| 2021-05-20 13:18:00

Orain dela bi hilabete Getxoko Udalak hainbat karpa jarri zituen gure herrian, teorian txertaketa "masiboetarako". Bi hilabetera hiru karpa horiek kendu ditu Udalak (Areetan, Andra Marin eta Algortan egon dira), eta udal iturrien arabera, horrek 130.000 euroko kostua izan du, Udalak ordainduta getxoztar guztion poltsikoetatik.

EH Bildutik hainbat galdera erregistratuko ditugu, jakiteko benetan Getxon ezarritako karpa horietan zenbat txerto jarri dituzten. Hainbat auzokidek salatu duten bezala, getxoztarren gehiengoa BECera deitu dituzte bertan txertoak jartzera, herrian bertan horretarako hiru espazio prest genituen arren. Zergatik ez dira erabili karpak, horretarako jarri baziren? Beharrezkoak ziren benetan? Argi dago koordinazio falta itzela egon dela Osakidetza eta Getxoko Udalaren artean.

Ez da zilegi horrela xahutzea denon diru publikoa. Hori dela eta, EH Bildutik eskatu dugu txertaketa-kanpaina honen datuak publikoki kaleratzea: karpa bakoitzean zenbat txerto jarri diren, jarri den txerto bakoitzak zer nolako kostua sortu duen eta abar. Datuak lortzen baditugu eta zifrak horren baxuak direla egiaztatzen badugu, ardurak eskatuko ditugu Getxoko Udalean edo Osakidetzako zuzendaritzan.

Krisi ekonomiko larria pairatzen ari gara. Ez da onargarria auzokide guztion dirua horrela xahutzea. Beste behin ere, euren kudeaketa negargarriaren adibide argi bat.