| 2020-03-02 13:03:00

Lesbos uhartean Zaporeak GKEko kideek jasandako erasoa dela-eta, erakunde adierazpena

Atzo, errefuxiatuen alde lanean ari diren Zaporeak Gobernuz Kanpoko Erakundeko hainbat kidek faxista taldeen erasoa jasan zuten Greziako Lesbos uhartean.

Horregatik guztiagatik, Donostiako Udalak honako hau erabaki du:

1. Donostiako Udalak erabateko irmotasunez gaitzesten du Zaporeak Gobernuz Kanpoko Erakundeko boluntarioen kontra faxista taldeek egindako erasoa..

2. Donostiako Udalak babesa eta elkartasuna adierazi nahi die Lesbos uhartean erasoa jasandako herritarrei eta Zaporeak-eko zein Grezian errefuxiatuen alde lanean ari diren Gobernuz Kanpoko Erakundeetako kideei. Era berean, babes juridiko eta soziala eta laguntza eskainiko die Grezian faxista taldeek erasotutako donostiarrei.

3. Donostiako Udalak faxismoaren eta arrazakeriaren kontrako bere konpromisoa berresten du. Ildo honetatik, babesa adierazten die faxismoaren, xenofobiaren eta bestelako intolerantzia moduen aurka borrokatzen duten gizarte zibileko kolektibo eta erakundeei.

4. Donostiako Udalak asilo politika berri bat eskatzen dio Europar Batasunari, giza eskubideetan, justizian eta elkartasunean oinarritua, eta horretarako, neurri eraginkor eta koherenteak har ditzala.

Donostian, 2020ko martxoren 2a