Getxo

Getxoko EH Bilduk frankismoko biktimak omentzeko ekitaldia antolatuko du ekainaren 15an

Ekainaren 15ean, 11:00etan, Getxoko udaletxearren aurrean, frankismoko biktimak omentzeko ekitaldia antolatu du Getxoko EH Bilduk.

| 2019-07-15 11:15:00

Egun horretan bertan osatuko da udalbatza berria, 09:30ean, eta, beraz, legegintzaldiko lehenengo ekimena izango da. Hitzordua udaletxearen kanpoaldean izango da.

EH Bildutik eskaera egin genion Getxoko Udalari ekitaldia antola zezan, modu instituzionalean, eta alderdien adostasunarekin. Baina Getxoko Udal Gobernuak ez dio eskaerari erantzunik eman. Hori dela eta, EH Bilduk antolatuko du azkenean ekitaldia, azken urteetan bezala.

Egunotan 82 urte beteko dira tropa faxistak gure herrian sartu zirenetik. Oroimenik gabeko herria etorkizunik gabeko herria delako!

6167 arrazoi lanean jarraitzeko

| 2019-07-10 13:57:00

Eskerrik asko, Getxo! Hurrengo lau urteetan 6167 arrazoi izango ditugu lanean jarraitzeko. Aurreko udal hauteskundeetan baino 407 boto gehiago lortu ditugu, eta lau ordezkari izango ditugu Getxoko Udalean. Lanean jarraituko dugu bestelako herri-eredu baten alde, Getxo feminista, euskaldun eta ezkertiar baten alde: kaletik, erakundeetatik, herri-mugimendutik… Aurrera beti!

ALBISTEAK

Ederra kanpotik, ustela barrutik

2019-07-15 12:43:00

“Juan Sebastián Elcano” Armadako ontziaren bisitaren aurrean, Getxoko EH Bilduk honakoa adierazi nahi du:

EAJk, PPk eta PSEk alkate, zinegotzi eta aholkularien neurriz gabeko soldatak onartu dituzte

2019-07-15 12:39:00

Getxoko osoko bilkurak alkate, zinegotzi eta aholkularien neurriz gabeko soldatak oanrtu ditu gaur, EAJ, PP eta PSEren aldeko botoekin. Zehazki, soldatak honakoak izango dira: alkatea (83.000 euro), alderdi politikoen bozeramaileak (70.000 euro) eta aholkulariak (57.000 euro). EH Bilduk proposatu du soldata guztiak gutxienez %20 jaistea, baina EAJk, PPk eta PSEk atzera bota dute.

Harrotasuna aldarrikatzeko bankuak

2019-07-15 12:28:00

Ekainaren 28aren harira, herriko hainbat banku LGTBIQ+ banderaren koloreekin margotu ditu Udalak, EH Bilduren ekimenez

EAJ eta PSEren arteko gobernu-akordioak arriskuan utzi du Romoko Nagusien Etxea

2019-07-15 12:25:00

Getxoko EAJ eta PSE udal taldeek gobernu-akordioa sinatu dute gaur 2019-2023 legegintzaldirako. Getxoko EH Bilduk akordio horren berri udal web orriaren bidez izan du, eta, bertan irakur daitekeen bezala, PSEk aurrerantzean Gizarte Zerbitzuen zinegotziaren ardura izango du.