ALBISTEAK

EH Bilduk tokiko merkataritza jarri du agendan eta martxorako osoko bilkura monografikoa bultzatu du

| 2024-02-28

Tokiko merkataritza funtsezko katebegia da gure auzoek bizia izan dezaten eta herri eta hiriak leku berezi eta dinamikoak izan daitezen. Motor ekonomiko garrantzitsua izateaz gain, auzo eta hurbileko harremanetarako eragile aktiboa da. Komunitate bihurtzen diren espazioak dira. Inork ez du imajinatzen bere auzoa konfiantzazko dendarik gabe. EH Bildu-tik esan dezakegu tokiko merkataritza, sektorea ez ezik, herritarrak ere kezkatzen dituen gaia dela, are eta gehiago Donostian azken urteetan izan den joera ikusita: pertsiana itxi duten denden tipologiaren eta ireki diren negozio eredu berrien arteko aldea. Gai honi merezi duen arreta eskaintzeko helburuaz, EH Bilduk pleno berezia eskatu du saltoki txikiez modu monografikoan eztabaidatzeko. Hitzordua martxoan izango da.

EH Bilduren zuzenketak azken legealdietako joera aldatu eta donostiarren bizitzak hobetzera datoz

| 2024-02-23

EH Bildutik zazpi erronka identifikatuak ditugu Donostian eta horien baitan jarri dugu mahai gainean gure proposamena 2024ko aurrekontuei begira. Etxebizitza, mugikortasuna, berdintasuna eta politika sozialak daude oinarrian, besteak beste. Udal Gobernu honek ez du akordiorako inolako borondaterik erakutsi eta nahiago izan dio azken urteetako joerari eutsi, herritarren beharrei bizkarra emanez. Hala, EAJ eta PSEren proposamenaren aurrean osoko zuzenketa bat eta 79 zuzenketa partzial erregistratu ditugu. Inbertsioetan 12 milioi euro 2027ra arte eta gastu korrontean 2 milioi euroko balioa dute gure neurriek 2024rako. Zerbitzu eta ekipamenduan publifikazioa beste gai garrantzitsu bat da, Txofreko parkinaren kudeaketa mahai gainean jarriaz.

EH Bilduren ekimenez, Donostiako Udalak Energia Berriztagarrien Komunitateen garapena «ez oztopatzeko» eskatu dio Iberdrolari

| 2024-02-22

Larrialdi klimatikoa bizi dugun honetan, premiazkoa da eraldaketarako bidean urratsak ematea, energiaren ekoizpenari zein kontsumoari dagokionez. Ordea, Donostian, herritarrek martxan jarri dituzten ekimenak, eguzki plakak jarriaz, Iberdrolaren aldetik arazoak baino ez dira jasotzen ari eta horien amaiera eskatzeko EH Bilduk mozio arrunta aurkeztu du Udalbatzan. Testua onartua izan da eta, honenbestez, EH Bilduren ekimenez, Donostiak Iberdrolari eskatu dio ez ditzala herritarren zein Udalaren beraren proiektuak «oztopatu».

Bretxako kontratua etetea aukera paregabea da Parte Zaharrarentzat: ziur gaude irtenbiderik onena kudeaketa publikora itzultzea dela

| 2024-02-20