| 2022-10-25 13:40:00

Gogorarazi du duela 2 urte eta 8 hilabete Alkateak konpromezu hori hartu zuela Auzoko Foroan, eta denbora honetan ez dela ezer egin, auzotarrek hala eskatu arren

EH Bilduren udal taldeak biharko Hirigintza Batzordean adierazpen bat defendatuko du, Buztintxuri auzoko ikastetxerako eskola-ibilbide seguruen proiektua bertan behera utzi izana salatzeko eta Enrique Maya alkateari duela bi urte eta erdi baino gehiago auzoari emandako hitza betetzeko eskatzeko. «Hau da alkate honek eta bere gobernu taldeak nola funtzionatzen duten erakusten duen beste adibide bat; gero betetzen ez dituzten auzoko foroetan promesak egiten dituzte gero ez betetzeko», hausnartu du talde abertzaleak. “Argi dago eskuinean lehen mailako auzoak eta bigarren mailako auzoak daudela”, ondorioztatzen du EH Bilduk.

Bihar eztabaidatuko den testuak gogorarazten du “eskola-ibilbide seguruak gizartearen eta hezkuntzaren aldeko apustua direla, mugikortasun iraunkorra bultzatzeaz gain, kutsadura gutxitzeaz eta istripu-arriskua gutxitzeaz gain, haurren autonomia, osasuna eta garapena bultzatzen dituena”. Ildo horretan, Buztintxuriko Guraso Elkarteak, polizia komunitarioarekin eta Buztintxureando elkartearekin elkarlanean, lau ibilbide seguru diseinatu zituen 2019an. Mayak 2020ko otsailaren 18an auzoko foroan proiektua berea egin zuen auzokideen aurrean. Urtebete geroago, istripu baten ondoren eta bizilagunek eta eskola-komunitateak ezer egin ez zutela salatu ondoren, EH Bilduren adierazpena aho batez onartu zen eta, horren bidez, gobernu-taldeak aipatutako proiektua abian jartzeko konpromezua berriro hartu zuen. Talde soberanistak azpimarratu duenez, “auzoko forotik bi urte eta 8 hilabete eta esandako akordio horretatik urte eta 8 hilabete igaro ondoren alkateak ez duenez hitza bete, bihar adierazpena aurkeztea ezinbestekoa da”.

Hirigintza Batzordera doan testuak bi adostasun puntu ditu: lehenengoak alkatetzak proiektua bertan behera utzi duela salatzen du, eta bigarrenak, berriz, Navarra Sumari eskatzen dio hitza bete dezala eta Buztintxurin eskola-ibilbide seguruen proiektua ezartzeko lanei ekin diezaiola.