Sopela

ADI: NOLA BOZKATU POSTA BIDEZ!

Gasteizko Legebiltzarrerako hauteskundeetan bozkatu nahi baduzu eta zalantzak badituzu, jarri zaitez gurekin kontaktuan: 679 29 66 72 telefonora deituz, bildusopela@gmail.com-era mezua bidaliz edo Mikelats Herriko Tabernatik pasatuz, ostiraletan 19.00etatik aurrera edo larunbatetan, 13.00etatik 15.00ak arte.

Hauteskundeak,Posta bidezko botoa | 2020-06-18 16:31:00

Uztailaren 12an egingo dira Gasteizko Legebiltzarrerako hauteskundeak, Urkullu lehendakariak hala erabaki duelako. EH Bildutik uste dugu egungo egoera ez dela une egokia hauteskundeetarako. Gure ustez, pandemiak eta horren ondorioek sortu duten krisi sozial eta ekonomikoaren aurrean, berehalako neurriak hartu behar dira, eta, horrez gain, herrialde eta gizarte gisa, gogoeta luzeak egin behar dira, orain horiek adosteko eta ezartzeko eta, horren ostean, hauteskundeak irailean egin. Hala ere, EAJk kontrakoa erabaki du, hauteskundeak eta alderdien interesak lehenetsiz, pandemiaren aurretik ere egin zuen bezala, hauteskundeak apirilera aurreratu eta gogoz kontra bertan behera utzi zituenean.

Baina honek, ezin gaitu hauteskundeen azterketa oker bat egitera eraman. Egoera larria denez, hauteskundeak eta Gobernua aprobetxatu behar ditugu, orain arte indarrean egon diren politikak eta ereduak eraldatzeko. Uztailaren 12an bi eredu politikoen artean aukeratu beharko ditugu, politika ulertzeko eta gauzatzeko bi moduren eta gobernantza-ereduaren artean: alde batetik, EH Bildu, pertsonak politikaren erdigunean jartzen dituen herrialde-proiektu berri baten aktore nagusi gisa; bestetik, EAJ, jarrera kontserbadorearen erreferente eta Confebasken interesak beste ezeren gainetik defendatzen dituena. Testuinguru horretan, datorren uztailaren 12ko botoa funtsezkoa izango da. Eta posta bidezko botoak izango duen papera ere bai. Beraz, posta bidez bozkatzeko asmotan bazaude, lehenbailehen bozkatzera animatzen zaitugu, eta nola izapidetu zalantzaren bat baduzu, hemen gaituzu behar duzunerako eta prozesu osoan laguntzeko.

Gurekin zuzenean jarri zaitezke harremanetan, 679 29 66 72 telefonora deituz, bildusopela@gmail.com-era mezua bidaliz edo Mikelats Herriko Tabernatik pasatuz, ostiraletan 19.00etatik aurrera edo larunbatetan, 13.00etatik 15.00ak arte.

‘Hemen erabaki, herritarrok erabaki’

“Premiazkoa da bizi dugun eta datorren krisiari Euskal Herritik eta guztion artean erantzun behar diogula adieraztea, eta tokiko erabaki burujabeak aldarrikatzea”. Hor kokatzen da igande honetan Gure Eskuk abian jarritako ekimena!

Gure Esku,Erabakitze Eskubidea | 2020-06-06 12:15:00

Igande honetan, Sopelan

“Igande honetan, ekainaren 7an, goizeko 13etatik 14ak arte UDALETXEKO PLAZAN BILDUKO GARA, kartoietan gure aldarriak plazaratuko ditugu eta horiekin MOSAIKO bat eraikiko dugu ZATOZ ETA ZURE ALDARRIA IDATZI!”. Parte hartzeko hiru urratsak azaldu dituzte antolatzaileek: bakoitzak bere aldarria kartoi zati batean idatzi, sareetan zabaldu eta etxetik plazara eramatea, lurrean utziz. Egoerara egokitutako formatu honekin eta hartuko diren beharrezko neurri guztiekin, parte-hartzaile guztien osasuna eta segurtasuna zorroztasunez bermatuko direla ziurtatu dute.

Hamaika Gara

Fase berri honetan, herritarrok eta gure aldarrikapenek plaza publikoa berreskuratzeko garaia dela uste du dinamikak: “premiazkoa da bizi dugun eta datorren krisiari Euskal Herritik eta guztion artean erantzun behar diogula adieraztea, eta tokiko erabaki burujabeak aldarrikatzea”. Horregatik, Hamaika Gara ekimenean bat egindako eragileek herri erantzun bat emateko deia egin dute iganderako, ‘Hemen erabaki, herritarrok erabaki’ lelopean.

“Plazak berreskuratu eta aldarriz bete”

Ekimen bateratu honen bidez, herri eta hirietako “plazak berreskuratu eta aldarriz bete” asmo dituzte asteburuan. Orotara, 50 bat herritan antolatuko dituzte aldarrien mosaikoak, oro har, igandean goizeko 11:00etatik eguerdiko 14:00etara bitartean —Bilboren kasuan, bihar izango da, 12:00etan Eliptika plazan; eta, Lezoren kasuan ere, bihar, 11:00etatik 12:00etara—. Era berean, Nafarroako hainbat herritan hilaren 21ean antolatuko dute ekimena.

ALBISTEAK

7 ERASO KONFINAMENDU GARAIAN

2020-07-31 10:10:00

Zenbat indarkeria matxista eraso gertatu dira osasun-larrialdiko egoeran?

EUSKO LEGEBILTZARRERAKO HAUTESKUNDEAK 2020: SOPELAKO EH BILDUk GORA EGIN DU NABARMEN!

2020-07-15 10:33:00

Lehenik eta behin, gure esker onik beroenak eman nahi dizkiegu EH Bilduri botoa eman dioten 1.841 sopeloztarrei. Sopelako EH Bilduren balorazioa argia da: pandemia garaian, abstentzio oso nabari baten testuinguruan, %9a igo da gure babesa. 148 bozka gehiago, Sopelan gehien igo den taldea, beste batzuek bozka kopurua nabarmen galdu duten bitartean. EH Bilduren kasuan, tendentzia izugarria da, legegintzaldi honetako 4 hauteskundeetan, inoiz jasotako emaitzik onenak jaso ditugu, urteetan egindako lanaren ondorioz: udal hauteskundeetan, foru hauteskundeetan, hauteskunde orokorretan eta azkenik, eusko legebiltzarrerako hauteskundeetan! Herriak emandako babes honekin, Sopelako EH Bildun PREST gaude aurrean ditugun erronkei aurre egiteko, herri mugimenduekin elkarlanean, oposizio lan sendoa, konstruktiboa eta zorrotza gauzatuz. Garai latzak datoz. EH Bildu indartsu bat, bermea da herriarentzat. Arduratsu baina tinko. Gora Sopelako EH Bildu eta gora Sopela!

3+1 arrazoi Euskal Herria Bildu bozkatzeko!

2020-07-09 23:12:00

Hauteskunde-mitina egin da gaur Sopelan. Bea Ilardia, Bizkaiko EH Bilduren Batzar Nagusietako bozeramailea eta Jon Iñarritu, EH Bilduren diputatua Espainiar Parlamentuan. Jonek 3 arrazoi eman ditu EH Bildu bozkatzeko. Fidagarriak gara, independetentistak eta antifaxistak. Beak, bestetik, Sopeloztarrontzat arrazoi oso garrantzitsua bota digu: murrizketarik ez, Sopelak eskola berri bat behar du!

ZER BEHAR DU ARRIETARAK?

2020-07-06 08:48:00

Sopelako EH Bilduk Arrietararen egungo egoerari buruz herritarrek duten iritzia ezagutu nahi du. Zer behar dute Arrietara inguruko herritarrek (auzokideak, surflariak...)? Horretarako, on line inkesta labur eta erraz bat zabalduko du. 5 galderez oasatutako inkesta bat... ANIMATU , ERANTZUN eta ZABALDU!