ALBISTEAK

EH Bilduk suhiltzaileen instalazioak eta kirolerako udal-ekipamenduak berritzea proposatu du, FOFELetik datozen 1,9 milioi euroekin

| 2024-02-20

Rocio Vitero: «Aparteko funts horiek hiriak egin gabe dituen inbertsioetara bideratu behar direla uste dugu, hala nola, PSISZ-a eta udal futbol-zelaiak berritzeko, bai eta Adurtza parkean eta Sansomendiko Paula Montal kalean espazio publikoa egokitzeko ere».

EH Bilduk akordioa lortu du Krispiñako HUAn kudeaketa zuzena aztertzeko

| 2024-02-14

Amancay Villalba: «Kudeaketa zuzena defendatzen dugu, zerbitzuaren gaineko kontrol handiagoa, kudeaketaren malgutasun handiagoa eta udalarentzat aurrezpen ekonomikoa ekarriko lukeelako. Izan ere, sozietate publiko indartsu batek zerbitzu osoa pribatizatzeko aukerak urruntzen ditu».

EH Bilduk Alde Zaharreko Osasun Zentroa hartuko duen Hospizio zaharraren lagapena berehala egitea eskatu du

| 2024-02-13

Rocio Vitero: «Eraikinaren lagapena zein egoeratan dagoen eta zentro berria martxan jartzeko erabiltzen diren epeak zeintzuk diren jakin nahi dugu. Auzotarrek zentro berri bat eskatzen jarraitzen dute, egungo gabeziei aurre egiteko, eta EH Bilduk bidezko eskari hori babesten eta lehenbailehen gauzatu dadin lan egiten jarraituko du».

EH Bilduk Zaramagako martxoaren 3ko murala mantentzea eskatu du, eraikina zaharberritu ondoren

| 2024-02-12

Unai Fernández de Betoño: «EH Bildutik birgaitze-lanak egitea nahi dugu eta, ondoren, gaur egungo kokalekuan murala mantentzea, ez soilik duen balio artistikoagatik, auzoarentzat duen balio sinbolikoagatik ere».

Bizi ON, Zaintza Plan Estrategikoa | EH Bildu Gasteiz

2022-05-25 10:00:00

Gora Gasteizko Jaiak!

Sansomendi: auzoa hobetzeko plan integrala