ALBISTEAK

EH Bilduren zuzenketak azken legealdietako joera aldatu eta donostiarren bizitzak hobetzera datoz

| 2024-02-23

EH Bildutik zazpi erronka identifikatuak ditugu Donostian eta horien baitan jarri dugu mahai gainean gure proposamena 2024ko aurrekontuei begira. Etxebizitza, mugikortasuna, berdintasuna eta politika sozialak daude oinarrian, besteak beste. Udal Gobernu honek ez du akordiorako inolako borondaterik erakutsi eta nahiago izan dio azken urteetako joerari eutsi, herritarren beharrei bizkarra emanez. Hala, EAJ eta PSEren proposamenaren aurrean osoko zuzenketa bat eta 79 zuzenketa partzial erregistratu ditugu. Inbertsioetan 12 milioi euro 2027ra arte eta gastu korrontean 2 milioi euroko balioa dute gure neurriek 2024rako. Zerbitzu eta ekipamenduan publifikazioa beste gai garrantzitsu bat da, Txofreko parkinaren kudeaketa mahai gainean jarriaz.

EH Bilduren ekimenez, Donostiako Udalak Energia Berriztagarrien Komunitateen garapena «ez oztopatzeko» eskatu dio Iberdrolari

| 2024-02-22

Larrialdi klimatikoa bizi dugun honetan, premiazkoa da eraldaketarako bidean urratsak ematea, energiaren ekoizpenari zein kontsumoari dagokionez. Ordea, Donostian, herritarrek martxan jarri dituzten ekimenak, eguzki plakak jarriaz, Iberdrolaren aldetik arazoak baino ez dira jasotzen ari eta horien amaiera eskatzeko EH Bilduk mozio arrunta aurkeztu du Udalbatzan. Testua onartua izan da eta, honenbestez, EH Bilduren ekimenez, Donostiak Iberdrolari eskatu dio ez ditzala herritarren zein Udalaren beraren proiektuak «oztopatu».

Bretxako kontratua etetea aukera paregabea da Parte Zaharrarentzat: ziur gaude irtenbiderik onena kudeaketa publikora itzultzea dela

| 2024-02-20

Turismo ostatuetarako moratoria: hauteskunde garaiko amua in extremis eta gardentasunik gabe onartuko da

| 2024-02-15

Orain dela hamaika hilabete eta udal hauteskunde aurreko giroan, hirian erabilera turistikoa duten ostatuentzako moratoria iragarri zuen Udal Gobernu honek. Urtebeteko epean onartua izango zenaren iragarpena bere epeak gainditzear dago. Amaierako edukia ez dugu ezagutzen zein den eta EH Bildutik kezkaz ikusten ditugu gardentasun eta barne komunikazio eza. Behin baino ez da Udal Gobernua gainerako alderdiekin bildu eta hurrengo bilerarako otsailaren 21ean deitu gaituzte, EH Bilduk hedabideei gaurko agerraldirako deitu ostean.