Elgoibar

Plazara egitasmoa aurkeztuko die ostegunean EH Bilduk Elgoibarko eragileei

| 2019-11-25 21:04:00

Hauteskunde kanpainan iragarri zuen Elgoibarko EH Bilduk Plazara egitasmoa aurkeztuko ziela herriko eragileei, auzolanean udalerriari zuzendutako kultur eskaintza integrala lantzen hasteko helburuarekin. Joan den urrian, Aita Agirre kulturgunearen inaugurazioaren bezperatan, kezkatuta azaldu zen ezker subiranista, udalerriarentzat inbertsio ekonomiko handia suposatu zuen eraikinarekin lotuta ez zegoelako kultur eskaintza ganorazkorik. “Mamirik gabeko oskola” zela esan zuen orduan. Hiru hileko epean, eragileekin bilera egiteko konpromisoa hartuz zuen orduan.

Ostegunerako deitu du bilera EH Bilduk, Aita Agirreko areto nagusian, arratsaldeko 18:00etan.Bertara deituta daude sektore ezberdinetako herriko eragileak, baina batez ere kultur eskaintzarekin harremana daukaten eragileak eta norbanakoak.

Urrian egindako agerraldian, Aita Agirre kulturguneko kultur eskaintza taberna kudeaketuko zuen pertsonaren esku geratuko zela-eta kezka azaldu zuen ezker subiranistak, gerta zitekeelako pertsona horrek kultur kudeaketarekin zerikusia ez izatea. Gainera, Udalak jarritako baldintza (kultur egitasmo bat hilean) eskasa zela azaldu zuen. Orduan mahai gainean jarritako zalantzak baieztatu egin dira. Hedabideetatik ezagutu da Aita Agirreko taberna kudeatuko duen pertsonak kultur eskaintzarekin harremanik ez daukala eta, okerragoa dena, egin dituen adierazpenen arabera ostalaritza eskaintza erabat lehenesten duela, kultur egitasmoa bigarren mailan utzita.

Horretaz guztiaz hitz egiteko eta udalerriak merezi zuen kultur egitasmoa auzolanean lantzen hasteko helburuarekin, herriko eragileekin lan saioa egingo du EH Bilduk ostegunean. Plazara proiektua herrigintza proiektu bat da. Kontuan hartzen dituena, ikuspegi integral batetik abiatuz, sormen, gizarte eta kultur alorreko eduki eta ikuspegi ezberdinak. Alegia, gure kultur eragile eta sortzaileen beharrei erantzuteaz gain eta kultura sustatzeko eta hedatzeko bitartekoak eskaintzeaz gain, Plazara proiektuak herrigintzarekin zerikusia duten arloak jorratuko lituzke: bizikidetza, herri kohesioa, gazteen eta ez hain gazteen aisialdia, tokiko garapena eta auzolana.

EH Bilduk auzo batzarrak egingo ditu Altzolan eta San Pedroko etxeetan

| 2019-11-13 18:22:00

Hautskunde kanpainan herritarrei agindutako dinamikari eutsiko dio EH Bilduk hasi berria den legealdi honetan. Era horretara, Auzoz Auzo dinamikari eutsi, eta auzo batzarrak egingo ditu Elgoibarko ezker subiranistak. Bihar egingo du lehendabizikoa, azaroaren 14an, Altzolan. Arratsaldeko 19:00etan izango da, Hurrengo astelehenean, San Pedroko etxeetako auzotarrekin elkartuko da EH Bildu, lokal munizipalean, arratsaldeko 19:00etan.

Aurreko udal eta foru hauteskundeetako kanpainan abiatuko zuen Auzoz Auzo egitasmoa EH Bilduk, eta hainbat auzo batzar egin zituen, herritarren iritziak eta proposamenak jasotzeko asmoz. Orduan agindu zuen Auzoz Auzo dinamikarekin jarraitzeko asmoa zeukala hurrengo legealdian, eta emandako hitza beteko du. Herritarren iritziak eta proposamenak entzun eta jasotzeaz gainera, dituzten arazoen konponbideak elkarrekin lantzeko asmoa daukate bilerek, beti ere, herritarrei eskainitako zerbitzuak eta haien bizi baldintzak hobetzeko helburuarekin.

ALBISTEAK

Hondakinen bilketaren kudeaketan zerbitzu txarra eskaini arren, herritarrei tasak igotzea ez dela onargarria uste du EH Bilduk

2019-10-23 11:09:00

Ordenantza fiskal berriak onartzearen aurka bozkatuko du ezker subiranistak gaurko osoko bilkuran, progresibitatea aintzat hartzen ez delako