Sopela

Kanta dezagun plazan!

Euskal presoen eskubideak erdigunean jartzeko garaia da. Sarek antolatutako urtarrilaren 11ko mobilizaziora gure atxikimendua erakusteaz gain, Sopelan bertan euskal preso politikoen aldeko beste ekimen bati gure babesa eskaini nahi diogu, urte zaharrari amaiera emateko eta urte berriari harrera egiteko: abenduaren 31ean, udaletxe plazan, 19.00etan, 564 Hertzainak taldearen abestia kantatuko dugu denon artean. Gorrotoari, sufrimenduari eta mendekuari ateak ixteko GARAIA DELAKO!

Presoak etxera,Orain Presoak | 2019-12-30 11:46:00

SAREk urtarrilaren 11n deitutako mobilizazioarekin bat

SAREk, euskal presoen eskubideen aldeko sare herritarrak, dei egin die orain EAEko eta Nafarroako erakundeetan presoen eskubideen aldeko ekimenak babestu dituzten alderdiei, hurrengo hilabeteetan gai hori politikaren erdigunera ekar dezaten, indar progresista eta subiranisten artean balizko akordioak baliatuta, behingoz salbuespen-erregimenak, dispertsioa eta ankerkeria bertan behera uzteko. Alderdiok negoziaketetan kontuan hartu behar dugun gai zentrala izan behar du, eta herritarrok, aldiz, kalean bultzatu behar duguna. Horregatik, bat egiten dugu SAREk urtarrilaren 11n deitutako mobilizazioarekin. GARAIA DELAKO eskari horiei orain arte emandako babesa baliatzeko, eta alderdietatik nahiz jendarte zibiletik gorrotoari, sufrimenduari eta mendekuari ateak ixteko.

Kanta dezagun plazan!

Bestetik, urtea bukatzeko, abenduaren 31ean, udaletxe plazan, 19.00etan, 564 Hertzainak taldearen abestia kantatuko dugu denon artean, Sopelako kantariek eta musikariek lagunduta. Ondoren, bukatzeko, brindis herritarra euskal preso politiko eta iheslarien eskubideen alde. EH Bilduk bat egite du ekimen honekin eta herritarrei dei egiten die bertan parte har dezaten. Ohe huts horiek laster bete daitezen!

Hotz amaigabe bat baino latzago
Ta urteak egun baino geiho
Bostehun eta hirurogeitalau ohe huts
Samiña zabaltzen
Batzuen ustez ordaintzen
Dagokien zigorra
Maite dutenentzat berriz
Askatasun haizea
Baina hori nork ulertarazi
Etxean zai bakarrik denari
Bostehun eta hirurogeitalau taupada
Gehiago gure bihotzean.

Sopelako EH BILDU: GREBA OROKORRAREKIN BAT!

"Lan Duina, Pentsio Duinak eta Bizitza Duinak" lelopean, Euskal Herriko Karta Soziala ordezkatzen duten eragileek greba orokorrerako deialdia zabaldu dute, urtarrilaren 30erako. Sopelako EH Bilduk bat egingo du greba deialdiarekin. Greba hileko azken ostegunean izanik, osoko bilkura atzeratzeko eskatu dio EH Bilduk Alkatetzari.

Greba Orokorra,Pentsioak | 2019-12-30 09:35:00

Greba orokorra urtarrilaren 30ean

Euskal herriko Karta Sozialak greba eguna aurkeztu du 2020eko urtarilaren 30rako, hileko azken osteguna. Karta sozialean bertan dauden kolektiboen artean antolatu da greba: pentsiodunak, feministak, euskal sindikatuak, ekologistak eta abar.

Greba, hiru puntutan azalduta

1. Grebak hiru aldarri nagusi ditu: Lan Duina, Pentsio Duinak eta Bizitza Duinak.
  2. Aldarrikapen hauek hiru modutara gauzatu ahalko dira, hots, erabakitzeko eskubidea eskuratuz, instituzioetatik bestelako politika publikoak eginez eta patronala horretara behartuz.
  3. Honako alorretan gauzatuko da greba... enplegu greba (ohiko lanpostura ez azaltzea), zaintza greba (nagusiki emakumeengan erortzen diren zaintza lanekiko), pentsiodun eta ikasleen greba (pentsiodunen dinamikak babestuz eta ikastetxeetan greba eginez), kontsumo greba (beste langile bati greba egun batez lan ez egin araztea).

Urtarilaren 30eko osoko bilkura atzeratzea eskatu diogu Alkateari

Grebaren hiru aldarri nagusiek bat egiten dute EH Bilduren lan ildoekin, beraz Sopelako EH Bilduk grebarekin bat egiten du. Hori dela eta, honakoa eskatu genion alkatetzari, abenduko osoko bilkuran bertan: urtarrileko osoko bilkuraren data urtarrilaren 29ra aurreratzea, greba eskubidea benetan gauza dadin. Izan ere, osoko bilkura egun horretan egiteak greba eskubideari mugak jartzen dizkio: EH Bilduko zinegotziok bat egiten dugu grebarekin eta osoko bilkura egun horretan espreski egiteak gure grebarako eskubidea urratuko luke.

Eta Sopelan zer?

Greba batzorde propioa sortu da Sopelan: urtarrilaren 10ean, Kurtzio Kultur Etxean, 19.00etan, greba batzordearen lehen bilera burutuko da. Sopelako EH Bildutik herritarrei deia luzatzen diegu, batzorde horretan parte har dezaten, gure duintasunaren alde!

ALBISTEAK

URIBE KOSTAKO MANKOMUNITATEA: EH BILDUK 2020ko AURREKONTUEI EZ!

2020-02-21 13:45:00

Mankomunitateko 2020ko aurrekontuak bozkatu dira otsailaren 19ko osoko bilkuran. Aurrekontu-proiektua aztertzeko, eztabaidatzeko, negoziatzeko eta bozkatzeko egon den denbora tarte laburra kritikatu du Uribe Kostako EH Bilduk. Ondorioz, kontra agertu da aurrekontuen inguruan izandako bozketan.

La Salvaje-ko aparkalekua konpontzeko eskaria bideratuta!

2020-02-21 12:07:00

Barinatxe hondartza aldeak erabiltzaile asko ditu: auzokideak, hondartzaz gozatzera hurbiltzen diren bisitariak eta surflariak. Zenbait erabiltzailek beraien ezinegona eta kexak agertu dizkigute gaur egun aparkalekuak duen egoeragatik. Sopelako EH Bilduk otsaileko informazio batzordeetan planteatu die gaia Udal Gobernuko kideei.

Solución a Zipiriñe: EH Bildu propone un nuevo centro escolar en Loroño

2020-02-20 13:33:00

Esta misma semana EH Bildu ha transmitido a los diferentes grupos municipales y a la comunidad educativa de Sopela su propuesta para dar solución a LOS PROBLEMAS DE MASIFICACIÓN DE LA ESCUELA DE ZIPIRIÑE. Dicho proyecto sirviría además para acometer la REGENERACIÓN DE LA ZONA DE LOROÑO, ZABALBIDE y el río LEMOTZA, recuperando todo ese sector para disfrute de los y las sopeloztarras.

APROBADOS LOS PRESUPUESTOS 2020: EL PACTO ENTRE PNV, PSE Y EH BILDU

2020-01-30 23:34:00

En este artículo recogemos la INTERVENCIÓN que Euskal Herria Bildu realizó en el pleno de este miercoles 29 de enero. En dicho pleno se han aprobado los presupuestos municipales 2020, mediante el voto a favor de PNV y PSE, y la abstención de EH BILDU y DB/TU. Elkarrekin Podemos votó en contra. Detrás de la abstención de EH Bildu se encuentra un pacto a tres bandas firmado entre PNV, PSE y EH BILDU.