Iruñea

Asiron: "EH Bildu da aldaketaren erdiko karrila" [BIDEOA]

Joseba Asiron Iruñeko alkateari elkarrizketa egin diote Euskalerria Irratian. Bere esanetan, "hasieratik konpromisoz lan egin da eta askotan tokatu zaigu eskuzabaltasunez erdibideak bilatzea aldaketaren indar ezberdinen artean"

| 2019-04-11 19:08:00

​Eskuin mediatikoak eta politikoak diotenaren aurka, Joseba Asiron alkateak Iruñeko jendartea lasai dakusa, Euskalerria Irratiari bere bulegoan eskaini dion elkarrizketan azaldu duenez: "Iruindarrek hasieratik normaltasunez eta lasaitasunez hartu dute aldaketa, UPNk eta PSNk kaosa iragarri bazuten ere. Legealdiko irakaspen nagusia hori da, gauzak beste modu zintzo eta jator batean egin daitezkeela". Asiron kontent azaldu da azken lau urteotan egindako lanarekin: "Legealdiaren balorazioa oso ona da. Zorra murriztu dugu eta gastu soziala %40 handitu. Parte hartzean, euskararen alorrean aurrerapauso handiak eman ditugu. Berdintasunean eta memorian aitzindariak gara Estatuan".

Halaber, Asironek argi dauka, aldaketak aurrera eginen badu, lau indarron adostasunarekin izanen da: "Guztiok ikasi behar dugu egindako akatsetatik, aldaketarekin segitzeko. Datozen hauteskundeetan IEren eta Aranzadiren esparru soziopolitikoa oso garrantzitsua izanen da aldaketarako". Nolanahi ere, Asironen irudikoz, maiatzeko hauteskundeetan aldaketa beste behin ere gaildenduko da: "Konbentzituta nago duela lau urte aldaketaren alde egin zuen jendeak berriro eginen duela. Erakundeetako aldaketa aldaketa soziologiko sakon baten ondorioa izan da".

Era berean, oposizioa noraezean dakusa. PSN, behin eta berriz UPNrekin lerraturik. Eta UPNk bultzaturiko koalizioa, kontraesanez josia: "Navarra Suman elkartu direnek ez dute proiektu politiko komunik. Boterea berreskuratzeko nahiak, horrek soilik batzen ditu".

Talderik onena dugu, hiririk onenarentzat! [BIDEOA]

| 2019-04-01 19:03:00

EH Bildu auzolana da, elkarlana, taldea. Zu eta gu bezalako jendea gara EH Bildu. Pertsonak dira gure marka eta pertsonek mugitzen gaituzte. Eta horregatik, jende bikaina dugu berriz ere gurekin, Iruñearen eraldaketa aurrera eramateko prest daudenak. Talde jatorra eta zintzoa, aldaketaren konpromisoa berrestera datorrena eta egunero, kalean eta erakundeetan, eraikitzen ari garen hiri eredu berri horretan irmoki sinisten dutenak. Talde anitza, talde prestatua, erreferentziazko pertsonez osatua. Jardun ezberdinetako eta auzo ezberdinetako pertsonek osatzen duten taldea, kolektibo eta mugimendu sozialetakoak, gazteak, pentsionistak... experientzia eta bizipen desberdinak izan dituztenak. Enpatia duten pertsonak eta entzuten dakitenak, izan ere aniztasunaren eta berdintasunaren balioak ditu oinarri EH Bilduren talde honek. Baina guztiaren gainetik, ilusionatuta dagoen taldea da. Etorkizuneko talde bat, etorkizuneko Iruñea eraiki nahi duena, amesten duena, sortzen duena. Menpeko Iruñea nahi dutenen aurrean Iruñea errebeldea eraikitzen ari gara eta jarraituko dugu. Gizarte ireki, justu, berde eta feminista bat bultzatuko duen hiria. Iruñea maite dugulako, ez dugu atzera pausorik emango. Guk guztiok, atzo, gaurko Iruñea eraikitzea posible zela amestu genuen, eta gaur, biharko Iruñea dugu amets!

ALBISTEAK

EH Bilduk adierazpen instituzional bat aurkeztu du adierazpen askatasunaren eta Sanfermin parte hartzaile, herrikoi eta anitzen alde

2019-06-27 18:00:00

EH Bilduk salatu du udal bandoak adierazpen askatasunaren aurka egiten duela eta elkarbizitza gaiztotu nahi duela

Iruñean Joseba Asiron buru duen gobernu aurrerakoi bat osatzeko elkarrizketa bideak aztertzeko dokumentu bat helarazi die EH Bilduk PSN eta Geroa Bai alderdiei

2019-06-11 12:49:00

PSNk ezezkoa eman dio EH Bildurekin biltzeari, zeinek, beti ere, eskua luzatuta mantentzen duen gobernu edo inbestidura akordio bat erdiesteko

Joseba Asiron: "Eskuinari Iruñean agintzea eragozten ahaleginduko gara azken unera arte"

2019-05-28 11:45:00

EH Bilduko hautagaiak argi utzi die sozialistei eurena izango dela erantzukizuna baldin eta Navarra Sumaren alkatetza ahalbidetzen badute.

"Gure konpromisoa aldaketaren eta gobernu ezkertiar eta aurrerakoi bat alde bozkatu duten herritarren alde lan egitea izango da"

2019-05-26 11:24:00

Joseba Asironen balorazioa Iruñeko udal hauteskundeetako emaitzak ezagutu eta gero