| 2019-10-23 14:46:00

Arabako Batzar Nagusiek Oviedoko Unibertsitateak egindako "Elaboración de necesidades en la intervención con menores en la Diputación Foral de Álava" ikerketaren ondorioak eztabaidatu dituzte asteazken honetako osoko bilkuran. EH Bildu-k aurkeztu du mozioa eta Claudia Venceslao batzarkideak talde guztien aurrean defendatu du.

Ikerketa honetan, bakarrik dauden adingabe atzerritarren hainbat ondorio aztertzen dira. Venceslao: “Dokumentu honek oso errealitate prekarioa islatzen du, goraino dauden zentroekin, emantzipatziorako prestatu behar diren zentroetan plaza gutxi… Horretaz gain, profesional guztiak barnebiltzen dituen sare baten hobekuntza ezinbestekotzat jotzen da”.

“Beharrezkoa da presazko neurriak ezartzea adingabe hauen arreta hobetzeko. Ez dezagun ahaztu: gazte hauek pobreziatik, gerratik eta gosetik egiten dute ihes”, defenditu du.

Erdibideko zuzenketa baten ostean, Batzar Nagusiek hurrengo bi puntuak aho batez onartu dituzte:

1. Las Juntas Generales de Araba instan a la Diputación Foral a presentar en el plazo de seis meses ante la Comisión de Bienestar Social, un plan de intervención que responda a las necesidades de mejora recogidas en el estudio realizado por el Grupo de Investigación en familia e infancia de la Universidad de Oviedo.
  2. Las Juntas Generales de Araba instan a la Diputación Foral a que en ese plan de intervención haga especial incidencia en mejorar los itinerarios de formación, los programas de habilidades para la vida independiente y la formación en materia de igualdad entre hombres y mujeres.