ALBISTEAK

EH Bilduk udal aurrekontua negoziatzen jarraituko du, Gasteizko herritarrei mesede egingo dieten neurriak hartzeko

| 2024-01-17

Rocio Vitero: «Gure konpromisoa gasteiztarrekin da, eta uste dugu oraindik ere badagoela denbora akordio on bat lortzeko, aurrerakoia eta herritarren eskaerei erantzungo diena. Hitz egiten jarraitzeko borondate osoa dugu».

EH Bilduk ordenantza betetzea eta Gasteizen gutxieneko taxi zerbitzua bermatzea exijitzen dio Etxebarriaren gobernuari

| 2024-01-16

Aitziber Salazar: «Zerbitzua ahultzen ari da 24 orduko geldialdietan zerbitzurik ez dagoelako, taxi egokituen defizita dagoelako, goizaldeko ordu batzuetan zerbitzurik ez dagoelako edota taxia iritsi arteko itxaronaldiak oso luzeak direlako. Horregatik, udal gobernuari exijitzen diogu taxien Ordenantza bete dezala eta taxien gutxieneko zerbitzua berma dezala».

EH Bilduk Gasteiz, etxebizitzaren eremuan, area tentsionatua izendatzea eskatu du

| 2024-01-15

Unai Fernández de Betoño: «Alokairuaren prezioa errekor historikoan dago eta milaka gasteiztar alokairu soziala eskatzen ari dira; beraz, ekimen politikoen bidez irtenbideak bilatu behar dira. Horretarako, ezinbestekoa da area tentsionatuak izendatzea, neurri bereziak hartzeko, hala nola alokairuaren igoerak mugatzeko».

EH Bilduk TUVISAren abonamendu turistikoa BAT Txartelean integratzea proposatu du, bisitarien artean garraio publikoa sustatzeko asmoz

| 2023-12-28

Rocio Vitero: «Gasteiz bisitatzen dutenentzat garraio publikoa benetako alternatiba erakargarria eta erosoa izatea nahi dugu. 2023an, TUVISAn 12 milioi bidaiaritik, 2 pertsonak bakarrik erabili dute abonamendu turistikoa. Turistentzako garraio-abonuak berrikustea proposatzen dugu, garraio publikoaren erabilera areagotzeko eta turismo jasangarria sustatzeko».

Bizi ON, Zaintza Plan Estrategikoa | EH Bildu Gasteiz

2022-05-25 10:00:00

Gora Gasteizko Jaiak!

Sansomendi: auzoa hobetzeko plan integrala