| 2021-10-13 11:29:00

Getxoko Udal gobernu taldeak aniztasun funtzionala duten pertsonei laguntzeko zegoen gizarteratze zerbitzua kendu du. Uztailean zerbitzua ematen zuen enpresarekin zegoen kontratua amaitu zen, eta Udalak jakinarazi zuen ez zuela berriro lehiaketarako deialdia egiteko asmorik.

Gizarteratzeko zerbitzuak aniztasun funtzionala duten adingabeak hartzen zituen. Aspalditik, Udalak kontratatutako profesional espezializatuek gizarteratze-zerbitzu bat eskaintzen zieten aniztasun funtzionala zuten adingabeen familiei, aisia-eremuak gainditzen zituena, eta arreta pertsonalizatuaren alde lan egiten zuen, aniztasun funtzionala zuten adingabeak integratzeko.

EAJren eta PSEren erabaki horrek zerbitzurik gabe uzten ditu 14 familia getxoztar, beren seme-alabek inklusio prozesuan oztopo berriak aurkitzen dituztela ikusten ari baitira. Murrizketa horren ondorioz, Algorta eta Romoko gaztelekuen erabilera eta gozamena mugatu zaie aniztasun funtzionala duten gazteei.

Gazteria-zerbitzuen murrizketa berri baten aurrean gaude, gizarte-zerbitzuetan nola desagertzen den ikusten duen arlo baten aurrean. Murrizketa horrek gure konpromisoa eskatzen duten pertsonei eragiten die, haien inklusioa benetakoa izan dadin, eta ez hitzezkoa soilik. EH Bildukook uste dugu gazteek arreta berezia behar dutela, aurre egin behar dieten arazoak bereziak baitira eta EAJ eta PSE arreta hori ahultzen saiatzen baitira. Eta, noski, salatu nahi dugu inklusio-zerbitzuaz gozatzen zuten pertsonak babesik gabe geratzen direla, murrizketengatik, zorigaiztoko erabakiengatik, gobernu-talde kudeaketa-ezintasun nabarmenagatik.