxistaren Behatokia hobetzeko proposamen zehatza egingo du EH Bilduk. Zerbitzuaren erabiltzaileen profila azkeneko urteetan izandako bilakaeraren aurrean (Larrialdi Harreraren erabiltzaileen %67 eta Laguntza Psikologikoan %24 atzerritarra da) zerbitzuaren pleguen eskakizun linguistikoeta euskara, gaztelera, ingelesa, frantsesa, arabiarra eta zeinuen hizkuntza jaso ditzan.

Horretaz gain, emakumeen aurkako indarkeria kasuen bolumenari eta ezaugarriei buruzko datuak erregistratzeko sistema homogeneoa ezar dezala, baliabideak egokitzeko beharra aztertu ahal izateko.

Glefaran enpresak sortutako arazoen aurrean kezkatuta agertu da EH Bildu eta irtenbide bat eskatu die instituzioei

Urtarrilaren 25erako deitutako manifestazioan parte hartuko dutela adierazi dute EH Bilduko ordezkariek

| 2020-01-17 13:52:00

Idoia Perezek eta Aitor Llanok, Gueñes eta Zallako EH Bilduko zinegotziak hurrenez hurren, Glefaran enpresak sortutako arazoekin kezkatuta agertu dira eta instituzioei irtenbide bat eskatu diote.

“Osasun publiko eta ingurugiro arazo baten aurrean gaude, baina baita ere eskualde osoari eragiten dion eredu arazo baten aurrean”, adierazi du Perezek eta gaineratu du urtarrilaren 25erako deitutako manifestazioan parte hartuko dutela.

“Lehentasunezkoa da Enkarterriri irtenbideak ematea”, azpimarratu du EH Bilduko zinegotziak eta dei bat egin die instituzioei “inplikatutako agente guztiek enpresaren aktibitateren birmoldaketerako bideragarria den plana martxan jartzeko existitzen diren lanpostuak mantenduz eta berriak sortuko direla bermatuz”. Horretaz gain, eskualdea berpizteko plan erreal bat abian jartzea eskatu dute.

Urteetan eskualdeak jasandako eta egungo egoera salatu dute zinegotzi biek, eskualdean emandako deslokalizazioak, langabezi-tasa altua eta instituzioen utzikeria azpimarratuz.

Ekimenak Batzar Nagusietan

Beste alde batetik, Raul Mendez EH Bilduko batzarkideak aipatu du Ainara Basurko Ekonomi Sustapen Diputatu andrearen batzorderatzea eskatu dela 2018-2019 Enkarterriko Plan Pizgarriaren ebaluazio txostenaren emaitzen berri emateko.

ALBISTEAK

2020-01-17 13:52:00

Petronor enpresan dauden kontrol gabeziak salatu ditu EH Bilduk

2020-01-16 12:58:00