Araba

EH Bildu-k Arabako Kereila martxan jar dezala eskatu dio Aldundiari Teodoro Olarte gogoratzeko ekitaldian

Kike Fernandez de Pinedo: "Ziurgabetasunen garai hauetan, diskurtso atzerakoi eta autoritarioak zelatan ditugunean, inoiz baino garrantzitsuagoa da gogoratzea demokrazia, berdintasuna, askatasuna, bakea eta elkartasuna bezalako balioekin eraikiko ditugula merezi ditugun Araba eta Euskal Herria".

| 2020-09-18 12:18:00

Teodoro Olarte Arabako Foru Aldundiko presidentea hil zutenetik 84 urte bete direnean, lore-eskaintza egin du EH Bildu-k Gasteizko ‘In Memoriam’ monumentuan. Bertan, Olarteren eta gainerako kideen hilketa salatzeaz gain, altxamendu militarraren eta ondorengo diktadura kriminalaren ondorioz errepresioa, tortura, espetxeratzea, erbestea eta erailketa jasan zituzten milaka pertsonak gogoratu nahi izan ditu EH Bildu-k.

2016an, EH Bildu-k Batzar Nagusiei eta Foru Aldundiari proposatu zien Olarte buru zuen batzordeari omenaldi publikoa egitea -13 kidek osatzen zuten batzordea eta frankistek horietako 9 hil zituzten-. Ekimen horri esker, urtero Arabako errepresaliatu guztiak gogoratzen dira.

Kike Fdz de Pinedo bozeramaileak hedabideei adierazi duenez, Olartek ezin hobeto ordezkatzen du desberdinen arteko lankidetzaren ondorioz errepublikaren borondatea, baita herritarren bultzadaren ondorioz berdinen gizarte justu, solidario, demokratiko eta laikoa ere.

Amaitze aldera, memoria-mugimenduen lanaren ondorioz Martin Villa epaitegietara eramatea txalotu du EH Bildu-k. Hala ere, Batzar Nagusiek 2018an gizateriaren aurkako krimenengatik onartutako Arabako Kereila martxan jar dezala eskatu dio Aldundiari. “Ziurgabetasunen garai hauetan, diskurtso atzerakoi eta autoritarioak zelatan ditugunean, inoiz baino garrantzitsuagoa da gogoratzea demokrazia, berdintasuna, askatasuna, bakea eta elkartasuna bezalako balioekin eraikiko ditugula merezi ditugun Araba eta Euskal Herria”, ondorioztatu du Fdz de Pinedok.

ALESTIS-eko langileen ordezkariek agerraldia egingo dute Batzar Nagusietan, EH Bildu-k eta Elkarrekin Araba-k hala eskatuta

Talde aeronautiko horren zuzendaritzak enplegua erregulatzeko espedientea (EEE) aurkeztu du, Miñaoko Parke Teknologikoan dagoen lantegiko 178 langileetatik 87 kaleratzeko.

| 2020-09-11 08:23:00

Alestis enpresako zuzendaritzak Gasteizko lantegian 87 lanpostu suntsituko lituzkeen enplegu-erregulazioko espedientea iragarri ostean, EH Bildu-k eta Elkarrekin Araba-k Alestis enpresako ordezkari sindikalen agerraldia eskatu dute Batzar Nagusietan, langileek bizi duten egoera azal dezaten.

Alestis ekainaren 1ean sartu zen ERTE-an, baina amaitu baino hau hilabete lehenago (irailaren 30ean amaitzen zen), enpresako zuzendaritzak, lan-kargaren eta eskaeren murrizketa argudiatuz, enpresa-batzordeak onartzen ez duen enplegu-erregulazioko txostena aurkeztu du. Zuzendaritzaren iritziz, krisiak sortutako egoera koiunturala eta ez egiturazkoa da enplegu-erregulazio txosten hau.

EH Bildu-k eta Elkarrekin Araba-k espero dute Alestiseko langileen ordezkariek lehenbailehen agerraldia egin ahal izango dutela Ekonomiaren Garapen, Erronka demografiko eta Berrikuntza Batzordean.

ALBISTEAK

2020-09-11 08:23:00

Aldundiak ardogintza sustatzeko kontratu bat “atzamarrez” esleitu duela salatu du EH Bildu-k.

2020-09-08 09:50:00

Kike Fernandez de Pinedo: "Sektoreak neurri zehatzak eta gardenak behar ditu, sektore osoari zuzenduak, eta ez gutxi batzuei bakarrik. Aldundiak ezaugarri bereko beste proiektu bat ezagutzen duenean, onartezina da lehiaketa publikorik gabeko kontratu bat sinatzea".

EH Bildu-k Denis Itxasoren agerraldia eskatu du, Barrongo urtegiaren proiektuaren inguruan Espainiako Gobernuak dituen kontraesanak azaltzeko.

2020-09-04 08:44:00

Kike Fernandez de Pinedo: “Kontraesanen garaia amaitu da. Barrongo urtegiaren proiektua behin betiko baztertu behar da, neurrigabekeria hutsa baita: Arabako Haranak ureztatzeko proiektua eguneratu, berregituratu eta alternatibak bilatu behar ditugu”

Adinekoentzako eta desgaituentzako egoitzei buruzko zein etxez etxeko laguntza zerbitzuari buruzko informazio zehatza eskatu du EH Bilduk

2020-08-26 11:50:00