Sopela

EUSKO LEGEBILTZARRERAKO HAUTESKUNDEAK 2020: SOPELAKO EH BILDUk GORA EGIN DU NABARMEN!

Lehenik eta behin, gure esker onik beroenak eman nahi dizkiegu EH Bilduri botoa eman dioten 1.841 sopeloztarrei. Sopelako EH Bilduren balorazioa argia da: pandemia garaian, abstentzio oso nabari baten testuinguruan, %9a igo da gure babesa. 148 bozka gehiago, Sopelan gehien igo den taldea, beste batzuek bozka kopurua nabarmen galdu duten bitartean. EH Bilduren kasuan, tendentzia izugarria da, legegintzaldi honetako 4 hauteskundeetan, inoiz jasotako emaitzik onenak jaso ditugu, urteetan egindako lanaren ondorioz: udal hauteskundeetan, foru hauteskundeetan, hauteskunde orokorretan eta azkenik, eusko legebiltzarrerako hauteskundeetan! Herriak emandako babes honekin, Sopelako EH Bildun PREST gaude aurrean ditugun erronkei aurre egiteko, herri mugimenduekin elkarlanean, oposizio lan sendoa, konstruktiboa eta zorrotza gauzatuz. Garai latzak datoz. EH Bildu indartsu bat, bermea da herriarentzat. Arduratsu baina tinko. Gora Sopelako EH Bildu eta gora Sopela!

Eusko Legebiltzarra,Hauteskundeak,Balorazioa | 2020-07-15 10:33:00

Sopeloztarrei eskerrak

Sopeloztarron babesa da gure motorra, aurrera bultzatzen gaituena. Herritarrek EH Bildurekin bat egiten dutelako seinale. Dena kontra izan dugu (komunikabideak, esate baterako), baina aurrera egin dugu. Zuei esker. Gure eskerrik beroenak eman diguzuen babesagatik.

Gure balorazioa: inoiz jaso ditugun emaitzik onenak!

1841 boto, 148 botoko igoera 2016ko hauteskundeekin alderatuz (%9ko igoera). Sopelan bozka berri gehien erakarri dituen indar politikoa. Eta ez da kasualitatea: legegintzaldi berri honetako 3 hauteskundeetan, inoiz jasotako emaitzik onenak jaso ditugu herrian: udal hauteskundeetan, foru hauteskundeetan, Espainiar Estatuko hauteskunde orokorretan eta azkenik, eusko legebiltzarrerako hauteskundeetan! Urteetan egin dugun lanaren fruitua. Herritarron babesa. Gora herria!

EAJ/PNV-k behera

Jeltzaleek irabazi dituzte hauteskundeak. Sopelan ere lehen indarra dira, baina bozka galera nabarmena izan dute: 244 bozka galdu dituzte Sopelan, %8,55a, EH Bilduk zehazki %8,74a igo den bitartean. Deiak astelehenean bertan kaleratutako berriak argi erakusten du jeltzaleek Uribe Kostan EH Bildu indartsu bati dioten beldurra. Aurrera goaz eta geldiezinak izango gara!

Abstentzio handia

Koronabirusak eta gizarteak orohar alderdi politikoekiko duen mesfidantzak eraginda, azken hauteskunde hauetan abstentzioa oso handia izan da. EAEn %48a, Sopelan %44a. Sopelan hainbat alderditan eragin du abstentzioak modu negatiboan. Elkarrekin Podemosek 2016ko bozken %51a galdu du. EAJ/PNVk, esan bezala, 244 bozka galdu ditu. PSEk, ostera, 50 bozka irabazi ditu (%11,87ko igoera), Espainiar Estatuko gobernuan duen protagonismoaz baliatuz.

EH Bilduri abstentzioak ez dio negatiboki eragin: esan bezala, 148 bozka gehiago lortu ditugu Sopelan, 24.434 gehiago EAEn.

Hala ere, egoera politikoaren irakurketa kritikoa egitea beharrezkoa da: lan instituzionalaren eta kaleko aktibismoaren arteko oreka zaindu beharra, herri mugimenduekin elkarlanean aritzeko borondatea... argi dago kaleko sektore desberdinekin lankidetza estrategikoak landu beharko ditugula, orain arte egin dugun bezala baina modu sutsuagoan. Hori da orain zabaldu den momentu historikoak eskatzen diguna.

Aurrera begira

EAJ/PNV eta PSE gehiengo absolutua izango dute eusko legebiltzarrean, joan den legegintzaldiko akordioa berresten badute. Hodei beltzak ikus ditzakegu EAEren zeruertzan. Murrizketak datoz. Zelan eragingo du horrek Sopelan? Zipiriñeko eskolako espazio arazoak hor daude...

Euskal Herria Bilduk, ordea, 248.688 bozka lortu ditu, 22 ordezkari. Nafarroan dugun pisuarekin, Iparraldean azken udal hauteskundeetan lortutako emaitzekin eta EAEn egindako 24.434 botoko jauziarekin, bermea gara neurri atzerakoien kontra eta Euskal Herriaren burujabetzaren alde.

Hala ere, Sopelan gauza bat argi izan behar dugu: Sopelan EAJ/PNVk eta PSEk gutxiengoa daukate. Herriak eman digun babes honekin, geurera BILDU zaituztenokin, PREST gaude aurrean ditugun erronkei aurre egiteko, herri mugimenduekin elkarlanean, oposizio lan sendoa, konstruktiboa eta zorrotza gauzatuz. Garai latzak datoz. EH Bildu indartsu bat, bermea da herriarentzat. Arduratsu baina tinko.

Gora Sopelako EH Bildu eta gora Sopela!

3+1 arrazoi Euskal Herria Bildu bozkatzeko!

Hauteskunde-mitina egin da gaur Sopelan. Bea Ilardia, Bizkaiko EH Bilduren Batzar Nagusietako bozeramailea eta Jon Iñarritu, EH Bilduren diputatua Espainiar Parlamentuan. Jonek 3 arrazoi eman ditu EH Bildu bozkatzeko. Fidagarriak gara, independetentistak eta antifaxistak. Beak, bestetik, Sopeloztarrontzat arrazoi oso garrantzitsua bota digu: murrizketarik ez, Sopelak eskola berri bat behar du!

Jon Iñarritu,Bea Ilardia,Mitina | 2020-07-09 23:12:00

EH Bildu bozkatzeko hiru arrazoi

Jon Iñarrituk hiru arrazoi sendo bota dizkigu, igandean Euskal Herria Bildu bozkatzeko.

Fidagarriak gara. Esaten duguna, egiten dugu eta egiten duguna, esaten dugu. Alor sozialean mahai gainean jartzen diren hainbat ekimen garrantzitsu, ezkerreko subiranistok proposatzen ditugu.

Independentistak gara. Prest gaude berdinen arteko Euskal Errepublika Independiente bat bultzatzeko. Prest gaude legegintzaldi honetan herri gisa gure etorkizuna bideratuko duen galdeketa abian jartzeko. Estaturik gabeko nazioen ordua heldu da.

Antifaxistak gara. Ekidistantziarik ez. Argi daukagu zeri egin behar diogun aurka.

Bea Ilardia: "Sopelan beste eskola berri bat ez egitea murrizketa ere bada"

Bizkaiko EH Bilduren Batzar Nagusietako bozeramailea hainbat gaietaz aritu izan da. Covid-19aren pandemian EAJak izan duen gardentasun falta, besteak beste. Tartean, Sopelarentzat funtsezkoa den gai bat aipatu du, indartsu: "Sopelan beste eskola berri bat ez egitea murrizketa ere bada". Murrizketez aritu izan da. Jadanik EAJ-ak aplikatzen ari den murrizketez. Horiei aurre egiteko neurririk sendoena, Euskal Herria Bildu.

GORA EUSKAL HERRIA ASKATUTA!

GORA EUSKAL HERRIA BILDU!

GORA SOPELA!

ALBISTEAK

7 ERASO KONFINAMENDU GARAIAN

2020-07-31 10:10:00

Zenbat indarkeria matxista eraso gertatu dira osasun-larrialdiko egoeran?

2020-07-15 10:33:00

3+1 arrazoi Euskal Herria Bildu bozkatzeko!

2020-07-09 23:12:00

ZER BEHAR DU ARRIETARAK?

2020-07-06 08:48:00

Sopelako EH Bilduk Arrietararen egungo egoerari buruz herritarrek duten iritzia ezagutu nahi du. Zer behar dute Arrietara inguruko herritarrek (auzokideak, surflariak...)? Horretarako, on line inkesta labur eta erraz bat zabalduko du. 5 galderez oasatutako inkesta bat... ANIMATU , ERANTZUN eta ZABALDU!