| 2022-01-21 12:17:00

Hirigintzako diru-jana: Modus Vivendi Hotela etxebizitza bihurtzea

Joan den azaroaren 25ean egindako osoko bilkuran hirigintzako “diru-jan” bati oniritzia eman zioten, Modus Vivendi hotelaren erabilera birkalifikatzea dakarrena, etxebizitza bihur dadin. Neurri horrek ondorio latzak ekarriko ditu: hoteleko langileek lanpostua galduko dute, tokiko merkataritzari ere eragingo die, hotela ixteak bisitariak galtzeak ekarriko dien kalteagatik, eta Sopelako etxebizitzaren prezio altua are gehiago hauspotuko du, bai erosketan, bai alokairuan. Aipatu osoko bilkuran EAJko zazpi ordezkariek hotela ixtearen alde bozkatu zuten eta EH Bilduko sei ordezkariek eta Elkarrekin Podemoseko ordezkariak kontra bozkatu zuten. PSEko ordezkaria abstenitu egin zen eta DBTUko ordezkariak alde egin behar izan zuen eta ezin izan zuen bozketan parte hartu hotelean interes ekonomikoak zituelako. Zazpi botoko berdinketa horren aurrean, atxiki gabeko zinegotzi izendatu berriaren botoak, talde politikorik ordezkatzen ez duenak eta Podemosetik kanporatu ondoren zinegotzi aktari uko egin ez dionak, birkalifikazioaren aldeko botoa eman zuen, erabakigarria izan zena bozketaren emaitzan. Ikusi da non eta norekin lerrokatzen den.

2022ko aurrekontuak: karta zuria EAJri

Oso larria da EAJk 2022rako aurrekontuak aurrera ateratzeko modua: Podemosetik kanporatutako zinegotziaren abstentzioari esker eta bere alkatearen kalitatezko botoari esker. Izan ere, atxiki gabeko zinegotziaren hitzaldian, EAJk proposatutako kontuei babes esplizitua eman zien. Aurrekontuen onarpenean gertatutakoa uda aurretik espero genuen, Patricia Alonso Podemoseko zinegotziak 15 urterako Sopelako kiroldegiaren lizitazioa erraztu baitzuen, bere alderdiaren, oposizioko gainerako kideen eta sindikatuen aurka, eta, ondoren, bera liberatzeko eskatu zuenean. Azken batean, Podemoseko kanporatuak karta zuria eman dio EAJri, bere epe laburreko politikak eta lehentasunak gara ditzan.

Zein da Podemosen iritzia?

Jakin nahiko genuke Sopelako Podemosen iritzia, bai erabaki zehatz hauei buruz, bai oro har zinegotzi ohiarekin gertatutakoari buruz, orain atxiki gabe baitago, Sopelako Podemosen iritzia oraindik ez baita ezagutzen, publiko egin ez delako.