Bizkaia

Murriztutako lineatako frekuentziak berreskuratzea eskatu dio EH Bilduk Renferi

Ezkerraldea, Hego Uribe eta Meatzaldeako udaletan mozioa aurkeztuko du C1, C2, C3 eta C4 lineak bere osotasunean berreskuratzeko eta zerbitzu duin bat eskatzeko

| 2020-10-16 13:56:00

Renfek hainbat lineatan murriztutako zerbitzuen aurrean EH Bilduk eskatu du zerbitzu horiek bere osotasunean berrezartzea eta kalitatezko zerbitzu duin bat eskaintzea.

Hain zuzen ere, Renfek lineen frekuentzietan egindako murrizketek C1, C2, C3 eta C4 lineei eragiten diete. Bilborekin Santurtzi, Muskiz, Urduña eta Balmaseda lotzen dituzten lineei, hurrenez hurren.

“Azken asteetan egindako murrizketak, frekuentziak egun batetik bestera kenduz, zonalde ezberdinetako herritar askori eragin die. Garraio zerbitzu publiko duin batean ezin da onartu horrelako murrizketarik. Hori dela eta, Renferi eskatu nahi diogu kendutako zerbitzuak berreskuratu ditzala eta kalitatezko garraio publiko baten aldeko apustua egin dezala”, adierazi du Raul Mendez EH Bilduko batzarkideak.

Mozioak udaletan

Tren zerbitzuan egindako murrizketen aurrean EH Bilduk mozioak proposatuko ditu Ezkerraldea, Meatzaldea eta Hego Uribeko udaletan. Asmoa da udalek ere Renferi eskaera bideratzea murrizketak egin diren herrietan kalitatezko eta leihakorra den tren-zerbitzua eskaintzeko.

Zerbitzu duin hori, EH Bilduren ustez, frekuentziak berreskuratzean eta langile kopuruaren handitzean eta aldiri sarearen mantentze lan egoki batean oinarritu behar dira.

Udalek finantzazio egokia izan dezaten neurriak adostu ditu EH Bilduk Batzar Nagusietan

Bidegorrien arloan eta epe luzeko zaintzan ere akordioak lortuta, Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak elkarlanaren beharra azpimarratu du

| 2020-10-05 12:39:00

EH Bilduk udalek finantzazio egokia izan dezaten neurriak adostu ditu gaur goizean Gernikako Batzar Nagusietan ospatu den bilkuran.

Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak azpimarratu duen bezala, akordioak ahalbidetuko du lortutako akordioarekin udalen finantzazioa berraztertuko da EUDELekin batera eta COVID-19aren ondorioei aurre egiteko 2021eko finantzazioa bermatzeko neurriak aztertuko dira.

Urkaregik elkarlanaren beharra azpimarratu du “Covid-19ak guztiok mugiarazi gaituela. Gaur Plenoan, aurrekoetan baino erdibideko gehiago onartuko ditugu. Ez da erraza izan, are gehiago hain denbora-tarte laburrean, baino guztiok ahaleginak egin ditugu eta lortu dugu adostasun garrantzitsuak”.

Akordioak ere zaintza-sisteman, berdintasunean eta trantsizio ekologikoan

Izan ere, EH Bilduk beste hiru arlotan ere lortu du adostasuna, hain zuzen ere, zaintza sistemarekin, berdintasunarekin eta trantsizio ekologikoaren lotutakoak.

Alde batetik, zaintza-sistemaren inguruan, EH Bilduk epe luzeko zaintzaren ereduaren alde bozkatu eta horren azterketa berdintasun ikuspegitik egitea adostu du. Beste alde batetik, Berdintasun Foru Arauari dagokionez, EH Bilduk ere erdibidekoa adostu du EAJ eta PSErekin genero-ikuspegia politika publikoetan, aurrekontuen diseinuan eta kudeaketan txertatzeko. Azkenik, bidegorrien sarea eskualde ezberdinetara zabaltzea adostu du EH Bilduk EAJ eta PSErekin.

ALBISTEAK

2020-10-05 12:39:00

Udalentzako finantzazio lerro berezia sortzea eta Bizkaiko Susperraldi Ekonomikorako mahaia abian jartzea proposatuko du EH Bildu Bizkaiak asteleheneko osoko bilkuran

2020-10-01 12:54:00