Araba

Zalduondok autobus geltokia estreinatu du

| 2020-05-10 13:47:00

Zalduondok amaitu ditu dagoeneko herrian autobus geltoki bat egiteko lanak. Inbertsioa 35.000 eurokoa izan da, eta geltoki horretan, autobusentzako baztergune bat egoteaz gain, markesina bat ere jarri da garraio publikoaren erabiltzaileak babesteko. "Azkenean, garraio publikoa erabiltzen duten gure herritarrek modu erosoan egin dezakete eta babestuta eguraldi txarra dagoenean”, esan du Gustavo Fernandez Villate Zalduondoko alkateak.

Geltokia beraren kokapena Arabako Foru Aldundiko Errepide Zerbitzuarekin adostu da. Hirigunean puntu irisgarri bat bilatu da, oinezkoentzako zein ibilgailuentzako segurtasun-baldintzak betetzen dituena. Autobusa bazterbidean gelditzen da Agurain-Araia norabidean zirkulatzen ari denean, eta errepidearen beste aldean kontrako norabidean zirkulatzen ari denean.

Zalduondoko Udalak lanak aprobetxatu ditu telekomunikazio zutoin bat kentzeko, kableak lurperatzeko eta eremu horretan zaborra biltzeko gune bat egokitzeko. Seinaleztapen bertikala eta horizontala ere egin dira.

Asparrenako Udalak gizarte, kultura eta kirol arloko eragileei deialdia egin die osasun-krisiak markatutako 2020ko Araiako jaiak diseinatzeko

Txelo Auzmendi: "Bizi dugun egoerara egokituko gara, gure baliabideekin, gure irudimenarekin, gure ahaleginarekin, eta, batez ere, gure burua eta besteena zaintzeko konpromiso sozial eta komunitarioarekin"

| 2020-05-09 12:47:00

Datorren ekainean Araiako jaiak ez dira orain arte ezagutu ditugun bezalakoak izango. Osasun krisiak ohiko jarduerak galaraziko ditu, besteak beste, berbenak, kontzertuak eta zezensuzkoa. Hala ere, Udalaren asmoa da Araiak bere jaiak ospatzea eta, gainera, ahalik eta parte-hartze handienarekin egitea. Hori dela eta, maiatzaren 20ra arte, Udalak epea ireki du Jai Batzordean parte hartzen duten gizarte, kultura eta kirol eragileen proposamenak biltzeko. asparrena.kultura@gmail.com helbidearen edo 945304006 telefonoaren bitartez egin ahal izango da.

"Modu batera edo bestera, jaiak ospatuko ditugu, nahiz eta ezagutzen dugun formatuarekin ez izan. Nola ez, egokitu egingo gara bizi dugun egoerara, gure baliabideekin, gure irudimenarekin, gure ahaleginarekin, eta, batez ere, gure burua eta besteena zaintzeko konpromiso sozial eta komunitarioarekin ", azaldu du Txelo Auzmendi Asparreneko alkateak. "Konfinamenduan hainbat aste eman ostean, gure herritarrek merezi dutela uste dugu. Gure kaleak eta bihotzak pozez zipriztintzea merezi dugu. Eta egin egingo dugu, nahi dugulako, ahal dugulako eta komeni zaigulako ", gaineratu du.

Azaldu duenez, jai-egitaraua otsailetik itxita zegoen, eta Udalak hainbat ideia aztertu ditu dagoeneko. Orain, beste ekimen posible batzuk bildu nahi dira, ondoren, egoeraren eta osasun-segurtasun handiagoa bermatzeko ezarritako protokoloen arabera, jai-programa "desberdina, egoera berrietara egokitua eta, beti bezala, gure herriko eragileen parte-hartzearekin" egiteko.

ALBISTEAK

Aldundiak ardogintza sustatzeko kontratu bat “atzamarrez” esleitu duela salatu du EH Bildu-k.

2020-09-08 09:50:00

Kike Fernandez de Pinedo: "Sektoreak neurri zehatzak eta gardenak behar ditu, sektore osoari zuzenduak, eta ez gutxi batzuei bakarrik. Aldundiak ezaugarri bereko beste proiektu bat ezagutzen duenean, onartezina da lehiaketa publikorik gabeko kontratu bat sinatzea".

EH Bildu-k Denis Itxasoren agerraldia eskatu du, Barrongo urtegiaren proiektuaren inguruan Espainiako Gobernuak dituen kontraesanak azaltzeko.

2020-09-04 08:44:00

Kike Fernandez de Pinedo: “Kontraesanen garaia amaitu da. Barrongo urtegiaren proiektua behin betiko baztertu behar da, neurrigabekeria hutsa baita: Arabako Haranak ureztatzeko proiektua eguneratu, berregituratu eta alternatibak bilatu behar ditugu”

Adinekoentzako eta desgaituentzako egoitzei buruzko zein etxez etxeko laguntza zerbitzuari buruzko informazio zehatza eskatu du EH Bilduk

2020-08-26 11:50:00