| 2022-06-16 13:44:00

Buenos Airesko Abokatuen Elkarteko presidenteorde ohia Nafarroan izan da, prozesu horren egungo egoeraren berri emateko

Iruñeko Udal taldeko ordezkariak Julieta Bandirali abokatu argentinarrarekin bildu dira gaur. Bandirali Buenos Airesko Abokatuen Elkarteko presidenteorde ohia eta Servini epaileak frankismoak eragindako gizateriaren aurkako krimenen aurka hiri hartan ireki zuen Argentinako kereilaren sortzaile eta bultzatzaile nagusietako bat da. Topaketa Erorien eraikinaren kanpoaldera bisita bat eta Iruñeko Udaletxean izandako bilera bat izan dira.

Bisitaren helburu nagusia da “hainbat bilera instituzional egitea, kereila horren egungo egoeraren berri emateko”. “Horrela, Iruñeko eta Nafarroako erakundeetatik jasotako babesari erantzun nahi zaio; izan ere, hainbat akordioren bidez, hainbat aldiz adierazi dute babesa Argentinako kereilari, San Ferminetik azaldu dutenez 78 Gogoan eta CEAQUAn (Argentinako Kereilari Laguntzeko Estatuko Koordinakundea)”. Elkarte horiek antolatu dute bisita.

Aipatutakoez gain, beste helburua Iruñeko herritarrei ere informazioa helaraztea da, eta 78ko sanferminei buruz ere hitz egin da.

Iruñeko Udaleko Batzordeen Aretoan egin den Bandiralirekin izandako bileran EH Bildu, PSN-PSOE eta Geroa Bai alderdietako ordezkariak izan dira. Argentinako Kereilaren martxari buruzko interesa azaldu dute eta bere garaian Iruñeko Udalak bultzatu zuen prozesuari buruz dituzten jarrerak azaldu dituzte.