Araba

Zalduondok konfinamenduari buruzko argazki lehiaketa antolatu du

Bidalitako materialarekin erakusketa bat antolatuko da alarma egoeraren ostean

| 2020-04-02 10:45:00

Zalduondoko Udalak konfinamenduari buruzko argazki lehiaketa bat antolatu du. Gustavo Ferndandez Villate udalerriko alkateak azaldu duen bezala, “konfinamendu egun hauetan kalean egon beharrean etxean egotera behartuta gaude eta elkarren berririk ez dugu edo, behintzat gutxiago”. Horregatik, “bakoitza bere etxean egon arren, elkarren berri izaten jarraitu nahi dugu eta modu batean, egun hauetan dugun egunerokotasun arraro horren irudiak bildu nahi ditugu”.

Lehiaketa horren bidez, ezagutarazi nahi da nola moldatu den bakoitza egoera berriari, nola aldatu den bakoitzaren espazioa, nolakoa den orain aisialdia etxez etxe, zertan jolastu, nola egiten den lan, zer ikusten leihotik edota nolakoak diren orain harremanak etxekoekin zein animaliekin.

Ateratako argazkiei izenburua jarri behar zaie eta bidali behar dira azalduondo@ayto.araba.eus helbide elektronikora edota 669983523 telefonora. Bildutako materialarekin alarma egoeraren ostean erakusketa bat antolatuko da herrian. Horrez gain, herriak aukeratuko ditu argazkirik onenak eta horiek saria izango dute. Lehenak 100 euro jasko ditu, bigarrenak 50 euro eta hirugarrenak 25 euro.

Egoera honetatik aterako gara eta bitartean herritarren arteko sareak eta harremanak indartzen jarraituko behar dugu, horregatik martxan jarri dugu ekimen hau”, gaineratu du Zalduondoko Alkateak.

Zuiak udal zerga eta tasen kobrantza aldi baterako eten du eta hainbat prezio publikoak egokitu ditu

Udalerriko saltokiei, langile autonomoei eta enpresei lagundu ahal izateko tresna eta formulak aztertzen ari da

| 2020-04-01 17:25:00
Koronabirusaren izurriteak sortutako krisia dela eta, Zuiako Udalak aparteko hainbat neurri hartu ditu, Zuiako gizarteari alor guztietan babesa emateko.

Hala, udal zerga eta tasen kobrantza aldi baterako etengo daMusika-Eskolaren, zaintzaren eta kirol jardueren prezio publikoei dagokienezez dira martxoko kuotak igorriko, ezta egoera honek eragiten dien hilabeteetakoak ere.
Gainera, Zuiako Udalak bere esku dauden tresna juridiko-administratiboak aplikatuko ditu, lan egiten duen zerbitzu-enpresetako langileen enplegua eta baldintza berberak bermatzeko. Eta udalerriko saltokiei, langile autonomoei eta enpresei lagundu ahal izateko tresna edo formularen bat abiaraztea aztertzen ari da.

Unai Gutierrez Urkiza EH Bilduko alkatearen hitzetan, "bizitzen ari garen salbuespenezko egoeraren aurrean, herritarrengan, oro har, familian, ekonomian, gizartean eta lanean dituen eraginak arintzen saiatu behar dugu, norbanakoaren eta komunitatearen osasuna beste ezeren gainetik lehenetsiz. Administrazio publikoa garen aldetik, gure udalaren egoera ekonomiko onak ahalbidetzen digun baliabide oro zuiarren eskura jarriko dugu".

Hartutako neurri guztiak, xehetasun gehiagorekin, www.zuia.eus udal webgunean ikus ditzakezu.
Eta hurrengo estekan ere bai: https://mcusercontent.com/dce2bcca427bcef27604584a8/files/d5d8e959-d748-4e12-9462-92539a0f4c73/Bando_30_marzo_2020.01.pdf

ALBISTEAK

Donemiliagak adinekoei laguntzeko programa konfinamendura egokitu du

2020-04-03 12:27:00