Sopela

EH Bildu de Sopela: valoración de las elecciones municipales 2019

EH Bildu de Sopela valora muy positivamente los resultados obtenidos y muestra su disposición a contactar con todos los partidos políticos para analizar la situación después de las elecciones municipales.

| 2019-05-30 09:13:00

EH BILDU de Sopela ha logrado un resultado espectacular en estas elecciones municipales. Ha conseguido 383 votos más que las anteriores elecciones de hace 4 años (19% de incremento en voto) y más de 873 votos con respecto a las elecciones de hace un mes. Los mejores resultados cosechados por EH Bildu de Sopela. Por ello, en primer lugar queremos dar las gracias a las personas que nos habéis votado y a aquellas bilkides que nos habéis ayudado a lograr estos resultados.

Muchas votantes y muy diversas han optado por EH Bildu. En estos 4 años hemos realizado un gran trabajo, muchísimas propuestas, siempre en positivo y para el bien de Sopela, y ello ha posibilitado que muchísimas sopeloztarras hayan depositado su confianza en EH Bildu.

El PNV ha ganado las elecciones, atrayendo para si muchos votos logrados en las elecciones generales por PP y PSE (así lo demuestran los votos perdidos por estas formaciones con respecto a las generales), pero queda patente la voluntad de la mayoría de Sopela por el cambio. Y en esa mayoría, hay muchas personas del propio PNV: 500 sopeloztarras que en las elecciones forales han votado PNV han optado por otras alternativas diferentes en el ámbito municipal, bien por premiar el trabajo realizado por otras fuerzas, bien porque quieren otra dirección para el pueblo, distinta de la dirección marcada por el PNV.

Por todo ello, deducimos dos conclusiones fundamentales: por un lado, EH Bildu es la clara alternativa para lograr un pueblo mejor y más vivo; por otro lado, son mayoría las fuerzas que buscan una nueva dirección para Sopela.

EH BILDU VA A REALIZAR UNA RONDA DE CONTACTOS CON LOS PARTIDOS

El PNV tiene 7 concejales, EH BILDU 6, Elkarrekin Podemos 2, PSE-EE 1 y DBTU 1.

Nos reuniremos con el PNV en cuanto nos lo soliciten y analizaremos la situación pos-electoral: estudiaremos la forma de arreglar el desgobierno de estos últimos 4 años y mostraremos nuestra disposición a cooperar para mejorar Sopela desde otros parámetros diferentes, con la intención de dar respuesta a los problemas estratégicos y de gestión del municipio (vivienda, movilidad, centros educativos, zonas naturales, equipamientos, etc).

Como segunda fuerza, nos reuniremos con Elkarrekin Podemos y DBTU para conocer cuales son sus planes de acción para los siguientes 4 años y qué posición van a tomar frente a la derecha sopeloztarra. También analizaremos la posibilidad de formar un gobierno de izquierda y transformador.

De igual manera, nos reuniremos con el PSE-EE para estudiar posibles líneas de colaboración.

Con todos los datos, convocaremos en los próximos días una Asamblea de EH Bildu para compartir toda la información y tomar decisiones al respecto.

Finalmente, EH Bildu se compromete a seguir en la misma línea de estos últimos 4 años, una línea seria, constructiva y transformadora. También nos comprometemos a estrechar los lazos que nos unen con los y las sopeloztarras, como medio para continuar con el impulso hacia una Sopela abertzale, de izquierda, ecologista, feminista y más viva.

Sopelako EH Bildu: 2019ko udal hauteskundeen balorazioa

Sopelako EH Bilduk 2019ko udal hauteskundeen inguruan izandako emaitzak oso modu positiboan baloratu ditu. Datozen asteetan gainontzeko alderdi politikoekin bilduko da hauteskunde osteko egoera aztertzeko.

Udal hauteskundeak,Balorazioa | 2019-05-30 09:07:00

Sopelako EH BILDUk emaitza itzelak lortu ditu udal hauteskundeetan. Duela 4 urtekoetatik 383 boto gehiago (%19↑) eta duela hilabete eskasekoetatik 873 boto gehiago (%58↑) eskuratuta. Inoizko emaitzik onenak. Beraz, lehenengo eta behin, eskerrik asko boto eman diguzuen guztioi, baita emaitza horiek lortzen lagundu diguzuen guztioi.

Boto emaile askok eta askotarikoek eman digute botoa. Azken lau urtean lan handia egin dugu, gauza asko, proposamen asko, beti positiboan eta herriaren onerako, eta horrek guztiak herritar andana konfiantza guregan jartzera eraman ditu.

EAJk irabazi ditu hauteskundeak, PPk eta PSEk hauteskunde orokorretan jasotako hainbat boto erakarriz (hala iradokitzen du alderdi bi horien boto jaitsierak hauteskunde orokorrekiko) baina nabarmen geratu da sopeloztarron gehiengo batek, berriz ere beste zerbait nahi duela. Eta gehiengo horretan EAJko boto emaile asko ere badaude; izan ere, foru hauteskundeetan EAJri botoa eman diotenetatik 500ek (%15) beste indar bati eman diote udal hauteskundeetako botoa. Ez dugu zalantzarik, horietatik askok EH BILDUri eman diotela botoa, egindako lana saritzeko eta udalerriarentzat beste norabide bat nahi dutelako.

Horretatik guztitik, bi ondorio nagusi atera daitezkeela uste dugu: batetik, argi geratu da, beste behin ere, sopeloztarrentzat EH BILDU dela herri hobe eta biziago bat lortzeko alternatiba bakarra. Bestetik, duela lau urte bezala, Sopelarentzat beste norabide bat proposatzen duten indarrak gehiengo direla.

EH BILDUK BILERA ERRONDA EGINGO DU ALDERDIEKIN

EAJk 7 zinegotzi ditu, EHBILDUk 6, Elkarrekin Podemosek 2, PSE-EEk 1 eta DBTUk 1.

EAJrekin batzartuko gara deitzen digutenean eta egoera haiekin aztertuko dugu. Azken lau urte hauetan bizi izandako desgobernua nola konpondu aztertzeko eta gure aldetik, lankidetza eskaintzeko herria beste parametro batzuetatik abiarazteko, arazo estrategikoei zein egunerokoei irtenbidea eman guran (etxebizitza, mugikortasuna, ikastetxeak, ingumena, ekipamenduak...).

Baina bigarren indarra garen heinean, Elkarrekin Podemosekin eta DBTUrekin ere egongo gara ezagutzeko zein diren haien asmoak eta Sopelako eskumaren aurrean hartuko duten jarrera. Balizko gobernu ezkertiarra eta eraldatzailea osatzeko aukera ere partekatuko dugu.

PSE-EErekin ere bilduko gara egoera eta lankidetzarako aukerak aztertzeko.

Datu guztiekin, hurrengo egunetan, EH BILDUren Herri Batzarra deituko dugu informazioa partekatzeko eta azken erabakiak hartzeko.

Edonola ere, EH BILDUK azken lau urteotan egindakoaren ildotik jarraitzeko eta sakontzeko duen konpromiso irmoa adierazi nahi du: ildo serioa, konstruktiboa eta eraldatzailea, bai eta sopeloztar guztiekin harremanak sendotzeko asmoa ere, Sopela abertzalea, ezkertzalea, ekologista, feminista eta bizia eraikitzen jarraitzeko.

ALBISTEAK

COVID-19 laguntzak euskal turismo-sektorearentzat!

2020-05-28 09:30:00

Eusko Jaurlaritzak deialdi publikoa atera berri du Turismo sektoreko autonomo, mikroenpresa eta enpresa txikiei laguntzeko, Covid19ak eragindako krisiari aurre egiteko. Sopelako establezimenduen %81a zerbitzuei dagokie (ikus atlasa.eus/ekonomia/udalerri). Turismoak eragin zuzena du aipatu zerbitzuetan (ostalaritza, dendariak...). Ondorioz, garrantzitsutzat jo dugu laguntza hauen inguruko informazioa zabaltzea.

SOPELOZTARRENTZAT LAGUNTZAK? BAI

2020-05-27 13:58:00

Gaur, maiatzak 27, Bozeramaileen Batzordea bildu da, Sopelako Udalak COVID19-ari aurre egiteko gauzatu behar duen talka planaz hitz egiteko. EH Bilduk orain arte egindako urratsak baloratu eta egin beharrezkoaz minzatu da.

COVID19: LAGUNTZA BEHAR DUZU?

2020-05-26 10:59:00

Alor sozialean daukagun erronkari aurre egiteko arduraduna URIBE KOSTAKO MANKOMUNITATEA da. Beraz, oinarrizko beharrak asetzea ezinezkoa bazaizu, jar zaitez GIZARTE ZERBITZUEKIN harremanetan.

“Izan bidea, ibiltarien sarea”, Sarek abian jarritako dinamika berria

2020-05-24 10:34:00

“Izan bidea, ibiltarien sarea” Sarek abian jarriko duen dinamika berria da. Dinamika honen oinarrian, preso eta iheslarien auziari behin betiko aterabidea emateko urratsak eman, jendarte aktibazioan sakondu eta herri honen aniztasun eta zabaltasuna batzea dago.