| 2020-04-21 09:02:00

EH Bildu-k galdera sorta bat erregistratu du Arabako Batzar Nagusietako mahaian, Indesako langileen egoera ezagutzeko.

Claudia Venceslaok Indesa-ko langileek erabiltzen dituzten babes-ekipamenduei buruzko informazioa ere eskatu du: "Onartezina da alarma-asteak igaro ondoren oraindik ere langile batzuek maskarak eskatu behar izatea: ez zaizkie ematen. Badakigu egoitza-zentroetan lan egiten duten Indesa-ko langileek ez dituztela Gizarte Ongizaterako Foru Erakundeko langileen babes-ekipamendu berberak", salatu du batzarkideak.

Horri guztiari, jakina denez, EH Bildu-k gogorarazi du foru egoitza batean lan egiten duten Indesa-ko langileek asteak itxaron behar izan dituztela COVID-19ko diagnostiko proba egin arte.

Bestalde, Indesa-ko enpresa batzordea osatzen duten sindikatuak haserre daudela adierazi diote EH Bildu-ri, martxoko nomina ez delako %100ean osatu, eta familia asko 500 euroko soldatarekin utzi dituztelako.

Hori dela eta, EH Bilduk galdetu du zeintzuk izango diren Ongizate Sailak hartuko dituen neurriak pertsona horiek nominaren %100 kobratuko dutela bermatzeko.

"Ezin dugu onartu, borondate politiko faltagatik, hilabete hauetan nomina murriztua duten familiak egotea. Behar diren neurri guztiak hartu behar dira inork diru-sarrerarik ez izateagatik zaurgarritasun-egoerarik izan ez dezan”, ondorioztatu du Venceslaok.