Getxoko EH Bilduk frankismoko biktimak omentzeko ekitaldia antolatuko du ekainaren 15an

Ekainaren 15ean, 11:00etan, Getxoko udaletxearren aurrean, frankismoko biktimak omentzeko ekitaldia antolatu du Getxoko EH Bilduk.

| 2019-07-15 11:15:00

Egun horretan bertan osatuko da udalbatza berria, 09:30ean, eta, beraz, legegintzaldiko lehenengo ekimena izango da. Hitzordua udaletxearen kanpoaldean izango da.

EH Bildutik eskaera egin genion Getxoko Udalari ekitaldia antola zezan, modu instituzionalean, eta alderdien adostasunarekin. Baina Getxoko Udal Gobernuak ez dio eskaerari erantzunik eman. Hori dela eta, EH Bilduk antolatuko du azkenean ekitaldia, azken urteetan bezala.

Egunotan 82 urte beteko dira tropa faxistak gure herrian sartu zirenetik. Oroimenik gabeko herria etorkizunik gabeko herria delako!

6167 arrazoi lanean jarraitzeko

| 2019-07-10 13:57:00

Eskerrik asko, Getxo! Hurrengo lau urteetan 6167 arrazoi izango ditugu lanean jarraitzeko. Aurreko udal hauteskundeetan baino 407 boto gehiago lortu ditugu, eta lau ordezkari izango ditugu Getxoko Udalean. Lanean jarraituko dugu bestelako herri-eredu baten alde, Getxo feminista, euskaldun eta ezkertiar baten alde: kaletik, erakundeetatik, herri-mugimendutik… Aurrera beti!

ALBISTEAK

Konponbideak San Nikolas plaza azpiko aparkalekuarentzat!

2020-09-23 12:09:00

Getxoko EH Bilduk mozioa aurkeztuko du Algortako San Nikolas plazaren azpian alokatzeko sistema merkea eta hilabetekoa ezartzeko.

Osasun-alarma garaian ere, kultura, auzoak eta herri-mugimendua bizirik!

2020-09-02 12:39:00

Getxoko Udalak adierazpen publikoa kaleratuko du bihar, herriko jaien harira herritarrei arduraz jokatzea eskatuz eta hainbat debekuren berri emanez: eremu publikoan ekitaldiak antolatzea, txosnak montatzea eta abar. EH Bildutik erabaki dugu adierazpen horretan ez parte hartzea, hainbat arrazoi direla medio:

Gurutzaontziek sortzen duten kutsadura aztertzea eskatuko diogu Getxoko Udalari

2019-07-18 13:25:00

Getxoko EH Bilduk mozioa aurkeztuko du uztailaren 24ko osoko bilkuran gurutzaontziek sortzen duten kutsadurarekin lotuta. EH Bilduk honakoa eskatuko dio Getxoko Udalari: gurutzaontziek kostaldean sortzen duten kutsadura azter dezala, ingurumen-azterketa baten bidez.