Sopela

3+1 arrazoi Euskal Herria Bildu bozkatzeko!

Hauteskunde-mitina egin da gaur Sopelan. Bea Ilardia, Bizkaiko EH Bilduren Batzar Nagusietako bozeramailea eta Jon Iñarritu, EH Bilduren diputatua Espainiar Parlamentuan. Jonek 3 arrazoi eman ditu EH Bildu bozkatzeko. Fidagarriak gara, independetentistak eta antifaxistak. Beak, bestetik, Sopeloztarrontzat arrazoi oso garrantzitsua bota digu: murrizketarik ez, Sopelak eskola berri bat behar du!

Jon Iñarritu,Bea Ilardia,Mitina | 2020-07-09 23:12:00

EH Bildu bozkatzeko hiru arrazoi

Jon Iñarrituk hiru arrazoi sendo bota dizkigu, igandean Euskal Herria Bildu bozkatzeko.

Fidagarriak gara. Esaten duguna, egiten dugu eta egiten duguna, esaten dugu. Alor sozialean mahai gainean jartzen diren hainbat ekimen garrantzitsu, ezkerreko subiranistok proposatzen ditugu.

Independentistak gara. Prest gaude berdinen arteko Euskal Errepublika Independiente bat bultzatzeko. Prest gaude legegintzaldi honetan herri gisa gure etorkizuna bideratuko duen galdeketa abian jartzeko. Estaturik gabeko nazioen ordua heldu da.

Antifaxistak gara. Ekidistantziarik ez. Argi daukagu zeri egin behar diogun aurka.

Bea Ilardia: "Sopelan beste eskola berri bat ez egitea murrizketa ere bada"

Bizkaiko EH Bilduren Batzar Nagusietako bozeramailea hainbat gaietaz aritu izan da. Covid-19aren pandemian EAJak izan duen gardentasun falta, besteak beste. Tartean, Sopelarentzat funtsezkoa den gai bat aipatu du, indartsu: "Sopelan beste eskola berri bat ez egitea murrizketa ere bada". Murrizketez aritu izan da. Jadanik EAJ-ak aplikatzen ari den murrizketez. Horiei aurre egiteko neurririk sendoena, Euskal Herria Bildu.

GORA EUSKAL HERRIA ASKATUTA!

GORA EUSKAL HERRIA BILDU!

GORA SOPELA!

ZER BEHAR DU ARRIETARAK?

Sopelako EH Bilduk Arrietararen egungo egoerari buruz herritarrek duten iritzia ezagutu nahi du. Zer behar dute Arrietara inguruko herritarrek (auzokideak, surflariak...)? Horretarako, on line inkesta labur eta erraz bat zabalduko du. 5 galderez oasatutako inkesta bat... ANIMATU , ERANTZUN eta ZABALDU!

Arrietara,Inkesta | 2020-07-06 08:48:00

EH BILDUren INKESTA

Otsaileko batzorde informatiboetan Arrietarako goi aldeko aparkalekuan hobekuntzak egin behar zirela exijitu genuen, neguko euriteak kalte garrantzitsuak sortu zituztelako.

Martxoko osoko bilkuran, bestetik, argi esan genuen "beharrezkoa ikusten dugula Arrietara inguruan hobekuntzak egitea (Solondotan eta hondartzako aparkalekuan, esate baterako)".

Apirileko osoko bilkuran EAJ/PNV-ek 50.000€ partida bat proposatzen zuen Arrietarako umeen jolas parkea berritzeko. EH Bilduren proposamena aurrekontu partida hori atzeratzea izan zen, pandemia erdian bestelako premia batzuk egon zitezkelako eta bestetik, beharrezkoa zelako (delako) Arrietararen inguruko azterketa sakon bat egitea, auzokide eta erabiltzaileen premiak ezagutzeko. Presio handia jaso genuen osoko bilkuran bertan EAJ/PNVren aldetik, baina guk erantzunkizunez jokatu genuen. Arrietarak plangintza sakona behar du. Ordua heldu da erronka horri aurre egiteko.

Horretarako, Sopelako EH Bilduk ARRIETARI BURUZKO INKESTA bat plazaratu du, zonaldeko beharrak zuzenean ezagutzeko. Oso galdetegi laburra da, 5 galderez osatua.

AUZOKIDEEN ESKARIA

Arrietarako zenbait auzokidek Salvajeko aparkalekuko goi aldea oinezkoentzako gune bihurtzea eskatu dute, sinadura bilketa baten bitartez. Beraien helburua, bertan pertsonentzako gune bat sortzea da, "garapen sozial eta integrala" ahalbideratuko duen "funtzio anitzetako gunea", alegia. Horrez gain, bidegorri sarea osatzea eta garraio publikoa (Sopelbus!) sendotzea eskatzen dute.

GURE JARRERA

Sopelako erdigunea ezezik, gure eginbeharra ere bada herriko beste auzo eta zonaldeetako arazoen eta erronketaz arduratzea.  Horrela adierazi genuen gure herri programako lehen atalean: "Herriko auzo guztietan beharrezko mantentze- eta hobekuntza-lanak". Bestetik, "Oinezkoentzako lehentasuna" irizpide gisa harturik, "auzoak eta pertsonak hurbiltzea" gure helburuen artean txertatzen genuen "bidegorrien sarea, metro maiztasuna eta bus garraioa" sustatuz.

Irizpide horiek aintzat hartuta, eta "udal parte-hartzaileagoa" lortzea gure helburuen artean dagoela ere kontutan hartuz ("prozesu parte-hartzaileak funtsezko proiektuetan"), auzokideen ekimen hori arretaz aztertuko dugu. Ekimen oso interesgarria da, Sopelako beste zonalde batzuetara zabal daitekeena.

ADI!

ALBISTEAK

ZER BEHAR DU ARRIETARAK?

2020-07-06 08:48:00

Txipa duen bosgarren edukiontzia eta birziklatze-tasa Sopelan

2020-07-03 20:58:00

Eh Bilduk birziklatze tasa handitzeko norabide alternatibo bat diseinatzen laguntzeko prest agertu nahi du, eta helburu eraldatzaile baten alde lan egin nahi du, normaltasun faltsura ez itzultzeko, 2030erako. Horretarako, maiatzeko osoko bilkuran, hiru neurri zehatz proposatu genituen: gaia informazio-batzordeetan argi eta garbi eztabaidatzea, Spora txostena berrikustea eta egokitzea (2011-2015 legegintzaldian egina), egungo proiektua osatzeko, eta Hondakinak Kudeatzeko Aholku Batzordearen funtzionamendua berreskuratzea, nahi diren birziklatze-helburuak lortzeko foro baliodun gisa.

BAREÑOKO supermerkatua, gero eta gertuago

2020-07-02 18:04:00

Ekainaren 23an jarri da indarrean Bareñoko H luzatiaren xehetasun-plana. Hortik aurrera, sustatzaileek behin betiko proiektua aurkeztea eta Udalak, zehazki alkateak edo Gobernu Batzordeak, obra-baimena ematea besterik ez da geratzen. Xehetasun-planaren trafiko azterketan oinarrituz, orain badakigu zer eraiki nahi duten bertan: 1.500 m koadroko supermerkatu bat!

LGTBI: denontzako askea eta bidezkoa den Sopela baten alde!

2020-06-29 21:06:00

Ekainaren 26ko osoko bilkuran, EAJ/PNV, EH BILDU, PSE eta Elkarrekin Podemosek mozio bat adostu zuten ekainaren 28ko eguna dela eta, LGTBI pertsonen eskubideen alde. DB/TU ez zen moziora atxiki baina baiezko bozka eman zuen. EH Bilduk ekintza zehatzak gauzatu behar direla gaineratu zuen bere interbentzioan. Horretarako, uztaileko komisioan neurri zehatzak proposatuko ditu, hitzetatik ekintzetara pasatzeko.