Pasaia

Pasaiako EH Bilduk 2020ko aurrekontuak adosteko proposamena bidali die gobernuko udal taldeei

Pasaiako EH Bilduko kideek emendakinak prestatu dituzte Udal Gobernuari aurkezteko.

Ekonomia,Politika soziala,Aurrekontuak | 2019-11-15 16:00:00

Pasaitarren bizitza hobetzea eta erdigunean jartzea dugu helburu.

Pasaiako EH Bilduko kideok 2020ko aurrekontuen harira proposamen zehatzak aurkeztu eta erregistratu ditugu Udalean, pasaitarren bizitza hobetzea eta erdigunean jartzea helburu dutenak, herritarrek emandako konfiantza oinarri.

Kultura, ekonomia soziala eta gizarte ekintzako politikak indartu nahi ditugu.

Gure taldeak eginiko ekarpenek kultura, ekonomia soziala eta gizarte ekintzako politikak indartzea dituzte xede nagusi, besteak beste. Zehazkiago, gure herrian boluntario lanean ari diren kultur eta jolas elkarteek jasotzen dituzten diru-laguntzak handitzea, eta herriko jaietarako aurrekontuak emendatzea proposatzen dugu, herriari bizitasuna txertatzeko egiten duten lana aitortzearekin batera. Era berean, Eskola Kultura programa sustatzeko diru-partida sortzea proposatzen dugu, eskola kirolak jarduera fisikoen ezagutza bultzatzen duen bezala, Eskola Kultura programa horrek gure gazteen artean kultura bultza dezan. Azkenik, larrialdi sozialerako gastuetako partida handitzea proposatzen dugu, babesgabetasun egoeran eta egoera zaurgarrian dauden pertsonak babestea oinarrizkoa dela iruditzen baitzaigu.

Herri honek dituen egiturazko arazoei aurre egiteko proposamenak ere egin ditugu.

Pasaiako EH Bilduren adostasun proposamena, ordea, aurrekontuetako partida batzuetatik haratago doa. Ondorioz, herri honek dituen egiturazko arazoei aurre egiteko proposamenak ere egin ditugu, legealdi hasieran aipatu bezala, gure ustez, udal talde guztioi adostasun batera iristea dagokigulako beste erakundeen aurrean gure herriari dagozkion neurriak exijitzeko. Adibide gisa, EH Bilduren ekimenez Portuak eragin ohi dituen ingurumenarekiko kalteekin osatu genuen proposamen bateratua.

Udal Foru Funtsak ez ditu aintzat hartzen Pasaiak dituen egiturazko erronkak.

Bukatzeko, aurrekontuez ari garen honetan, garrantzia berezia hartzen du Udal Foru Funtsak, hau da, Aldundiek udalerriei ematen dieten dirua banatzeko irizpideak, zeinak ez dituen aintzat hartzen Pasaiak dituen egiturazko erronkak. Ildo berean, jada eginda egon beharko luketen, edo gutxienez beste instituzioen agendan eta aurrekontuetan beharko luketen Donibaneko saneamendua, Pasaiako zahar egoitza berria edota Topoaren lurperatzearen aferetan elkarrekin borrokatzeko prestutasun osoa azaltzen dugu berriro ere, eta hala gogorarazi diogu Gomez Alkateari.

Eskua luzatua dugu.

Pasaiako EH Bildu, Podemos eta PSE-EE udal taldeek gogor salatzen dugu Boliviako estatu kolpea

Wiphala, Andeetako etniek erabiltzen duten zazpi kolorez osatutako bandera lau-angeluarra.

Bolivia,Estatu Kolpea,Adierazpena | 2019-11-15 13:00:00

Azaroaren 10ean Boliviako Estatu Plurinazionaleko Presidente Evo Moralesek bere dimisioa aurkeztu zuen, poliziek eta militarrek behartuta. Dimisioa eman baino lehen Morales presidentearen, bere gobernuko kideen eta Boliviako beste hainbat hautetsien senideen kontrako erasoak eman zirelarik.

Estatu Kolpe honen ondorioz, egoera benetan larria da eta konfrontazio zibilerako arriskua handia dela azpimarratu nahi dugu, izan ere estatu kolpea bultzatu duten indarrek errepresioarekin erantzuten ari zaizkio Moralesen alde antolatutako herritarrei. Egoera honen aurrean, Pasaiako EH Bildu, Podemos Pasaia Equo Berdeak eta PSEE-EE Pasaia udal taldeok adierazpen bat adostu dugu, hurrengo puntuak jasotzen dituena:

• Gogor salatzen dugu Bolivian ematen ari den estatu kolpea.

• Eskubide zibil eta politikoen errespetua eta gatazka negoziazio eta akordioaren bidez konpontzera dei egiten diegu herritarrei, eta Estatu Kolpe honen kanpo-bultzatzaileei injerentzia gelditu eta Boliviako soberania errespetatzera deitzen ditugu.

• Gure babesa adierazi nahi diogu Boliviako herriari, bere demokraziari eta etorkizuna modu baketsuan eta interferentziarik gabe erabakitzeko eskubideari.

Azkenik, Pasaiako herritarrei Estatu kolpe honi aurre egiteko antolatzen diren mobilizazioetan parte hartzera dei egiten diegu.

ALBISTEAK

Martxoak 8: BURUJABETZA FEMINISTA

2020-03-08 09:00:00

Adierazpen instituzionala.

Pasaiako EH Bilduk “Delituaren prebentziorako eta segurtasun plana” aurkeztuko du astelehenean

2020-03-06 10:30:00

Aurkezpena datorren martxoaren 9an izango da, astelehena, arratsaldeko 19:00etan Pasai Antxoko Kultur Etxean.

EH Bilduk gogor salatzen du dagoeneko ondo hornituta dagoen taberna bati diru publikoarekin terraza berri bat ezartzea

2020-02-19 11:30:00

PSE eta EAJ/PNV-ri edukiontziaren erosketa lehenbailehen bertan behera uzteko eskatzen diegu. Edukiontzi hori ez da Pasaiak duen lehentasuna.

U30 Greba Orokorra: planto egiteko unea da

2020-01-29 22:00:00

Pasaiako Udaleko EH Bilduko zinegotziok Eskubideen Kartak deitutako Greba Orokorrarekin bat egingo dugu.