| 2023-07-13

Arnaldo Otegi: "Euskal Herriko ezker antifaxistaren botoa EH Bildun biltzeko deia egiten dut"

Euskal Herrian ezker antifaxistaren botoa biltzeko deia egiten dut. Ez naiz boto erabilgarriaz ari. Alberto Nuñez Feivox jauna buru duen erreakzioaren blokea geldiarazteko PSOEren ezkerrera Euskal Herritik nahikoa diputatu ekar dezakeen ezkerrerako aukera bakarraz ari naiz. Arrazoitik eta bihotzetik ari natzaizue. Hau ez doa siglez. Autoritarioak geldituko ditu boto posible bakarraren inguruan hitz egiten ari naiz.

EH Bildu da Euskal Herrian hauteskundeak irabaz ditzakeen ezker bakarra. EH Bildu da hauteskundeak irabaz ditzakeen aukera soberanista bakarra. Ez dizuet eskaririk egiten. Denok erreakzioa eta autoritarismoa geratzeko zereginean laguntzeko eskatzen dizuet.

Iñaki Ruiz de Pinedo: “Udal hauteskundeen ondoren izan genuen irribarrea kentzen ahalegindu ziren, baina ez dute lortu. Uztailaren 23an berriro egingo dugu”

Gaur itxaropen eta ilusio mezua helarazi nahi dizuet. Izan ere, kanpaina honetan EH Bilduko jendearen aurpegietan zerbait ikusten ari banaiz, hori da: itxaropena eta ilusioa. Eta, egia esan, transmititzen duzuen poz hori justifikatuta dago. EH Bilduk irabazi zituen udal hauteskundeak maiatzaren 28an. Eta hemen ere irabazi zituen, Gasteizen, Rocio Vitero buru zuen talde bikain batekin. Gero, betikoen amarruak iritsi ziren, baita PPrekin itunak eginda ere. Baina, hala ere, ez dute lortu irribarrea gure ahoetatik eta poza gure begietatik ezabatzea.

Ziur nago uztailaren 23an udal hauteskundeen ondoren kentzen saiatu ziren irribarrearekin eta pozarekin jarraituko dugula. Gehiago izango garelako. Eta gehiago izango gara gehiago eta hobea lortzeko gure herriarentzat eta euskal herritarrentzat. Jarrai ezazue poz eta ilusio horrekin, uztailaren 23an berriro ere kristorena egingo baitugu! Berriro egingo dugu.