| 2020-06-08 14:00:00

Jon Urresti Vital Fundazioaren patronatuko presidenteak uko egin dio berriro ere udaletxean agertzeari, bere jardueraren eta fundazioaren jardueraren berri emateko, patronatuan udalaren ordezkari gisa duen kargutik. Azken honetan, EH Bilduk Ekonomiaren Sustapenerako Batzordean agerraldia egitea eskatu zion, Suediako Catella inbertsio funtsari 500 etxebizitza saltzearen inguruko azken gertaeren berri emateko. Hala ere, eta beste behin, Urrestik ez du agertu nahi izan.

Miren Larrion EH Bilduren Gasteizko bozeramaileak adierazi duenez, "iluntasun hau eta Vital Fundazioaren kudeaketaren kontrol falta onartezinak dira. Jon Urresti Udalaren ordezkaria da patronatuan, eta behin eta berriz uko egiten dio Vital Fundazioan egindako jarduerari buruzko azalpenak udalean emateari".

EH Bilduk galdera sorta bat aurkeztu zuen Ekonomiaren Sustapenerako batzorde horretan, Vital Fundazioak 500 etxebizitzen salmentan duen jarrera argitzeko, Urrestik erantzun ziezaien, Fundazioko udalaren ordezkari gisa. 500 etxebizitzak bi bloketan daude Salburuan eta Zabalganan, Vitalquilerrek sustatuta. 2008an amaitutako alokairuko babes ofizialeko etxebizitzen bi promozio dira. Orduan, Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza Sailak hitzarmen bat sinatu zuen Vitalquiler programa kudeatzen duen Vital Fundazioarekin, non jasotzen zen etxebizitza horiek 15 urtez alokairu babestura bideratzeko konpromisoa, laguntza publikoen truke.

Hala ere, Urrestik uko egin dio Catella funtsari salmentaren berri emateko udalean agertzeari, honako hau argudiatuz: "Fundazioak ez du inolako akzio- edo merkataritza-harremanik aipatutako Vitalquiler erakundearekin". Ez da erakundearen patronatuko ordezkariak udaletxera azalpenak ematera joateari uko egiten dion lehen aldia, eta jarrera horrek kezka sortzen dio EH Bilduri, Vital Fundazioan ematen den opakutasun eta erabateko kontrol faltagatik.

Halaber, EH Bilduk behin baino gehiagotan eskatu du Catella inbertsio funtsari 500 etxebizitzaren salmenatik lortutako etekina krisiari erantzun soziala emateko neurrietan inbertitu dezala Fundazioak.