| 2022-05-16 12:50:00

Adierazpen batek Juan José Echeverria Hirigintza zinegotziaren inakzioa salatzen du, eta Batzordearen aurrean azalpenak emateko eskatzen dio

Obra materialak biltegiratzeko eta hondakinak birziklatzeko, Etxabakoitzeko Kooperatibaren eraikinen ondoan egin beharrean, beste kokapen bat bilatzeko EH Bilduk ekimen bat aurkeztu du. Orube honetan Salestarren dorreetako hondakinak jaso eta prozesatzen dira, eta jarduera honek, noski, bizilagunen kexak eragin ditu, auzoko lehen eraikinetatik hamar metro eskasera zarata etengabea eta hautsa eragiteagatik. Gatazka hau asteazkeneko Hirigintza batzordean eztabaidatuko da. Alderdi subiranistaren iritziz, udalak hilabeteetan jarduera hori baimenik gabe egitea baimendu izanak kasuaren larritasuna areagotzen du.

Adierazpenak gogorarazten du badagoela txosten bat, EH Bilduk eskatuta, non lursailaren egoera (Etxabakoitzeko 4. poligonoko 2643an) eta bertan egiten diren jarduerak deskribatzen diren, baita baimenik gabeko jarduera dela ere. «Ez dakigu lursailaren titulartasuna zein den, eta jarduera hori legeztatu badaiteke, hala ere, salatu behar dugu baimenik gabe lanean aritu izana, Hirigintza Arlorreko zinegotzi ordezkariak joan den asteazkenean Hirigintza Batzordean aitortu zuen bezala», dio idazkiak.

“Etxabakoitz auzoko foroan, herritarrek beren haserrea adierazi zioten gobernu taldeari. Horregatik, egoera hori erregularizatzeaz gain, beharrezkoa ikusten dugu Udaleko Hirigintza Arloak premiaz jardutea gertakari horren aurrean, eta materialak biltegiratzeko eta hondakinak birziklatzeko beste kokapen bat bilatzea, egungoa ez bezalakoa, eremu horretako bizilagunei arazoak eta eragozpenak saihesteko”, argudiatu du alderdi soberanistak.

Adierazpenak, jarduera geldiarazteko eskatzeaz gain hirigintzako zinegotziaren gelditasuna salatzen du. Hala ere, badu hirugarren puntu bat ere: zinegotzi ordezkariari eskatzen zaio espediente horri buruzko beharrezko azalpen guztiak eman ditzala Hirigintza Batzordean.