Araba

Zalduondoko Udalak COVID-19ak eragindako osasun alerta egoerari erantzuteko elkartasun sarea bultzatu du

Dagoeneko 22 lagunek osatzen dute sare hau

| 2020-03-27 10:12:00

Zalduondoko Udalak COVID-19ak eragindako osasun alertak sor ditzakeen ondorioei erantzuteko asmoz, elkartasun sarea bultzatu du. Dagoeneko 22 lagunek osatzen dute sare herritar hori. Horren helburua da gaixorik dauden eta mugikortasun arazoak dituzten herritarrei laguntza ematea da. Batez ere, oinarrizko produktuak erostea (botikak, elikagaiak ...), urgentziazko konponketa txikiak egitea eta osasun aholku profesionalak ematea da sare horrek dituen helburuak. Edozein eskaera egiteko edo sarean parte hartzeko 945 31 45 34 telefonora deitu behar da. Kasu guztietan, osasun-neurriak bermatuko dira

“Jakin badakigu osasun alerta honek zalduondar guztion bizitzan eragin nabarmena izango duela eta, egoera zail honetan, elkartasuna ezinbestekoa dela. Era berean, gure ustez, instituzioen inplikazioa ezinbestekoa izan behar da eta horregatik bultzatu dugu sarea. Bertan laguntzeko prestutasuna erakutsi duten guztiei eskerrak eman nahi dizikiet”, esan du Gustavo Fernandez Villate Zalduondoko Alkateak.

Bestalde, gaur egin dira Zalduondon bigarren aldiz desinfekzio lanak udalerriko gune komunetan (edukiontziak...). Astean hirutan egingo dira desinfekzio  lan horiek goizeko 9etatik 10etara. Bitartean, Zalduondok kirol eta kultura jarduetarako udal instalazioak eta zentroak itxita dauden pasa den martxoaren 12tik. Udalak herritarren arreta modu telematikoan egiten du eta azpikontratatuta dituen zerbitzuei eutsi die nahiz eta zerbitzua bera ez eskaini.

EH Bildu-k EAJ-k Arabako Krisi Mahaiari atea ixtea deitoratu du, COVID19-aren krisiaren ondorioei aurre egiteko

Kike Fdz de Pinedo: "Elkarlanerako garaia da, ez protagonismoena: eskua zabalik izaten jarraitzen dugu, eta lanean jarraituko dugu ahalik eta lasterren horrelako esparru bat egon dadin"

| 2020-03-26 19:18:00

Pedro Elosegi (EAJ) Arabako Batzar Nagusietako presidentea EH Bildu-k egindako eskaeraren aurka agertu da; bertan, Bozeramaileen Batzordearen deialdia eskatzen zen, Krisi Mahaiaren sorrerari buruz eztabaidatzeko.

Presidenteak argudiatu duenez, "xedea ez da beharrezkoa oraindik”. EH Bildu-k, ordea, biziki deitoratu du hori: "Gure ustez, osasun eta gizarte alarmaren egoera larri eta ezezagunak guztiok batera lan egitera behartzen gaitu, Arabako gizarte osoaren mesedetan. Gure asmoa adostasunerako eta elkarlanerako egitura bat sortzea zen, eta ez konfrontazio politiko eta ideologikokoa".

EH Bildu-ren asmoa Krisi Mahaia Bozeramaileen Batzordea bera izatea da, egungo osaerarekin, Foru Gobernua barne, non eta kideren batek berariaz uko egiten ez dion. Mahai hori gutxienez astean behin bilduko da, eta aparteko deialdia egin ahal izango da Foru Aldundiak edo bi batzarkide taldek hala eskatuta.

Kike Fernandez de Pinedo EH Bildu-ren Batzar Nagusietako bozeramaileak adierazi duenez, bere formazioari zuzena iruditzen zaio Ahaldun Nagusia hainbat eragile ekonomikorekin biltzea, martxoaren 23an egin zuen bezala. Horrez gain, egunotan izandako telefono bidezko kontaktu informalak eskertu ditu, baina ez du ulertzen "Diputatu Nagusiak zein EAJ-k uko egin izana astero Batzar Nagusietako talde guztiekin bilerak egiten dituen krisi-mahai bati, informatzeko, laguntzeko eta ekarpenak egiteko".

Zentzu horretan, Fernandez de Pinedok EH Bildu-ren jarrera berretsi nahi izan du: "Elkarlanerako garaia da, eta ez protagonismoarena: eskua zabalik izaten jarraitzen dugu, eta lanean jarraituko dugu horrelako esparru bat ahalik eta lasterren gaitzeko".

ALBISTEAK

2020-03-26 19:18:00

Asparrenak ohartarazi du etxez etxeko laguntza zerbitzua segurtasun ekipamendurik gabe ematen ari dela

2020-03-26 16:55:00