| 2020-03-17 10:23:00

EH BILDUREN GOMENDIOAK

Lehentasuna, birusaren hedapena geldiaraztea da. Beraz, etxean gelditzea eskatzen dizuegu: ERABATEKO KONFINAMENDUA, Helburua, pertsonen mugimendua etetea da. Horrez gain, EH Bilduk neurri zehatzak proposatu ditu, bai Euskal Herri mailan, bai Sopela mailan ere. Gure aldetik neurri horiek Alkateari helarazi dizkiegu.

PROPUESTAS DE EH BILDU: confinamiento total y medidas para Sopela. Medidas de EH Bildu para Hego Euskal Herria.

BEHAR IZANEZ GERO, EH BILDUrekin KONTAKTATU!

Komunitatea gara, herria gara eta isolamendu eta konfinamendu egoera latz honetan lotuta eta konektatuta egon behar dugu. Behar izanez gero, jarri zaitez EH Bildurekin kontaktuan: bildusopela@gmail.com - 679 29 66 72. Gure Twitter eta Facebook kontuak ere erabil ditzakezu. Ondoan izango gaituzu!

Contacta con nosotrxs, estamos junto a tí: bildusopela@gmail.com - 679 29 66 72

HERRITARREI ARRETA (Sopelako Udala) // Atención al público Ayuntamiento de Sopela y otros

1. Telefonoa: 94 406 55 00
  2. Emaila: herritarrak@sopela.eus
  3. 24 ordutako telefonoa, Koronabirusaren alerta dela eta sortutako gaientzako BAKARRIK: 900 20 30 50 (servicio 24 horas, Coronavirus)
  4. Udaltzaingoa: 944 06 55 11
  5. Bake Epaitegia: 94 676 33 55
  6. Anbulategia: 946 76 41 19

INDARKERIA MATXISTA // Violencia Machista

1. 945 01 67 02 (Emakunde)
  2. emakunde.zuzendaritza@euskadi.eus

PERTSONA ZAURGARRIENAK ETA LAGUNTZA BEREZIAK BEHAR DUTENAK // Personas con necesidades especiales

1. Laguntza behar baduzu: 94 676 26 74 (Uribe Kostako Mankomunitateko telefonoa). Eusko Jaurlaritza ere ari da laguntza zerbitzua kudeatzen, Gurutze Gorriaren laguntzarekin. Mankomunitateko telefonoan erantzunik ez baduzue, deitu 945 222 222 telefonora (Gurutze Gorria). Jadanik Gurutze Gorria ari da Sopelan bere koordinazio gunea sortzen. Bestetik, Bizkaiko Foru Aldundiko telefono hau ere eskura duzue:  94 406 60 00.
  2. Bolondres gisa parte hartu nahi baduzu: bete Bizkaiko Foru Aldundiko formularioa (94 406 60 00 -bizkaiagara@bizkaia.eus), Boluntaren bitartez (94 416 15 11) ari dira zaintza sareak koordinatzen Gurutze Gorriaren laguntzarekin (voluntariadobizkaia@cruzroja.es). Bete formularioa: https://web.bizkaia.eus/eu/bizkaia-gara-boluntariotza-eskaera

Hala ere, instituzioak koordinazioa hasi aurretik, Sopelak sare bat antolatzen hasia da: Sopela Zaintzen - sopelazaintzen@gmail.com. Bizkaiko Foru Aldundiarekin kontatuan jarri dira Sopela Zaintzen sareko lagunak eta saretu dituzten bolondresak Bizkaiko Foru Aldundira bideratzen ari dira. Nahiz eta instituzioek zaintzak koordinatu (segurtasun protokolo eta materialekin), egokia da herrian ere sarea osatuta izatea, herria eta auzokideak beti egon behar dutelako antolatuak.

1. ¿Necesitas ayuda?  94 676 26 74 (Mancomunidad), 945 222 222 (Cruz Roja), 94 406 60 00 (Diputación de Bizkaia).
  2. ¿Quiéres ayudar?  94 406 60 00 -bizkaiagara@bizkaia.eus (formulario). También voluntariadobizkaia@cruzroja.es. Importante: Sopela se ha movido comunitariamente y ha creado una red que está en contacto con Diputación. Puedes mandar tus datos también a sopelazaintzen@gmail.com (más de 90 personas se han puesto en contacto), como manera de agrupar a todas las personas que quieren participar.

GIZARTE ZERBITZUAK (Mankomunitatea) // Servicios sociales Mancomunidad de Uribe Kosta

1. Telefonoak: 94 676 37 83  /  94 676 2674  / 94 676 39 99
  2. 24 orduko telefonoa: 656 710 222 (24 horas)
  3. Helbide elektronikoa: gizarte@uribekosta.eus

ESTABLEZIMENDUAK IZTEA // Cierre de establecimientos, salvo farmacias y comercios de alimentación

1. Pertsonen artean gutxienez 1,5 metroko babes distantzia mantendu ezin den ostalaritzako establezimendu eta mota guztietako zerbitzu eta komertzioak itxiko dira.
  2. Farmaziak  eta elikagaiak saltzen dituzten komertzioak zabalik egon daitezke, beti ere, pertsonen artean gutxienez 1,5 metroko babes distantzia mantentzen baldin bada.
  3. Txokoak eta aisialdi, joko zein ebentuetarako lokalak itxi egingo dira.

UDALAK KORONABIRUSAGATIK ABIAN JARRITAKO NEURRI FISKALAK

1. Aurtengo apirilaren 7rako ordainketa epea daukaten kitapenen, erreziboen eta jakinerazpenen epemuga luzatzea.
  2. Bertan behera uztea premiamenduzko aginduen jakinerazpenen bidalketa hurrengo aste bitan.
  3. Bertan behera uztea zerga edota beste edozein sarreraren inguruko kitapenen jakinerazpenen bidalketa hurrengo aste bitan.
  4. Bertan behera uztea banku kontuen bahitze faseen bidalketa hurrengo aste bitan.

Medidas fiscales por motivo del Coronavirus

INFORMAZIO GEHIAGO // Más información en la web del Ayuntamiento

1. Sopelako Udalaren webgunea
  2. Koronabirusari aurre egiteko prebentzio neurri gehigarriak
  3. Udalak antolamendu neurri fiskal berriak hartu ditu Koronabirusa dela-eta
  4. Uribe Kostako Mankomunitateak aldi baterako eten ditu zerbitzuak eta jarduerak koronabirusa dela-eta

EUTSI GOIARI, ETA ZAINDU, SOPELA GARA, HERRIA GARA!