ALBISTEAK

Pedro Muguruza etorbidearen izen aldaketarekin oraindik ezer egin ez dela gogoratzeko, mozioa aurkeztu du EH Bilduk

| 2020-06-22

Ezker subiranistak bere egin du kaleak "Martxoak 8 etorbidea" izena hartzeko egindako herri proposamena

Herriko merkataritza sustatzeko bonoen banaketarekin udal gobernuaren inprobisazioa agerian geratu dela dio EH Bilduk

| 2020-05-28

Elgoibarko EH Bildutik gure kezka eta haserrea adierazi nahi dugu Elgoibarko udal gobernuak merkataritzako bonuak saltzeko erabili duen prozedurarekin. Egia da bonuak arrakastatsu izaten ari direla, logikoa denez, herritarren esku jartzen duelako udalak diru partida bat herrian kontsumitzeko. Gure lehentasunen artean ere markatu genuen hau lehenago, merkataritza dinamizatzeko tresna izan daitekeelako egitasmo oso baten barruan.

Elgoibarren ere COVID-19aren ondorioei erantzuten hasteko, mahaia eratzea proposatu du EH Bilduk

| 2020-04-27

Elgoibarko merkatariei, ostalariei, autonomoei eta enpresei laguntzeko Udalak 800.000 bideratzea proposatu du EH Bilduk

| 2020-04-14