ALBISTEAK

EAJren politika auzoen eta hauen elkartegintzaren aurkako eraso zuzena da

| 2023-12-15

EH Bildutik Udal Gobernuak euskaltegia Murueta Torre eraikinera lekualdatzeko erabakiaren ostean, uste dugu berriro ere argi geratzen dela EAJren politika auzoen eta hauen elkartegintzaren aurkako eraso zuzena dela.

EH Bilduk 2024ko aurrekontuei begira EAJk arlo sozialean duen konpromiso falta kritikatu du

| 2023-12-04

Gobernu taldeari eskatu diogu ez daitezela murriztu gazteen alokairurako laguntzak bezalako partidak. Goi-kargudunentzako partida % 25 handitu da.

Inposizioz, betoak ezarriz eta herritarrei egia ezkutatuz hasi du legegintzaldia gobernu berriak

| 2023-07-05

Gaurtik aurrera durangarrei 30.000€ gehiago kostatu zaie EAJko alkatearen soldatak, eta 110.000€ igoko da urtean ordezkari politikoen kostua. Gardentasun falta nabariarekin hasi du jarduna gobernu berriak, soldaten kopuruen datuak manipulatuz eta hauen gaineko nahasmena sortuz. Alkateak ez du oposizioak aurreko soldatak mantentzeko egindako proposamena bozkatzen utzi, juridikoki zalantzagarria izan daitekeen erabaki batekin.

Durangoko alkate berriaren intentzioa eta soldaten igoerarekin erakutsitako gardentasun falta gaitzetsi ditu EH Bilduk

| 2023-07-04

EAJ eta PSEek proposatzen dutena diru gehiago pertsona gutxiagoren artean banatzea da, langile kopurua jaitsiz. EH Bilduk gaur egun indarrean dauden soldatak mantentzea proposatzen du, eta soldata igoeraren aurka bozkatuko du.