Nafarroa

Joseba Asironek botoa eskatu du Bel Pozuetarentzat, "Nafarroak Madrilen behar duen ahots ausarta, zintzoa, duina eta fidagarria"

| 2019-11-07 14:01:00

"Mundua hobetu nahi badugu, oinarritik hasi behar dugu, udaletatik, zuek egiten ari zareten tokitik", eskertu du EH Bilduko hautagaiak.

"Bel Pozuetak ordezkatzen dituen balioak, sendotasuna, duintasuna, zintzotasuna, zintzotasuna eta ausardia tropelei eta bidegabekeriei aurre egiteko, eta bereei eta haien ideiei leialtasun sutsua. Horiek dira Nafarroa pluralaren, Nafarroa errealaren, konplexurik gabe bere buruari horrela begiratzen dion Nafarroaren eta bidegabekeriei eta inposaketei beti eutsi eta aurre egingo dien Nafarroaren balioak. Hori da Nafarroak Madrilen behar duen ahotsa, Bel Pozuetaren ahots ausarta, zintzoa eta fidagarria". Horrela azaldu da gaur Joseba Asiron, EH Bilduko Iruñeko Udaleko bozeramailea, Uharten gaur egindako ekitaldian. Bertan, Nafarroako hiriburuko alkate ohia zuzena izan da Bel Pozuetari botoa eskatzeko orduan, hau da, Diputatuen Kongresurako EH Bilduko zerrendaburuari.

Ia berrogeita hamar bat errejidoreren aurrean, Asironek nabarmendu duenez, "ezinbestekoa da Nafarroak, bertako herritarrek, udalek, erakundeek eta haien errealitate anitzak Kongresuan ahots propioa izatea, eta niretzat Bel Pozueta da hori izateko bermerik onena, ematen zaizkion balioak kontrastatutako balioak direlako, minez forjatutako eta frogatutako balioak, baina duintasunean oinarritutako balioak”.

Era berean, Joseba Asironek erantzukizunez jokatzeko, konpromisoa hartzeko eta mobilizatzeko deia egin du, "oraingoan bai, Bel Madrilen egon ahal izateko". "Datorren igandeko hauteskundeei buruzko inkesta batzuek bosgarren eserlekua ematen digute, Belen eserlekua. EH Bildu ehuneko puntu bat gorago omen dago bosgarren eserleku hori lortzeko borrokan… Puntu bakarra, eta, hala ere, itxaropentsua eta ilusioz betea. Baina aurreko hauteskundeetan ere gertu egon ginen gure helburutik. Eta 408 boto baino ez ziren falta izan, jaso zituen ia 47.000 botoetatik 408. Hori ez da berriro gertatuko, horregatik da azken ahalegin bat egiteko eta Belkin gaudela erakusteko unea, bidegabekeriak jasaten dituztela uste dutenekin gaudela, sumindura hori boto bihurtzeko unea da".

Bestalde, EH Bilduren Kongresurako hautagaiak, hautetsien presentzia eskertu ostean, "aurrera egiteko garaia dela argi dugu. Zuen herri eta hirietan erakusten ari zarete zer den aurrera egitea, alkatetzetatik edo zinegotzigoetatik, erakusten ari zarete posible dela politika beste modu batean egitea, posible dela gauzak aldatzea, sinesten dugulako. Eta gizarte justuago bat eraiki nahi badugu, sistema aldatu nahi badugu, mundua hobetu nahi badugu, hortik hasi behar dugu, oinarritik, udaletatik, zuek egiten ari zareten lekutik ", adierazi du Pozuetak.

"Iraganeko garaietara eraman nahi gaituztenei herri honetan aurrera egiteko indarra dagoela erakusten ari zarete, gauzak aldatzea eta zailtasun guztien gainetik aurrera egitea posible dela erakusten ari zarete, inurri lana eginez, esaera ospetsua egi bihurtuz: alkaterik onena, zalantzarik gabe, herria bera baino hobea", amaitu du Bel Pozuetak, jasotako babesa berriro eskertu aurretik.

Bel Pozueta: ”Azaroaren 10ean Nafarroako boto feminista, euskaltzale, solidario, soberanista eta ezkertiar bakar bat ere ezin da etxean geratu”

| 2019-11-03 15:15:00

Azken unera arte adi mantentzea eta azaroaren 10ean Nafarroan boto euskaltzale, aurrerakoi, feminista eta solidario bakar bat ere etxean gera ez dadin lan egiteko beharra azpimarratu du Bel Pozueta EH Bilduren hautagaiak. Gaur eguerdian Elizondon egindako ekitaldian, Oihan Mendo Senaturako hautagaiarekin batera izan da Pozueta, eta esan duenez, "egun hauetan inkestek emaitza onak ematen dituztela ikusten badugu ere, guk ez dugu konfiantzarik, guk lanean jarraitzen dugu azaroaren 10ean nafar feminista, euskaltzale, solidario, subiranista eta ezkertiarren botorik etxean gera ez dadin".

Bere hitzaldian, EH bilduko hautagaiak, Nafarroako soberanisten artean eserlekua lortzeko aukera duen bakarrak, azken aste honetan eginahalak egiteko eskatu dio jendarteari; izan ere, nabarmendu duenez, Madrilen Nafarroaren ahots propioa egotea, Estatuko alderdi handien irizpenaren mende ez dagoena, funtsezkoa da. "Badakigu lor dezakegula, eta horretarako astebete geratzen da jendearekin hitz egiten jarraitzeko. Zuen babesarekin lortuko dugu boto horiek Madrilera eramatea eta nafar solidario, feminista, soberanista eta ezkertiar hori berriro Kongresuan entzutea", laburbildu du Pozuetak.

ALBISTEAK