Zarautz

Zarauzko EH Bilduko udal taldeak hainbat proposamen aurkeztu ditu bozeramaile bileran

Besteak beste udal talde guztiak parte hartuko duten krisi mahaia osatzeko eskatu du.

| 2020-03-17 13:49:00

Atzo egin zuten Zarauzko udal talde guztietako bozeramaile lehen bilera telematikoa. Udal gobernuak hartutako erabakien berri eman zuen bertan, eta EH Bilduko taldeak bere proposamenak egiteko baliatu zuen bilera.

Hauek izan ziren egin zituzten eskaerak:

Covid-19k eragindako larrialdi egoeraren aurrean, Zarauzko EH Bilduko udal taldeak honako neurri proposamenak egiten ditu eta neurri hauek urgentziaz har ditzala eskatzen dio Zarauzko alkate den Xabier Txurrukari.

• Jarraipen mahai bat eratu dezala, larrialdi egoeraren ondorioz herritarren artean sortzen ari diren behar eta arazoei garaiz eta inplikatutako agenteekin koordinatuta erantzun ahal izateko.

Herritarrei segurtasuna emateko momentua da, eta erabakiak taldean eta adostasunez hartzeak herritarrei segurtasun mezua emango diela sinesten dugu. Mahai honek gutxieneko osaketa hau izatea proposatzen dugu: alkatea, babes zibileko arduraduna, Udaltzainburua, Ongizate eta gizarte zerbitzuetako burua, Berdintasun saileko burua, boluntario sareko ordezkaria, Osasun zerbitzuetako ordezkaria eta alderdi politiko guztietako ordezkariak.

(mahai hau modu telematikoan elkartu daiteke).

• Arrisku handiena duten edo premia bereziak dituzten herritarren zaintza beharrei erantzuteko sortu den boluntario sarearen ardura har dezala.

Boluntario sare hau beharrezkoa dela sinesten dugu, baina berau koordinatzeko  eta jendearen ekimen nahia modu protokoarizatuan, seguruan eta udaleko gizarte zerbitzuarekin elkarlanean egin ahal izateko neurriak udalak hartu behar dituela uste dugu.

• Telefono bat jar dezala herritarren eskura, zalantzak argitzeko zein bizi ditzaketen egoera larriei erantzun ahal izateko.Zerbitzu honek ondo funtzionatu dezan, behar den pertsonala horretara bideratuz.
  • Udal langileei ere etxean geratzeko eskatu diezaiela, posible den kasuan telelana edo telefono bidezko lana ahalbidetuz eta soilik zerbitzu minimoak mantenduz. Langile hauei udalak emergentzia egoera batean berea ez den beste lanen bat eskatu diezaiekela jakin araztea.​
  • Krisi honek familia, merkataritza establezimendu txiki eta ostalariei sor diezaiekeen galera ekonomikoei aurre egiteko diru-laguntzak abian jartzea.
  • Zergen suspensio edo atzeratzearen inguruko hausnarketa eta azterketa ekonomikoa, aurrerago behar diren erabakiak hartu ahal izateko.
  • Desgaitasun intelektuala daukan bat beren kargura dutenei kalera irtetzeko baimen berezia eman diezaietela, beti ere osasun-agintariek emandako gomendioak jarraituz eta denbora-epe mugatu batetarako. Debekuaren salbuespen hori justifikatzeko,arduradunari desgaitasuna frogatzen duen agiria aldean eraman dezala eskatuz.

Bizitzen ari garen egoera hain aldakorra izanik, eskaera hauek martxoaren 17ko egoerari begiratuz eginak dira. Aurrerantzean hartu beharreko pausuak aldatzen joan daitezkeela argi dugu eta horiek proposatzen dugun krisi mahaiean erabakitzea proposatzen dugu.

Zarauzko EH BILDUk herri batzarra egin du

Nerea Kortajarena legebiltzarkidea izan du gonbidatu gisa

| 2020-02-21 11:42:00

Otsailaren 19an Zarauzko EH Bilduren herri batzarra egin zen Gaztelekuko aretoan.

Nerea Kortajarena legebiltzarkidea izan zen gonbidatu gisa eta Begotxu Olaizola zinegotziak zuzendatutako solasaldia entzuteko aukera izan zuten bertaratuek. Kortajarenak egungo egoera politikoaren hainbat gairi buruzko irakurketa egin zuen eta, ondoren, bertan bildutakoek ere galdetu edo ekarpenak egiteko aukera izan zuten.

Bestalde, Zarautzen aurrera eramaten ari garen saretze lanerako galdetegiaren berri eman zuen Itziar Muruak. Galdetegi asko jaso dira eta horietan orain arte jasotako iritzi eta ekarpenen berri eman zuen Muruak. Hala ere, gaineratu zuen gehiago jasotzea espero dutela eta informazioa zehazten joango direla.

Jexus Goikoetxea zinegotziak EAEko hauteskundeen inguruko hainbat argibide eman zituen eta bertaratutakoei nahiz EH Bilduren kanpainan lanerako prest daudenei deialdia eginez amaitu zen batzarra.

ALBISTEAK

Zarauzko EH Bilduko udal taldeak bideo bat zabaldu du

2020-04-07 12:05:00

Covid-19aren ondorioz herritarrak animatu eta eskertu nahi izan ditu bideo honen bitartez.

Itziar Murua Ahuntzaren gauerdiko eztula irratsaioan izan zen

2020-03-29 13:30:00

Covid-19aren ondorioz Zarauzko egoeraz eta EH Bildutik egindako proposamenez mintzatu da bertan.

Zarauzko EH Bilduko udal taldeak proposamen berriak aurkeztu ditu aste honetako bozeramaile bileran

2020-03-24 13:59:00

Osatu berri den krisi mahaien parte hartu beharko lukela uste du EH Bilduko udal taldeak

2020-03-17 13:49:00