ALBISTEAK

Bizitzak hobetu eta Donostian norabide aldaketa ekarriko duten aurrekontuak behar ditugu

| 2024-01-24

Donostian EAJ eta PSEren Udal Gobernua lantzen ari den aurrekontuen proposamenak ezin du aurreko urteetako segida bat izan. 2024. urtean gaude, gauza asko aldatzen ari dira eta, honenbestez, erabakiak hartu behar dira, ausartak, anbiziotsuak. Iazko hauteskundeetako mezua garbia izan zen, beraz, espero ditugun erabaki horiek norabide berri batean jarri behar gaituzte. Gure konpromisoa donostiarren bizitzak hobetzea da, eta helburu hori partekatua bada, adostasunerako eta elkarlanerako prest gaude.

Arduragabekeria da Donostia, bere osotasunean, etxebizitza tentsio handiko eremua ez izendatzea

| 2024-01-23

Etxebizitza eskuratzea lehen mailako arazoa da Donostian eta hiriak, gainera, 2023ko Etxebizitzaren Legeak hiri tentsionatu izendatzeko ezartzen dituen bi baldintzak betetzen ditu. Erabakiak hartzeko eta neurriak aplikatzeko beharra nabarmena bada ere, Udal Gobernu honek ez ditu urrats eraginkorrak eman eta asmoak adieraztearekin konformatzen da. Ez digu balio. Horrela, hirugarren aldiz eramango dugu urtarrileko Osoko Bilkurara horretarako kontrol mozioa. Aukera hau ez aprobetxatzea arduragabekeria da, denborak gehiago atzeratzea bezala.

La Sirenak ateak ireki ditu baldintza zorrotzagoekin lehentasunak markatuz eta erabiltzaileen artean ziurgabetasuna handituz

| 2024-01-19

Gaur gauean izotza izango da eta etxerik gabeko pertsonentzako La Sirenako aterpetxeak ateak irekiko ditu sarbiderako pertsonen artean lehentasunak markatuz: Donostian erroldatuta egotea eta Gizarte Ekintzan fitxa izatea. Inoiz lehenetsi gabeko baldintza horiek ez datoz bat 2008ko Gizarte Zerbitzuen Legearekin. Eneko Goia alkateari berehala zuzentzeko eskatzen diogu eta, behar izanez gero, egongo diren eskaera guztiei erantzuteko bitartekoak jartzeko.

La Sirena aterpetxeak itxita segitzen du: zerbitzua eta langileak prest daude. Zeren zain dago Udal Gobernua?

| 2024-01-17

Tenperatura baxuak errealitate bat dira, neguan naturala den bezala, baina etxerik gabeko pertsonentzako La Sirena aterpetxeak, Ondarretan, itxita jarraitzen du. Udal Gobernuak egun batetik bestera aktibatzea erabaki dezake, baina ez du egiten, zaharkituta eta hobetzeko tarte handia duen protokolo bati atxikita segitzen duen bitartean. EH Bilduk eta Elkarrekin Donostiak erabateko eguneratze bat eskatzen dugu eta neguan etenik gabe irekita mantentzea. Hala, kontrol mozio bateratu bat eramango dugu urtarrileko Udalbatzara, hilaren 25ean.