Agurain

UDALETXEKO GURE BULEGOA IREKIKO DUGU ASTEARTERO, HERRITARREKIN HARREMANA SUSTATZEKO

“Asteartero goizeko 10etatik 12etara bulegoan egongo gara jendeak behar duen guztirako prest. Informatu nahi dugu, baina baita entzun ere. Nahi duten guztiek gugana jo dezakete bulegora hurbilduz, ordutegi horren barruan 607269024 zenbakira deituz edota agurain@ehbildu.eus helbidera idatziz”

| 2020-02-05 12:12:00

Datorren asteartean, otsailaren 12an, udaletxeko bigarren pisuan dugun bulegoa nahi duen herritar ororentzat irekiko dugu, modu honetan zalantzak, kexak eta proposamenak modu egokiagoan artatuko ditugularik.

Gardentasuna eta herritarrekin harreman zuzenaren aldeko apustua egin dugu beti eta komunikazio bide bat gehiago eskaini nahi diogu biztanlegoari, kaleko harremana, batzar irekiak eta sare sozialez gain. Honen helburua gure udal lanaz eta alkatetzan dagoen EAJk hartutako erabakiez informatzea da. EAJk udal arauditik herritarron partehartzea sustatzeko kapitulua kendu zuen alkatetza berreskuratzean eta honi batzar irekien murrizketa, zein udal aldizkarian eta zaharkitutako webgunean dagoen informazio falta gehituz gero, jendeak duen informazio falta ez dela asetzen uste dugu. Abiatuko dugun arreta zerbitzu honen bitartez, Agurain zein Ergoinetako biztanleek merezi duten informazioa jasotzea ahalbideratuko dugula espero dugu.

Udal igerilekuetako erabiltzaileek online egindako 200 iritziak erregistratu ditu EH Bilduk Aguraingo Udalean

Alkateak zerbitzuaren balorazio bat egin nahi du soilik iritzi teknikoa eta politikoa sartuz

| 2019-11-20 11:38:00

EH Bilduk Aguraingo Udalean udal igerilekuetako erabiltzaileen iritziak erregistratzea erabaki du alkateak iraileko bilkuran zin egin zuen balorazioan. Izan ere, Gobernu taldeak egin nahi duen zerbitzuaren balorazion soilik iritzi teknikoa eta politikoa hartuko ditu kontutan. Egoera horren aurrean, EH Bilduk erabiltzaileei galdetzea eskatu zuen baina Ernesto Sainz Lanchares alkateak baztertu zuen aukera hori eta “soilik jasotako kexak kontuan hartuko direla” iragarri zuen, aldeko zein kontrako beste iritziak kontuan izan gabe. Hau horrela, EHBilduk online inkesta bat egitea erabaki zuen iritzi hauek azken hilean zehar jasoz.

Bestalde, EH Bilduk hainbat zerbitzuen inguruan iritziak jaso zituen bere agintean (jolastoki, musika eskola, udako igeri lekua…) eta ezinbestekoa ikusten du erabiltzaileen iritziak jasotzea herritarrei eskaintzen zaien zerbitzua hobetu nahi bada. Hori dela eta, online egiteko inkesta bat abian jarri zuen eta modu eraikitzailean 200 bat herritarrek bete dute.

Azken urtean emandako aldaketarik inportanteena eta erabiltzaileek okerren baloratu dutena, tabernaren ordez saltzeko makinak jartzea izan da. EH Bilduk bere kezka adierazi zuen kontratuaren bete haustea izan zitekeelako eta, oraindik orain, kezka ez da argitu aldaketa hori bermatzen duen txosten juridikorik ez dagoelako.

Udal Gobernuak iritzi horiek behar bezalako garrantzia eman diezaien eta hobetzeko neurriak hartzeko orduan kontuan izan ditzan espero du EH Bilduk.

ALBISTEAK

2019-11-20 11:38:00