| 2021-11-05 13:34:00

EH Bilduk 2022rako aurkeztutako aurrekontu proiektua adosteko eskatu dio gaur alkateari, aurtengo udal kontuek datozen hamar urteetako Bilboko garapen sozial eta ekonomikoa markatuko dutelako.

Asier Gonzalez EH Bilduko zinegotziak adierazi duenez, alderdi soberanistak aurrekontu proiektu hau “kontinuista” izango delaren beldur da, izan ere, “formak kontinuistak izan dira: gainerako korporazioarekin ez da aurre kontrasterik egin eta prentsaurrekoan udal taldeei baino informazio gehiago eman dute”.

Are gehiago, adierazi duenez, alkateak Bilbao Aurrera plan berri bat egiten saiatuko dela jakinarazi du “aldez aurretik oposizioko taldeekin adostu gabe”.

Beraz, Asier Gonzalezek adierazi duenez, “orain sakon aztertu behar dugu aurkeztutako proiektua, udal gobernuak hemendik agintaldiaren amaierara arte izango dituen asmoen ideia zehatza izateko, kontuan hartuta islatzen duenak agerian utziko duela beregain hartzen ez dutena, eta 2023ko aurrekontuetarako geratuko direnak, hau da, agintaldiaren azken aurrekonturako”.

Azkenik, EH Bilduko zinegotziak adierazi duenez, azterketa sakona egin ondoren, EH Bilduk bere zuzenketak aurkeztuko ditu, gabeziak zuzentzeko eta aurrekontuak berbideratzeko honako helburuekin: zerbitzu publikoak indartu, larrialdi klimatikoari aurre egin, babes soziala areagotu eta euskalduntzean aurrera egin.