| 2021-06-22 13:50:00

Izaskun Duque, batzarkide eta Politika Instituzionaleko arduradunaren esanetan, pandemiak agerian utzi ditu benetan Bizkaiko herritarren beharrak, eta agerian geratu dira Bizkaiko Foru Aldundiaren politiken gabezia guztiak. "Zerbitzu publiko duinak eta kalitatezkoak ezinbestekoak dira egoera honi aurre egiteko. Eta, zoritxarrez, Bizkaian ere gabezia larriak ditugu ", dio.

Bea Ilardia EH Bilduk Bizkaiko Batzar Nagusietan duen bozeramailearen ustez, "Bizkaiko Foru Aldundiaren gabeziek agerian utzi dute zaintzaren arloa indartzeko unea dela, lan duinean oinarritutako garapen ekonomikoaren alde egiteko unea dela eta trantsizio ekologikoa bultzatzeko unea dela".

"Adinekoen egoitzak izan dira EAJren Bizkaiko ereduaren erakuslerik argiena. Pribatizazioa eta langile falta, eta arazoak daudenean ezkutatzea eta informaziorik ez ematea", esan du Ilardiak.

Izaskun Duquek dioen bezala, enpresa pribatuek zerbitzuak kudeatzen dituzten adibideetako batzuk egoitzak, autobus-lineak, garbiketa eta ekintzaileentzako zentroak dira.

"Fiskalitateari dagokionez, aldaketa fiskalerako proposamenak egin dituzte nazioarteko hainbat erakundek. Baina EAJk eta PSEk zergak aldatzeko gure proposamenak baztertu dituzte, adibidez, Covid tasa, eta fiskalitateari buruzko edozein eztabaida eragotzi dute. Behar sozial handiagoak daude eta sistema fiskal berri bat behar dugu diru-sarrerak handitzeko", esan du bozeramaileak.

Horregatik, EH Bilduk esan du "EAJren eredutik haratago Bizkaia bidezkoagoa, Bizkaia hobea, egiteko beste modu bat dagoela. EH Bildutik Bizkaia egiteko beste modu bat dagoela erakusten ari gara ".