| 2021-07-16 11:44:00

Jone Goirizelaiak, EH Bilduren Bilboko bozeramaileak adierazi duenez, Juan Mari Aburto alkateak eta Raquel Sanchez Garraio, Mugikortasun eta Hiri Agentziako ministroak  Bilboko Zorrotza auzoa zeharkatzen duen FEVEren zatia lurperatzeko sinatutako hitzarmena "berriro ere ezerezean ez geratzea" espero du, 2019ko urtarrilean Sustapen Ministerioaren eta Bilboko Udalaren artean helburu horrekin sinatutako protokoloarekin gertatu zen bezala.

"Asko dira bete ez diren promesak, beraz, espero dugu hau beste bat ez izatea eta Zorrotza auzoarekin dugun zor historikoari irtenbidea ematea", adierazi du Goirizelaiak. EH Bilduk akordio hori betetzeko lan egingo duela gaineratu du.

Goirizelaiak gogorarazi du Zorrotzako bizilagunek "borroka nekaezina" egin dutela trenbidea auzoaren erdigunetik lurperatzeko. "Espero dugu haien kemena eta pertseberantzia ekintzekin erantzutea oraingoan, eremu horretan egin beharreko lanak eginez. Espero dugu obrak, iragarri duten bezala, 2025aren amaieran amaitzea, bizilagunak nekatuta baitaude itxaropen eta ilusio faltsuekin eta, batez ere, auzoaren erdian tren-jardueraren ondorio kaltegarriak jasatearekin, 21 hildakoren eta istripu askoren sorburu izan baita".