Pasaia

Aberri Eguna 2020

EH Bilduren adierazpena 2020ko Aberri Eguna dela-eta

Aberri Eguna,2020,Euskal Herria Batera | 2020-04-11 23:30:00

Aurtengo Aberri Eguna egoera oso berezian datorkigu, konfinamendu betean aurkitzen da euskal jendartea eta honezgero Euskal Herriaren luze zabalean bere arrastorik gordinena ezagutzeko parada eduki dugu gaitz hau bitarteko zendu diren mila inguru herritarrengan eta gaitzak jota dauden milaka horiengan. Mundu mailako krisi humanitario honek, sanitarioak diren ondorioez gain alor ezberdinetan izango dituenak aurre ikustezinak zaizkigu, edonolaz ere, aurrerantzean gure bizimodu eta ohituretan eragingo dituen aldaketek, batik bat politika alorrean orain arteko egiteko moduetan ere aldaketak eragitea espero dugu.

Ama lurraren jasangarritasuna eta gizaki ororen bizitza duina eta zoriontasuna ere mundo mailako lehentasun bilakatu behar honen baitan ulertzen dugu gure aberriak hartu behar duen itxura. Euskal Herria munduak zazpi lurralde hauetan hartzen duen izena da eta inoiz baino beharrezkoagoa Euskal Herriaren aitortza defendatzen dugunon aldetik oraindik aitortu gabeko herri txiki honek munduan jokatuko duen papera zein izan behar den hausnartzea; nazioa aitortzea ez da soilik esparru politikoan gauzatu beharreko helburua, nazio izaera gero eta gehiago lotzen da komunitate garapenarekin eta honen jasangarritasunarekin, autoeraketa eta dinamika sozial eraldatzaileen arteko lankidetzarekin, nortasuna eta aniztasuna bateratzearekin. Eskubide oinarrizkoen bermea, pertsonen arteko berdintasuna eta elkarrenganako errespetua sustatzen dituen komunitatea da nazio eraikuntzaren oinarria. Eskubide oinarrizkoen bermea, pertsonen arteko berdintasuna eta elkarrenganako errespetua sustatzen dituen komunitatea aldarrikatu nahi dugu 2020ko Aberri Egun berezi honetan.

Erabaki guneak zenbat eta erabakiak gauzatu beharko diren lurraldeetatik hurbilago egon orduan eta eraginkortasun handiagoz erantzuten zaie egoera zailei. Zer izan behar garen erabaki nahi dugun bezala, gure aldameneko herrialdeekin izan beharreko harremanak erabaki nahi dugun bezala, krisi honetatik nola atera eta utziko dituen ondorio lazgarriei erantzuteko ahalmen politikoa ere aldarrikatzen dugu. Bat egiten dugu herri honen sen demokratikoarekin.

Elkarlanean aritzeko garaia da, batera, auzolanean aritzeko garaia. Pasarte ilun hau atzean utzi eta gure herriarentzat eta herritarrentzat etorkizun hobe bat xede lanean hasteko prestutasun osoa gordetzen dugu.

Horregatik, Pasaiako EH Bilduko kideok pasaitarroi dei egiten dizuegu:

1. Ikurriñak etxeko balkoietan jartzea.
  2. 12:30ean minutu bateko isilunea mantentzea krisi honetan beren hurbilekoak galdu dituzten eta nahi bezala agurtu ezin izan diren ehunka familiengatik.

Junkal Mintegiaren mezua pasaitarrei [COVID-19]

Junkal Mintegia Arregik (Pasaiako EH Bilduren bozeramaileak) mezu bat bidali die pasaitar guztiei bideo baten bitartez.

Koronabirusa,COVID-19 | 2020-04-10 15:00:00

Junkal Mintegia Arregi: "Momentu zailak bizitzen ari gara, zentzu askotan, baina krisi honetatik indarberrituta irtengo gara. Elkarri zaintzeko unea da."

Dagoeneko hilabete bat daramagu etxean konfinatuta. Aste gogorrak izan dira, baina, hala ere ondo ari gara. Horregatik, Junkal Mintegiak pasaitar guztiei mezu bat helarazi nahi izan die. Esker eta animo mezua.

Lehen lerroan dauden langileei eman dizkie eskerrak eta animoak, haurrei, gure helduei eta funtsean, bizilagunei. Krisi honetatik indarberrituta irtengo garela adierazi du, baina bitartean, elkarri zaintzeko unea dela.

BIDEOA:

ALBISTEAK

Gipuzkoako Foru Aldundiak Udalen Finantzaketarako Foru Funtsa (UFFF) murriztuko du. Zein ondorio izango ditu erabaki honek Pasaian?

2020-05-24 15:20:00

Pasaiako Udalak jasoko duen murrizketa 2.346.393,89€koa da, Pasaiak duen aurrekontu globalaren %10a.

Aberri Eguna 2020

2020-04-11 23:30:00

EH Bilduren adierazpena 2020ko Aberri Eguna dela-eta

Junkal Mintegiaren mezua pasaitarrei [COVID-19]

2020-04-10 15:00:00

"Zaldibar, bi hilabete geroago"

2020-04-06 14:39:00

Mikel Otero Gabirondoren - EH Bilduren legebiltzarkidea - artikulua.