Iruñea

"Gure konpromisoa aldaketaren eta gobernu ezkertiar eta aurrerakoi bat alde bozkatu duten herritarren alde lan egitea izango da"

Joseba Asironen balorazioa Iruñeko udal hauteskundeetako emaitzak ezagutu eta gero

| 2019-05-26 11:24:00

Asiron: “Aldaketa gelditzeko etorri zen eta EH Bildu buruan dela geldituko da. Igandean irabaztea gure esku dago, eta EH Bilduri emandako bozka da bozka irabazlea“

“EH Bildu da Iruñea multikultural, anitz eta inklusibo batean ezkerreko alkatetza bat bermatzen duen botoa”, baieztatu du hautagaiak.

| 2019-05-24 13:20:00

Joseba Asironek, EH Bilduren Iruñeko Alkatetza berresteko hautagaiak, hauteskunde kanpaina baloratzeko balantzean, sinistuta agertu da datorren igandeko hauteskundeetan Iruñeko aldaketaren gobernua berretsiko dela, koalizioa buru delarik. “Benetan sinistuta nago lortzera goazela. Ilusionatuta nago, kaleko jendea ere ilusioarekin ikusten dudalako. Zerbaitek harritu banau kanpaina honetan da animoak ematera hurbildu zaidan jende kopurua, kalean, auzoetan, iruindarrek helarazi dizkidaten animoak. Eta horrek are gehiago konbentzitzen nahi aldaketa gelditzeko etorri dela, eta gelditzera doala, gutxienez beste lau urtez, EH Bildu buruan dela”, adierazi du Asironek.

Kanpaina intentsitate handikoa izan dela adierazi du eta parte hartzera animatzeko azken mezua zabaldu nahi izan du EH Bilduko hautagaiak: “Igandean boto guztiak determinanteak izango dira, eta boto hori zurea izan daiteke. Garaipena gure eskuetan dago, baina horretarako beharrezkoa da igandean bozka ez sakabanatzea. EH Bildu da eskuin atzerakoiena berriro erakundeetara itzultzea ekidingo duen botoa. EH Bildu da koaliziozko gobernu bat bermatuko duen botoa, adostasunezkoa, guztion gobernua. EH Bildu da Iruñean ezkerreko alkatetza bat bermatuko duen botoa. Laburbildu, EH Bildu da boto irabazlea”.

“Badugu hiri bat zeinengatik borroka egiteak merezi duen. Kanpainako lehen egunean esan nuen: ez gaude hemen bakarrik hauteskundeak irabazteko. Ez du lagn egiten soilik botoak lortzeko. Hemen gaude Iruñea hobe batean sinisten dugulako, Iruñea multikultural, anitz eta inklusibo batean. Guztion Iruñean. Migrantearena, langilearena, bere eskubideengatik borroka egiten duen emakumearena, mundu hobe batekin amets egiten duen gaztearena”, adierazi du EH Bilduren hautagaiak. “Pertsona guzti horiei esaten diet ez diegula hutsik egingo. Astelehenetik aurrera datorren legegintzaldian lanean hasiko gara, aldaketaren gobernuan, Iruñerik politena etortzeko dagoelako”, bukatu du Asironek.

ALBISTEAK

EH Bilduk adierazpen instituzional bat aurkeztu du adierazpen askatasunaren eta Sanfermin parte hartzaile, herrikoi eta anitzen alde

2019-06-27 18:00:00

EH Bilduk salatu du udal bandoak adierazpen askatasunaren aurka egiten duela eta elkarbizitza gaiztotu nahi duela

Iruñean Joseba Asiron buru duen gobernu aurrerakoi bat osatzeko elkarrizketa bideak aztertzeko dokumentu bat helarazi die EH Bilduk PSN eta Geroa Bai alderdiei

2019-06-11 12:49:00

PSNk ezezkoa eman dio EH Bildurekin biltzeari, zeinek, beti ere, eskua luzatuta mantentzen duen gobernu edo inbestidura akordio bat erdiesteko

Joseba Asiron: "Eskuinari Iruñean agintzea eragozten ahaleginduko gara azken unera arte"

2019-05-28 11:45:00

EH Bilduko hautagaiak argi utzi die sozialistei eurena izango dela erantzukizuna baldin eta Navarra Sumaren alkatetza ahalbidetzen badute.

2019-05-26 11:24:00