Pasaia

Pasaiako EH Bilduk dei egin nahi die herritarrei arduraz jokatzen jarrai dezaten

Ezin dugu ahaztu oraindik ere Covid-19 gaitza gure artean dagoela, horregatik, inoiz baino garrantzitsuagoa da elkarbizitza arauak errespetatzea.

Elkarbizitza,COVID-19 | 2020-06-04 13:19:00

Konfinamenduaren lasaitzearekin batera, kalera irteteko eta azken hilabeteetan egin ezin izan ditugun ekintzak egiteko gogotsu gaude denok. Baina, ezin dugu ahaztu oraindik ere Covid-19 gaitza gure artean dagoela. Inoiz baino garrantzitsuagoa da prebentziorako ezartzen diren neurri eta arauak errespetatzea, batez ere, hauei esker eta elkarri zainduz lortuko dugulako gaitzari aurre egitea eta elkarbizitzan sakontzea.

Neurri horien artean, auto babesa eta distantzia soziala mantentzea ditugu garrantzitsuenak eta, jakina denez, badira gure herrian zenbait gune berezi non distantziak mantentzea zaila egiten zaigun.

Gune hauek Pasai Donibaneko kale zaharra eta Puntetako pasealekua eta San Pedroko Puntetako pasealekua dira. Hauek duten bereiztasunagatik – kale bakarra – arreta handiagoa jarri behar dugu, eta batez ere, ezarri diren edota ezarriko diren arau berriak errespetatu behar ditugu.

Honekin batera, gogorarazi nahi genuke udal ordenantzek indarrean jarraitzen dutela eta aipatutako bi gune horietan trafiko ordenantza berezia dagoela. Kotxe eta motorrek ezin dute nolanahi gora eta behera ibili eta bertara sartu ahal izateko baldintza bereziak bete behar dira. Beraz, arren eskatzen dugu arauak errespetatu daitezela eta elkarri zaintzeko neurriak errespetatu ditzagula.

Era berean, inoiz baino garrantzitsuagoa da gure bazterrak zaindu eta herria garbi mantentzea, horregatik, lerro hauetatik dei egin nahi diogu herritik dabilen pertsona orori zaborra dagokion edukiontzietan sar dezan, baita zakurren jabeei hauen eskrementuak jaso ditzaten. Herria garbi mantentzea denon ardura da.

Azkenik, Arrokandieta bisitatu nahi duen orori zentzuz joka dezan eskatu nahi diogu. Ezin dira inolaz ere joan den asteburuko irudiak errepikatu – kotxe pilaketak, talde handiak barbakoa eta mahaietan… –  eta horregatik arduraz jokatu eta elkarri zaintzeko deia egin nahi dugu.

Amaitzeko, azken eskaria Pasaiako Udalari egin nahi diogu. Udalaren zeregina da kontrol neurriak ezartzea, elkarbizitza errazteko, eta batez ere, herritarrak babesteko. Beraz, zenbait neurri hartzen ari diren arren, agerikoa da hauek ez direla nahikoak eta gehiago hartu behar direla.

Gure aldetik, Pasaiako EH Bilduko kideok Pasaiako Udalean babes komunitarioarekin eta herritar ororen auto babesarekin zerikusia duten proposamenak egiten jarraituko dugu. Zaindu gaitezen.

EAJk eta PSEk beste behin gure herriaren beharrak albo batera utzi dituzte

Pasaiako EAJk eta PSEk ezezkoa eman zioten EH Bilduk Foru Funtsaren inguruan aurkeztutako emendakinari eta mozioari.

UFFF,FFFM,Ekonomia,Udalbatzarra | 2020-05-27 16:30:00

Gipuzkoako Foru Aldundiak udalen finantzazioa %20an murriztea erabaki du, aldebakarrez. Udalek komunikabideen bidez jakin duten murrizketa horrek Pasaiako kasuan 2.346.393,89€ gutxiago jasoko dugula suposatzen du, Pasaiako aurrekontuaren %10a, hilabete honetatik bertatik hasita.

Inoiz ez da horrelakorik gertatu Gipuzkoan, inoiz ez zuen Aldundiak horrelako erabaki bat hartu udalen aurka, hain zuzen herritarrengandik gertuen dauden erakundeen aurka.

Zentzu honetan, Pasaiako EH Bilduk bere dezepzioa adierazi nahi du atzoko Pasaiako plenoan Pasaiako EAJ eta PSEk Aldundiak udalen aurka hartu duten erabaki honen aurrean izan zuten jarrerarengatik. Bien artean duten gehiengoa baliatu zuten gure proposamena atzera botatzeko eta onartu zuten adierazpenak ez du erabakia salatzen ez eta Aldundiari erabakia birpentsatzeko eskatzen. Hainbestekoa da euren alderdiei obedientzia 2.346.393,89€ gutxiago jasoko ditugula eta ez direla gai ezer ere ez esateko?

Gipuzkoako udalek ezin dute murrizketa hau onartu, eta are gutxiago gurea bezalako egoera zailean dagoen udal batek. Beste behin EAJk eta PSEk gure herriarenak ez diren interes batzuk lehenetsi dituzte, beste behin erabakiak gure herritik kanpo hartzea onartu dute, pasaitar guztion kalterako.

Pasaiako EH Bildutik ez dugu amore emango. Gure herriak behar eta merezi duen finantzazioa borrokatzen jarraituko dugu beharrezkoa den instituzio guztietan eta orain arte egin dugun bezala, beste taldeei proposamenak luzatzen jarraituko dugu, EH Bildu alkatetzan dagoen herrietan (Errenteria, Oiartzun, Zumaia...) jada indarrean dauden laguntzak eta ekimenak Pasaian ere aurrera eraman daitezen, lehenbailehen.

ALBISTEAK

EAJk eta PSEk beste behin gure herriaren beharrak albo batera utzi dituzte

2020-05-27 16:30:00

Gipuzkoako Foru Aldundiak Udalen Finantzaketarako Foru Funtsa (UFFF) murriztuko du. Zein ondorio izango ditu erabaki honek Pasaian?

2020-05-24 15:20:00

Pasaiako Udalak jasoko duen murrizketa 2.346.393,89€koa da, Pasaiak duen aurrekontu globalaren %10a.

Aberri Eguna 2020

2020-04-11 23:30:00

EH Bilduren adierazpena 2020ko Aberri Eguna dela-eta

Junkal Mintegiaren mezua pasaitarrei [COVID-19]

2020-04-10 15:00:00

Junkal Mintegia Arregik (Pasaiako EH Bilduren bozeramaileak) mezu bat bidali die pasaitar guztiei bideo baten bitartez.