Araba

ALBISTEAK

Batzar Nagusiek, EH Bildu-k eskatuta, dibertsitate funtzionala duten pertsonentzako eguneko zentro berri bat diseinatzeko eskatu diote Aldundiari

2020-11-18 10:51:00

Claudia Venceslao: "2018an premiazko beharra bazen, pentsa 2020ko egoera: familia hauek etxe barruan bizitzen ari diren egoerak jasanezinak dira". Gainera, EH Bildu-k eskatuta, Batzar Nagusiek onartu dute Jugalez ibaia Natura 2000 Sareko Kontserbazio Bereziko Eremuko ibai izendatzea.

EH Bildu-k kutsatze kopuru altua duten egoitza eta etxebizitza komunitario pribatuen kontrola hartzeko eskatu dio Aldundiari

2020-11-16 09:25:00

Claudia Venceslao: "Aldundiak protokoloak kontrolatu behar ditu, birusa zentro horietan ahalik eta gutxien sar dadin"

Zuiak Eguneko Arretarako Landa Zentroaren kudeaketa Udalaren esku jarraitzeko prestutasuna adierazi du eta Aldundiari elkarlana eskatu dio zerbitzua bermatzeko

2020-11-13 09:25:00

Azken luzapena amaitu baino aste batzuk lehenago, premiazko bilera bat eskatu dio Gizarte Zerbitzuetako Foru Diputatuari, xehetasunak adosteko. | Unai Gutierrez Urkiza, alkatea: "Arabako Foru Aldundiaren proposamenik ez dugu jaso oraindik, eta, horregatik, iniziatiba hartu behar dugu eta gure herritarrei arreta hobea emateko irtenbide bat lortu".