ALBISTEAK

EH Bilduk San Martineko etenik gabeko arreta gunea berriz irekitzeko eskatu du Legebiltzarrean

| 2022-12-30

Unai Fernandez de Betoñok premiazkotzat jo du, halaber, Txagorritxuko Larrialdietako zerbitzuko plantilla indartzea eta Santiagoko Urgentziak adineko paziente pluripatologikoentzat eta larrialdi psikiatrikoentzat prestatzea.

EH Bilduk Osakidetzako kontratazio politika aldatzea mahai sektorialean premiaz adostea eskatu du

| 2022-12-20

Rebeka Uberak mozio bat aurkeztu du, Osasun sailburuaren azalpenak oso motz geratu direla ikusita. Gobernantza ereduaz autokritika eskatu dio, bai eta langileen ordezkariekiko negoziazioa berreskuratzeko ere.

Elikadura Katearen Behatokiak ekoizpen kostuak estaltzea bermatu behar die baserritarrei

| 2022-12-20

Enba sindikatuak ere salatu bezala, EH Bilduk premiazkotzat jo du baserritarren ekoizpen gastuak estaltzen direla bermatzea, gaur askotan ez delako hala gertatzen. Proposamen zehatza bideratu du Parlamentuan, “legez, Jaurlaritzari dagokiolako kontratuak ikuskatzea eta Elikadura Katearen Legea betetzen dela ziurtatzea”.

Moda jasangarria babestu eta haren kontsumoa bultzatzeko akordioa sustatu du EH Bilduk

| 2022-12-15

Moda modu jasangarrian ekoizten eta saltzen duten negozioei lagundu beharra aldarrikatu du Eraitz Saez de Egilazek. “Ez da nahiko kontsumo eredua aldatu behar dela esatea; aldatzeko baldintzak sortu behar dira”.