| 2019-07-12 14:07:00

Bilboko EH Bilduko udal taldeak Asier Abaunzari, Bilboko Obretako eta Hiri Plangintzako zinegotziari, eskatu dio ez erantzuteko Gotzaindegiak Begoñako Andra Mari irakaskuntza eskola eta horren patioa eraisteko egin duen eskaerari, Eusko Jaurlaritzaren erantzuna jaso arte; izan ere, ‘Por un Abando Habitable y Saludabe’ auzo elkarteak irakaskuntza eskola eta horren patioa Ondare Kulturala izendatzeko eskatu dio Eusko Jaurlaritzaren Kultura Sailari.

Abaunzak gaur agerraldia izan du Bilboko Udalean, Cervantes ikastetxe publikoko ordezkaritza taldeen arteko gatazkaren berri emateko Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate eskolan aurreikusi den proiektua dela eta.  Bertan, Jone Goirizelaiak, EH Bildu Bilboko bozeramaleak, adierazi duenez, Eusko Jaurlaritzak eraikin horri buruz erantzun bat ematen ez duen bitartean, “horren eraispena ez litzateke baimendu behar”, izan ere, “gero ezin da egin ezer eta damutu gaitezke”.

Era berean, Abaunzari eskatu dio gai hau barrutiko kontseilura eramateko, gai honek eragina baitu “eskolan, ikasleengan, gurasoengan, baina baita ere auzo guztian, bizilagunengan eta euren beharrizanetan”.

Trukatze edo desjabetze aukerei dagokienez, Goirizelaiak Obretako eta Hiri Plangintzako zinegotziari gogoratu dio “bilbotar guztien diruaz hitz egiten ari galara eta baita ere toki horretako bizilagunen diruaz eta ez Bilboko Udalaren diruaz”. Horregatik, bere esanetan, “dirua ez da eralgi behar”, baina, “bizilagunek zerbait proposatzen dutenean, beharrezkoa da aztertzea eta birplanteatzea” erabaki egokiak hartzeko helburuarekin.