| 2022-11-19 09:52:00

EH Bilduk ekitaldi soziala egin zuen atzo Sarrigurenen, Ainara González Hervás, Eguesibarko 2023ko udal hauteskundeetarako zerrendaburua aurkezteko. Laura Aznal EH Bilduko parlamentari eta Nafarroako presidentegaiak hartu zuen hitza ekitaldian. Gonzalezekin batera, formazio soberanistaren parte diren hamarnaka kide egon ziren, Miren Zabaleta Telleria, Nafarroako EH Bilduko koordinatzailea besteak beste.

Aurkezpen ekitaldian nabarmendu zutenez, “gero eta gehiago dira EH Bilduren proiektuarekin bat egiten duten pertsonak. Eta hori berresten dugu hainbat kolektiborekin hitz egin eta lan egiten dugunean, jendea hurbiltzen zaigunean eta Navarra Sumaren isiltasunari erantzunak ematen dizkiogula ikusten dugunean”. Gonzalezen esanetan, “gehiago izateaz gain, umiltasunetik ere bada, baina harrotasun guztiarekin, Eguesibarren etorkizuna marrazteko alternatiba gure esku dagoela esan dezakegu. EH Bildu prest dago gobernatzeko; gauzak hobetzeko, beharrezkoa den guztia aldatzeko, bidea guztien artean izango da edo ez da beharrezkoa izango”.

Zentzu horretan, gaineratu zuen, “irabazi egingo dugu, hau da, gure gain hartzen dugun erantzukizun handi bat, Na+ erakundearen errealitate instituzionala hausteko konpromisoarekin, gure lehen erronka herritarrekin konektatzea eta haien eguneroko beharrei erantzutea da. Horretarako baliatu behar ditugu politika publikoak, eta horrela egin dugu oposiziotik, jendearen alde eta jendearentzat lan eginez”. Gainera, Eguesibarren dagoen Na+ eskuineko gobernantza eredua geldiarazteaz gain, lozorrotik ateratzeko eta atzera egiteko garaia dela adierazi zuen, "Eguesibar hobea lortzeko garaia da".

Gonzalezek uste du “legegintzaldi honetan frogatuta geratu da gaur egun gobernatzen gaituzten politiken eraginkortasunik eza, mugak eta anbiziorik eza. Akordioak lortzeko erakusten duten gaitasun eta borondate falta. Ez dute parte-hartzea bultzatzen, ezta errespetatzen ere, eta hori guztia besterik ematen ez duen gobernantza-eredu baten erakusgarri da. Ez dute inolako proiekturik gure Eguesibarrerako, eta okerragoa dena, ateak ixten dizkiete besteek sektarismo politiko hutsagatik eman dizkiegun proiektuei”. Ildo horretan, gaineratu zuen ahal duenn guztia egingo dudela pertsonen bizitza hobetzeko, “bazterketarik gabe, hurbiltasunetik abiatuta, guztion parte-hartze aktiboaren bidez, bailara aurrerakoia, feminista, kultura material eta immaterialari balioa emanez, Eguesibar iraunkorra, euskalduna, gure herri eta kontzejuen artean kohesionatua, beste udalerri batzuekin eta Nafarroako Gobernuarekin proiektu propioak eta komunak gauzatzeko ekimenekin”.

Gonzalezek eskerrak eman zizkien “urte hauetan dena aurka izan duten pertsona eta kolektibo guztiei, gure zerbitzu publikoak defendatzeagatik”.