Araba

EH Bildu-k 2005eko Arabako Kuadrilletako presidenteen agerraldia eskatu du, De Miguel auziko nondik norakoak argitzeko

Kike Fernandez de Pinedo: “Behin epaia emanda, uste dugu une egokia dela orduko arduradun politiko horiek azalpenak emateko”

| 2020-02-07 09:23:00

EH Bildu-k 2005eko abenduan Arabako Kuadrilletako presidenteak ziren pertsonen agerraldia eskatu du, Lurralde Orekaren Batzordean azalpenak eman ditzaten. Presidenteak, honako hauek dira: Lautada Kuadrillako Mª Carmen Liñares, Gorbeialdea Kuadrillako Francisco Javier Carro, Arabar Errioxa Kuadrillako Alberto Ortega, Añana Kuadrillako Angel Santamaria, Mendialdea Kuadrillako Aitor Aginaga eta Aiaraldea Kuadrillako Eleder Zalbide.

EAEn izandako ustelkeria kasu handiena den De Miguel auziaren epaian espreski jasotzen da garai hartan sei Kuadrilla horietako presidenteek sinatutako kontratu hori, dirudienez, kondenatuek, guztiak alderdi bereko kideak izateagatik, haiengan zeukaten eraginaren ondorioz sinatu zutela.

Izan ere, aipatutako presidenteek De Miguel auziko 305/2019 Epaiaren “Hechos Probados” ataleko “Parte Cuarta: Bloque Gobierno Vasco Cuadrillas Alavesas” azpiatalean aipatzen den kontratua sinatu izanaren arrazoiak eta prozedura azaldu ditzatela eskatu du EH Bildu-k.

“Behin epaia emanda, uste dugu une egokia dela orduko arduradun politiko horiek azaltzeko zergatik sinatu zuten kontratu hori eta zein den kontratu hori sinatzera eraman zituen bide-orri politiko-instituzionala”, adierazi du Kike Fernandez de Pinedo bozeramaileak.

Arabako landa-ingurunean bazterketa sozial teknologikoa ezabatzea eskatu du EH Bildu-k

2020. urtean zehar Aldundiak lurraldeko herri guztietan Wifi sare publikoa eta doakoa sortzea, instalatzea eta mantentzea eskatu du EH Bildu-k.

| 2020-02-06 09:22:00

EH Bildu-k Arabako landa-ingurunean teknologia berrien arloan dagoen bazterketa sozial, teknologiko eta ekonomikoa ezabatu ahal izateko.mozio bat erregistratu du, ondoren eztabaidatzeko.

Javier Argote EH Bildu-ko batzarkidea gogorarazi du laster Arabako herri guztiek banda zabaleko konexioa izango dutela. "Banda zabala lurraldeko herri guztietara eraman dezakegu baina, hala ere, jende kopuru handia geratuko da teknologia horien erabileratik kanpo, gaitasun ekonomiko faltagatik".

Horregatik, Batzar Nagusiek Foru Aldundiari lurraldeko gainerako toki-erakundeekin lankidetzan, 2020. Urtean lurraldeko herri guztietan wifi sare publiko eta doako bat sortzea, instalatzea eta mantentzea eskatuko da.

ALBISTEAK

EAJ-k eta PSE-k ustelkeriaren aurkako neurririk hartu nahi ez izatea deitoratu du EH Bildu-k

2020-02-26 14:05:00

Kike Fdz de Pinedo: "De Miguel auziarekin gertatutakoaz hausnartu behar dugu, baina ustelkeria amaitzeko ezer egiten ari ez izanak kezkatzen gaitu: ekintzak behar ditugu"

Gizarte zerbitzuen egoera kezkagarria eta etorkizun hurbila aztertzeko ponentzia sortzea defendatuko du EH Bildu-k

2020-02-25 10:52:00

Claudia Venceslao: "EAJ-k eta PSE-k kolapso egoera batera eraman dituzte Arabako gizarte zerbitzuak"

EH Bilduk azken lan istripua salatu du

2020-02-21 17:53:00

Doluminak eta elkartasuna helarazi die senide, lankide eta langunei

EH Bildu-k Arabako Haranak ureztatzeko alternatibak bilatzeko, berregituratzeko eta eguneratzeko eskatu du

2020-02-19 09:16:00

ACUAES enpresa publikoak Barrongo urtegia eraikitzeari uko egin ostean, beste aukera batzuk aztertzeko eskatu du EH Bilduk, hala nola baltsak eraikitzea.