Bizkaia

Bizkaia Aurrera planarekin Aldundia krisi soziosanitarioaren arlo ekonomikora bakarrik mugatzen dela salatu du EH Bilduk

Aldundiak gaur aurkeztu duen planak ez dio inolako aipamenik egiten gizarte arloari

| 2020-04-29 16:21:00

Aldundiak gaur aurkeztu duen Bizkaia Aurrera plana COVID-19-ak eragindako krisiaren arlo ekonomikora bakarrik mugatzen dela salatu du EH Bildu Bizkaiak.

“Ahaldun nagusiak gaur aurkeztu duen plana neurri ekonomikoetan soilik ditu ardatz, beste eremu guztiak baztertuz”, adierazi du Bea Ilardia EH Bildu Bizkaiko bozeramaileak. “Ez dago inolako aipamenik garraioari edo lehen sektoreari eta hori oso kezkagarria da. Krisi honen aurrean plan integral baten beharra azpimarratu diogu behin eta berriz eta arlo ekonomikora mugatzen den plan batekin egin dugu topo”, gaineratu du Ilardiak.

COVID-19ak eragindako krisiaren aurrean EH Bilduk hainbat proposamen egin zizkion Aldundiari arlo guztiei eragiten zieten ekimenekin, ekonomikoak barne. “Hala ere, gaur aurkeztu duen planak ez dio bizi dugun krisiari bere osotasunean erantzuten”.

Hortaz, EH Bildu Bizkaiak bere kezka agertu du krisi berri bati errezeta zaharrekin erantzuten diolako Aldundiak. “Argi daukagu jasaten ari garen eta etorkizunean jasango dugun krisia ez dela soilik ekonomikoa izango. Hori dela eta, plan integral bat eskatu genion eta horren alde lanean jarraituko dugu”, azpimarratu du Ilardiak.

Koronabirusaren krisiari aurre egiteko plan integral bat adosteko mahaia eskatu dio EH Bilduk Aldundiari

EH Bildu Bizkaiak alor guztiei eragiten dieten ia berrogeita hamar neurri aurkeztu dizkio Aldundiari eta ez soilik arlo ekonomikoari, gobernuak planteatu bezala

| 2020-04-24 12:38:00

EH Bildu Bizkaiak ia berrogeita hamar proposamen egin dizkio Aldundiari koronabirusak eragindako krisiari aurre egiteko. Proposamen horiekin, eta kontuan izanda gizartearen arlo guztietan eragina izango duen krisia dela, EH Bilduk ahaldun nagusiari eskatu dio plan integral bat beharrezkoa dela eta, ez soilik, arlo ekonomikora mugatutakoa.

“Aldundiak egin digun eskaera alor ekonomikora mugatzen da. Guk arlo horretan proposamenak egin dizkiogu baina haratago joateko beharra argi daukagu. Krisi hau ez da soilik krisi ekonomikoa. Gizarteari arlo askotan eragingo dien krisia da eta, horrenbestez, behar duguna plan integral bat da”, adierazi du Bea Ilardia EH Bildu Bizkaiko bozeramaileak.

Plana adosteko mahaia

EH Bilduk argi dauka Aldundiak abian jarri nahi duen planaren helburua ezin dela arlo ekonomikora mugatu. “Instituzioetatik abian jarritako planak balio behar dute krisi honetan inor atzean ez uzteko, orain arte egin ditugun akatsak ez errepikatzeko eta kudeaketa eredua aldatzeko”, azpimarratu du Ilardiak.

Hori dela eta, EH Bildu Bizkaiak arlo guztiei eragiten dieten ia berrogeitamar proposamen egin ditu eta plan hori adosteko alderdi eta eragile ezberdinek osatutako mahai bat eratzea da.

Lan eremu horiei begira hainbat dira EH Bilduk egindako proposamenak. Horien artean azpimarragarriak dira adinekoen egoitzetan pertsonala eta inspekzioak handitzeko edota udalen finantziaziorekin lotutako proposamenak.

Beste alde batetik, lehen sektoreari zein kultur eragileei laguntzak indartzea proposatu du EH Bilduk.

ALBISTEAK

Udalek finantzazio egokia izan dezaten neurriak adostu ditu EH Bilduk Batzar Nagusietan

2020-10-05 12:39:00

Bidegorrien arloan eta epe luzeko zaintzan ere akordioak lortuta, Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak elkarlanaren beharra azpimarratu du