Araba

Zalduondok autobus geltokia estreinatu du

| 2020-05-10 13:47:00

Zalduondok amaitu ditu dagoeneko herrian autobus geltoki bat egiteko lanak. Inbertsioa 35.000 eurokoa izan da, eta geltoki horretan, autobusentzako baztergune bat egoteaz gain, markesina bat ere jarri da garraio publikoaren erabiltzaileak babesteko. "Azkenean, garraio publikoa erabiltzen duten gure herritarrek modu erosoan egin dezakete eta babestuta eguraldi txarra dagoenean”, esan du Gustavo Fernandez Villate Zalduondoko alkateak.

Geltokia beraren kokapena Arabako Foru Aldundiko Errepide Zerbitzuarekin adostu da. Hirigunean puntu irisgarri bat bilatu da, oinezkoentzako zein ibilgailuentzako segurtasun-baldintzak betetzen dituena. Autobusa bazterbidean gelditzen da Agurain-Araia norabidean zirkulatzen ari denean, eta errepidearen beste aldean kontrako norabidean zirkulatzen ari denean.

Zalduondoko Udalak lanak aprobetxatu ditu telekomunikazio zutoin bat kentzeko, kableak lurperatzeko eta eremu horretan zaborra biltzeko gune bat egokitzeko. Seinaleztapen bertikala eta horizontala ere egin dira.

Asparrenako Udalak gizarte, kultura eta kirol arloko eragileei deialdia egin die osasun-krisiak markatutako 2020ko Araiako jaiak diseinatzeko

Txelo Auzmendi: "Bizi dugun egoerara egokituko gara, gure baliabideekin, gure irudimenarekin, gure ahaleginarekin, eta, batez ere, gure burua eta besteena zaintzeko konpromiso sozial eta komunitarioarekin"

| 2020-05-09 12:47:00

Datorren ekainean Araiako jaiak ez dira orain arte ezagutu ditugun bezalakoak izango. Osasun krisiak ohiko jarduerak galaraziko ditu, besteak beste, berbenak, kontzertuak eta zezensuzkoa. Hala ere, Udalaren asmoa da Araiak bere jaiak ospatzea eta, gainera, ahalik eta parte-hartze handienarekin egitea. Hori dela eta, maiatzaren 20ra arte, Udalak epea ireki du Jai Batzordean parte hartzen duten gizarte, kultura eta kirol eragileen proposamenak biltzeko. asparrena.kultura@gmail.com helbidearen edo 945304006 telefonoaren bitartez egin ahal izango da.

"Modu batera edo bestera, jaiak ospatuko ditugu, nahiz eta ezagutzen dugun formatuarekin ez izan. Nola ez, egokitu egingo gara bizi dugun egoerara, gure baliabideekin, gure irudimenarekin, gure ahaleginarekin, eta, batez ere, gure burua eta besteena zaintzeko konpromiso sozial eta komunitarioarekin ", azaldu du Txelo Auzmendi Asparreneko alkateak. "Konfinamenduan hainbat aste eman ostean, gure herritarrek merezi dutela uste dugu. Gure kaleak eta bihotzak pozez zipriztintzea merezi dugu. Eta egin egingo dugu, nahi dugulako, ahal dugulako eta komeni zaigulako ", gaineratu du.

Azaldu duenez, jai-egitaraua otsailetik itxita zegoen, eta Udalak hainbat ideia aztertu ditu dagoeneko. Orain, beste ekimen posible batzuk bildu nahi dira, ondoren, egoeraren eta osasun-segurtasun handiagoa bermatzeko ezarritako protokoloen arabera, jai-programa "desberdina, egoera berrietara egokitua eta, beti bezala, gure herriko eragileen parte-hartzearekin" egiteko.

ALBISTEAK

Toki erakundeen finantzazioan inposatu nahi duten %25eko murrizketa zorrotza arintzeko formula bat proposatuko dio EH Bildu Arabak Foru Gobernuari

2020-05-25 11:47:00

Arabako Finantza eta Toki Administrazio Lurraldeko Kontseiluan planteatuko du salbuespen gisa beherakada hori datozen urteotan banatu ahal izateko aukera, beti ere modu adostuan eta borondatez

Eudelek diru bilketaren beherakadak toki ogasunetan izango dituen ondorioak arintzeko formulei buruz eztabaidatzeari uko egin dio

2020-05-22 09:39:00

Gehienek ontzat jo dute, Arabako Foru Aldundiak Toki Erakundeen finantzazioa ia %25a murrizteko egindako planteamendua, baina EH Bilduren ustez egon badaude beste aukerak

Añanako nekazaritzako ibilgailuei IAT pasatzea erraztea eskatu du EH Bilduk

2020-05-21 11:00:00

Alde bakarretik, oraingo honetan egun, ordu eta leku bakarra eskaini da nekazaritzako ibilgailu guztiak ikuskatzeko.

EH Bildu-k Aldundiari exijitu dio atzeraeraginezko izaerarekin ordain diezaiela Familia Inguruneko Zaintzarako Prestazio Ekonomikoa eguneko zentroen itxierak kaltetutako pertsonei

2020-05-21 07:53:00

Claudia Venceslao: "Aldundia Gizarte Ongizaterako Foru Erakundeko gizarte-langileekin koordinatu behar da. Modu honetan, pertsona kaltetuak Etxeko Laguntza Zerbitzuan sartzen laguntzea baliatuko litzateke"