ALBISTEAK

EH Bilduren ekimenez, Donostiako Udalak Energia Berriztagarrien Komunitateen garapena «ez oztopatzeko» eskatu dio Iberdrolari

| 2024-02-22

Larrialdi klimatikoa bizi dugun honetan, premiazkoa da eraldaketarako bidean urratsak ematea, energiaren ekoizpenari zein kontsumoari dagokionez. Ordea, Donostian, herritarrek martxan jarri dituzten ekimenak, eguzki plakak jarriaz, Iberdrolaren aldetik arazoak baino ez dira jasotzen ari eta horien amaiera eskatzeko EH Bilduk mozio arrunta aurkeztu du Udalbatzan. Testua onartua izan da eta, honenbestez, EH Bilduren ekimenez, Donostiak Iberdrolari eskatu dio ez ditzala herritarren zein Udalaren beraren proiektuak «oztopatu».

Bretxako kontratua etetea aukera paregabea da Parte Zaharrarentzat: ziur gaude irtenbiderik onena kudeaketa publikora itzultzea dela

| 2024-02-20

Turismo ostatuetarako moratoria: hauteskunde garaiko amua in extremis eta gardentasunik gabe onartuko da

| 2024-02-15

Orain dela hamaika hilabete eta udal hauteskunde aurreko giroan, hirian erabilera turistikoa duten ostatuentzako moratoria iragarri zuen Udal Gobernu honek. Urtebeteko epean onartua izango zenaren iragarpena bere epeak gainditzear dago. Amaierako edukia ez dugu ezagutzen zein den eta EH Bildutik kezkaz ikusten ditugu gardentasun eta barne komunikazio eza. Behin baino ez da Udal Gobernua gainerako alderdiekin bildu eta hurrengo bilerarako otsailaren 21ean deitu gaituzte, EH Bilduk hedabideei gaurko agerraldirako deitu ostean.

Marrutxipiko Sorleku parkea: urteetako atzerapenak eta aurrekontuaren ia desagertzea

| 2024-02-10

Etsigarria da Udal Gobernu honek Marrutxipiko Sorleku parkearekiko duen utzikeria, izan ere, sei urte igaro dira Alubi elkartearen proposamenak irabazi zuela Udal honek egin zuen deialdia. Geroztik, ordea, epeetan atzerapenak eta bete ez diren aurreikuspenak baino ez dira egon. Proiektuak airean segitzen duen honetan, jakin dugu aurtengo aurrekontuetan 66.000 euroko partida baino ez dela estimatzen eta datozen urteetarako kopuruak bertan behera utzi direla. Hain zuzen, datorren astelehenean, hilak 12, interpelazioa defendatuko dugu parkea egiten noiz hasiko diren eta aurrekonturik egongo den galdegiteko. Era berean, Udalak eragile eta bizilagunei egoeraz informatzeko asmorik ba ote duen argitu nahi dugu EH Bildutik.