ALBISTEAK

EH Bilduk alokairu sozialera bideratutako etxebizitza publikoen kopurua handitzea eskatu du Gasteizen

| 2023-02-01

Rocio Vitero: «EAJren eta PSEren paralisiaren aurrean, Gasteizen alokairu babestuko etxebizitza eskatzen duten 9.000 pertsona baino gehiagori erantzuteko lanean ari gara EH Bildun. Udalbatzari hirian erregimen babestuko alokairuaren eskaintza handitzeko akordio bat proposatzen diogu».

Gasteizek Harrera Hiri bezala duen izaera berreskuratzea eskatu du EH Bilduk, Aranako makrozentro proiektuak sortutako egoera bideratzeko

| 2023-01-24

Rocio Vitero: «Gasteizen harrera baliabide gehiago behar dira, zalantzarik gabe, baina eredu deszentralizatu eta hurbileko bati erantzun behar diote, gizarteratzeko prozesuak ahalik eta gehien errazteko eta errefuxiatuen eta migratuen bizi kalitatea lehenesteko».

EH Bilduk udalbatzaren akordio bat lortu du Gasteizko Mendien Parke Natural izendapena abian jartzeko

| 2023-01-20

Amancay Villalba: «Eusko Jaurlaritzari eskatzen diogu berriro ekin diezaiola lanei, eta eragindako toki-erakundeekin lankidetzan egin dezala, haiek baitira, azken finean, ingurune natural hori mendeetan horrela kontserbatu dutenak, eta, bitartean, eremu horretan eragina izan dezakeen edozein proiektu geldi dadila, bereziki, Eusko Jaurlaritzak berak Azazetan bultzatu duen zentral eolikoa».

EH Bilduk lehen harrerako baliabide deszentralizatuak eta hurbilekoak eskatu ditu, arreta eta gizarteratze prozesuak bultzatzeko

| 2023-01-19

Rocio Vitero: «Migrazio krisiari erantzuteko abian jartzen diren lehen harrerako baliabideek tokiko harrera-estrategiarekin lerrokatuta egon behar dute, eta eremu horretan lanean denbora luzea daramaten tokiko eragile eta erakundeen parte-hartzeari eta ekarpenei irekita».

Bizi ON, Zaintza Plan Estrategikoa | EH Bildu Gasteiz

2022-05-25 10:00:00